Ervaringen Jager motoren Hoogeveen

Mooie pand is verklaarbaar : schoonvader met bergen geld, komt uiteindelijk toch bij hem terecht dus daarom nu alvast maar een voorschot :P

Verkopen deed Dhr. Jager altijd zelf en wacht af tot mensen vragen of ze mogen kopen ;) tegenwoordig loopt er wat meer volk maar alsnog niet het warme welkom wat mensen soms verwachten.

Zoals gezegd heb ik veel ervaringen met dit bedrijf, gelukkig niet persoonlijk ! De mensen die er een goeie fiets hebben gekocht , hebben een inruiler gekocht of hebben zelf niet door waar ze mee op pad zijn

Ik hou helemaal niet van verkopers die je aanspreken of opdringerig zijn :r ,als ik zo,n figuur
nodig heb loop ik er zelf wel naar toe. :Y Kan je tenminste ongestoord rondsnuffelen })
Het is wel leuk om mee te luisteren wat verkopers aan klanten vertellen,je hoort soms de grootste onzin. :? })
 
Laatst bewerkt:
Tja, laat ik ook maar een buit in het zakje doen. Ik kocht mijn eerste motor ook bij Jager. Ze waren de enige die een exemplaar hadden in de kleur die ik zocht en het grote pand zag er op de foto's vertrouwenswekkend uit. Helaas bleek de mijne in het inruilershokje achter dat mooie pand te staan.

Op zich aardig geholpen, maar wat me wel dwars zit is de achterband waarmee ze me de straat op hebben gestuurd. Ik zag dat de achterband wel behoorlijk versleten was dus vroeg of het niet handig was om deze gelijk te laten vervangen, waarop de verkoper me adviseerde om er eerst eens een seizoenetje op te rijden. En dat terwijl ik anders meteen een nieuw exemplaar had laten steken, maar goed, wat wist ik er met drie dagen A op het rijbewijs nu van...

200-300 km later viel me opeens een gekke plek op de band op, het staaldraad kwam er doorheen... -O-
 
Ik hou helemaal niet van verkopers die je aanspreken of opdringerig zijn :r ,als ik zo,n figuur
nodig heb loop ik er zelf wel naar toe. :Y Kan je tenminste ongestoord rondsnuffelen })
Het is wel leuk om mee te luisteren wat verkopers aan klanten vertellen,je hoort soms de grootste onzin. :? })
Maar het is toch wel beter of ze gewoon even de vraag stellen of ze kunnen helpen? Opdringerig zijn of de hele tijd bij je rond hoveren is natuurlijk ook niet goed maar een potentiële klant negeren getuigd ook niet echt van motivatie.

Verkoper hoeft ook niet een expert te zijn, beetje basiskennis is al voldoende. Als iemand net zijn rijbewijs heeft wil die gewoon veilig de weg op en geen moeilijk verhaal. Blijkbaar uit het verhaal van Dizono is dat ook al lastig bij Jager Motoren. Dat is ook het gevaarlijke bij Jager, het ziet eruit als een legitieme motorzaak terwijl het meer gewoon 'dozenschuivers' zijn.
 
Nou, dan ga ik het voor jou nogmaals proberen. Woorden als 'waarschijnlijk', 'vermoedde' en 'blijkbaar' zijn aannames en is suggestief gelul. En zeker wanneer je zo hypocriet bent om er eerst banden weg te halen. Jouw verhaal onzin.Ik begrijp dat het voor jou lastig is om met tegenspraak om te gaan. Maar om dan direct te reageren dat iemand pijpmaatje is...

Onder welke steen zat jij? Het is inmiddels 2018 en homofoob gedrag is ook te behandelen.
Het is niet zo makkelijk reageren/quoten via de telefoon, maar vooruit.

Waarom zou een motorzaak zich anders laten verwijderen van een beoordelings website? Er zijn vast andere redenen, maar de meest waarschijnlijke is toch wel dat er niet al te positief werd gereageerd. Kan ik niet hard maken, vandaar de toevoeging van 'waarschijnlijk'.

De discussie die daar gaande was met een andere klant kon ik overduidelijk overhoren, er werd nog al geschreeuwd. Ik ben echter achteraf niet gaan vragen waar het precies om ging. Maar dingen als 'dit zijn geen afspraken' en 'hierom koop ik geen motor met garantie' zijn enkele dingen die ik oppikte waardoor het mij zeer waarschijnlijk (;)) leek dat het om een garantiekwestie ging. Nogmaals, ik heb achteraf niet om bevestiging gevraagd, dus het blijft gissen. Maar het is ook niet domweg iets roepen.

En over die inruil. Tja. Als een dealer eerst wel bereid is om een fiets in te ruilen, maar daar na het zien van de Jager sticker toch van af ziet. Dan is het dus suggestief gelul om te zeggen dat hij bij zijn collega's geen beste naam heeft? De beste man in kwestie heeft zijn motor later wel ergens anders in kunnen ruilen, dus ze zullen er niet allemaal moeite mee hebben dat een motor bij Jager weg komt. Die ene sowieso wel. Dan kan ik niet gaan beweren dat hij overal een slechte naam heeft, maar apart is het wel toch? Ik ben ondertussen de tel kwijt geraakt hoeveel auto's en motoren ik heb ingeruild. Zelfs een auto met een Jet cars sticker kon ik zo slijten. Heb nog nooit eerder meegemaakt dat inruil werd geweigerd omdat een voertuig bij een bepaalde zaak weg kwam. Ik heb echter niet iedere handelaar in de buurt opgebeld om te vragen hoe ze over Jager denken, dus ben wat voorzichtig met mijn uitspraken. Ik weet ondertussen wel hoe mijn vaste motorboer over Jager denkt en dat is ook niet heel erg positief.

Ik hou niet van lukraak zaken beweren die ik niet 100% hard kan maken, vandaar dat ik wat voorzichtig ben met mijn formulering. Maar ik plemp ook geen ongegronde kritiek het www op, ik snap heel goed wat voor impact dat kan hebben op een zaak.

Wat betreft de bandjes: ik had een dikke schroef in de achterband zitten. Jager zit +/- op 200 meter van mijn huis en hadden toen net een zeer goede actie. En ja, ik was zeker zenuwachtig toen ik de motor weer op ging halen en heb toen alles (dacht ik) 10x gecheckt.
De ketting was wat te strak gespannen, maar ach, die heb ik wat gelost en het was weer voor elkaar. Was me bij Jager zelf niet opgevallen omdat ik erg gefocust was op de banden (juiste banden? juiste draairichting? geen schade op de velgen? zit de boel recht? Enz.).
Ik heb mezelf ook voorgenomen daar gewoon niet weer heen te gaan. Die 150 euro die ik heb bespaart was mij de stress niet waard. Ik heb echt met klamme handjes thuis op de bank gezeten met alle horrorscenarios die door mijn hoofd schoten.

Hoop dat het hele verhaal zo wat duidelijker is voor je.

Als laatste; ik kan prima omgaan met tegenspraak (hoewel ik toch altijd gelijk heb). Het is de toon die het hem doet.
 
Tja kijk eens op de site van Baatsen,er zijn toch maar weinig motorzaken waar alle klanten
die daar een reactie hebben gegeven over tevreden zijn,op een paar positieve uitschieters na heeft iedere motorzaak die daar genoemd word wel 1 of meerdere negatieve ervaringen achter zijn naam staan.Kan ook bijna niet anders want een fout kan gemaakt worden en sommige klanten zijn nooit 100% tevreden te krijgen.Er zijn er wel een aantal die zo,n hoog percentage ontevreden klanten hebben dat je daar extra alert bij moet zijn als je daar heen gaat.
Maar zelfs bij die zaken zijn er ook genoeg klanten die wel tevreden zijn,persoonlijk denk ik dat je ook veel aan jezelf te danken heb als je een kneusje koopt,je kan een motor altijd laten keuren voordat je hem aanschaft.Mensen die dan ook klagen dat de Jager een slechte motorzaak is moeten eerst maar eens bij zichzelf te raden gaan waarom ze daar een motor gekocht hebben en de verkoper zijn mooie praatjes geloofd hebben.Je had immers van te voren op kunnen zoeken wat de ervaringen zijn met deze motorzaak en daarnaast had je de motor kunnen laten keuren voor de aankoop,wil de verkoper daar niet aan meewerken dan zo snel mogelijk wegrennen.
 
Laatst bewerkt:
Er zijn natuurlijk ook lui welke al die negatieve verhalen naast zich neerleggen en het zelf willen ervaren...
De vorige eigenaar van mijn motor heeft hem daar gekocht en er 4 jaar mee gereden.
De dingen waar ik nu tegen aanloop zijn door ietwat achterstalling onderhoud van de vorige eigenaar..dus kan ik Jager dat niet aanrekenen..
Los van die onderhoudszaken is m'n soes tot nu toe wel betrouwbaar gebleken ondanks dat hij daar vandaan komt.
 
Er zijn natuurlijk ook lui welke al die negatieve verhalen naast zich neerleggen en het zelf willen ervaren...
De vorige eigenaar van mijn motor heeft hem daar gekocht en er 4 jaar mee gereden.
De dingen waar ik nu tegen aanloop zijn door ietwat achterstalling onderhoud van de vorige eigenaar..dus kan ik Jager dat niet aanrekenen..
Los van die onderhoudszaken is m'n soes tot nu toe wel betrouwbaar gebleken ondanks dat hij daar vandaan komt.

tja, uiteindelijk blijft een motor een motor, of je hem nu bij Jager of ergens anders koopt. Plus, ze zullen bij Jager heus niet moedwillig louter slechte motoren inkopen. Als zij voor een prikkie een mooie en eerlijke motor in de showroom kunnen zetten, zullen ze dat niet laten. Daarnaast verkoopt bijna niemand zijn motor net nadat hij er een bak geld tegenaan gegooid heeft voor onderhoud, iets waar je bij het kopen van een tweedehands altijd bij stil moet staan. 'Waarom wilde de vorige eigenaar er vanaf'.

Wat ik overigens wel opvallend vond is dat je de motor niet bij Jager zelf kon overschrijven (of is dit reeds aangepast?). Ik heb op bijzondere plekken auto's gekocht waar dit wel kon...
 
Laatst bewerkt:
In mijn geval omdat de vorige eigenaar een GSX750F op het oog had ( en ook heeft gekocht ;) )
 
Ik hou helemaal niet van verkopers die je aanspreken of opdringerig zijn :r ,als ik zo,n figuur
nodig heb loop ik er zelf wel naar toe. :Y Kan je tenminste ongestoord rondsnuffelen })
Het is wel leuk om mee te luisteren wat verkopers aan klanten vertellen,je hoort soms de grootste onzin. :? })


Alsnog hoor je begroet te worden toch ? even enige vorm van contact maken zodat jij weet dat je gezien bent toch ? Daarna een vraag of je misschien geholpen kan / wil worden.. is het antwoord nee dan kan de verkoper gewoon weer verdwijnen.

En ik vind trouwens dat er standaard gevraagd moet worden naar koffie of thee, tenminste dat hebben ze mij wel geleerd ;)
 
Alsnog hoor je begroet te worden toch ? even enige vorm van contact maken zodat jij weet dat je gezien bent toch ? Daarna een vraag of je misschien geholpen kan / wil worden.. is het antwoord nee dan kan de verkoper gewoon weer verdwijnen.

En ik vind trouwens dat er standaard gevraagd moet worden naar koffie of thee, tenminste dat hebben ze mij wel geleerd ;)
Nee hoor,liefst niet,vroeger ging je naar een motorzaak om met mede motorrijders te kletsen
en nieuwe motoren te bekijken :Y ,verkopers zat je niet op te wachten :N ,opzouten en weer terug in je hok B| ,als we je nodig hebben komen we je wel halen :Y })
Maar ja sinds het koekblik volk ook is gaan motorrijden is dat wel veranderd en word je
vaker lastig gevallen door verkopers die denken dat je alleen nog maar naar een motorzaak gaat om wat te kopen. :r
 
Laatst bewerkt:
Het artikel is daarover niet geheel duidelijk.
Ze waren van plan een artikel te schrijven over kilometertellerfraude en hebben daarom (blijkbaar) een aantal exportmotoren naar NL in de gaten gehouden. Ze suggereren dat vooral naar NL er veel tellerstanden teruggedraaid worden omdat hier geen enkele vorm van registratie is op tellerstanden.
De vorige eigenaar had een aantal specifieke kenmerken op zijn motor, namelijk deze uitlaatdemper met een deukje. Die stond ook weer op de foto in de advertentie op marktplaats van "Huntermotoren".

Na de confrontatie over de andere tellerstand kwam het excuus dat ze veel (ca. 8) groene ZX-10R-en verkocht hadden dat jaar, en dat zijn collega de "verkeerde tellerstand" bij de juiste foto had geplaatst. Toevallig is deze motor ook nog diezelfde dag verkocht volgens dhr Hunter.....
Zeer opmerkelijk, omdat volgens RDW deze motor geen nieuwe eigenaar heeft......

Hmm, ik vraag me af in hoe verre je een voertuig kunt volgen na verkoop en na in NL op kenteken zetten..

Werd er geadverteerd met 19.000km op de klok, of stond er daadwerkelijk 19.000km op de klok?

Daar zit nog al een verschil in, als het in de advertentie staat kan het natuurlijk heel makkelijk een vergissing zijn..
 
Nee hoor,liefst niet,vroeger ging je naar een motorzaak om met mede motorrijders te kletsen
en nieuwe motoren te bekijken :Y ,verkopers zat je niet op te wachten :N ,opzouten en weer terug in je hok B| ,als we je nodig hebben komen we je wel halen :Y })
Maar ja sinds het koekblik volk ook is gaan motorrijden is dat wel veranderd en word je
vaker lastig gevallen door verkopers die denken dat je alleen nog maar naar een motorzaak gaat om wat te kopen. :r


Oooo nu snap ik waarom wij "botsen".. jij bent nog een echte motorrijder :X
Sorry dat ik ook wat zeg als koekblikker die er een motor naast heeft :j
 
Haha, Hoogeveners die over andere Hoogeveners zeiken... Laat ik me maar stil houden hou ik over Hoogeveners denk. ;)

ik heb er 1 jaar op school gezeten en 9 jaar gewerkt.

Denk dat ik 1 van de weinig op dit forum ben die van dichtbij en ver af mee maak hoe Jager werkt en hoe sommige andere zaken werken, snap jou opmerking dus ook niet zo goed ?!
 
Hmm, ik vraag me af in hoe verre je een voertuig kunt volgen na verkoop en na in NL op kenteken zetten..

Werd er geadverteerd met 19.000km op de klok, of stond er daadwerkelijk 19.000km op de klok?

Daar zit nog al een verschil in, als het in de advertentie staat kan het natuurlijk heel makkelijk een vergissing zijn..
Ze zijn blijkbaar gewoon actief gaan zoeken op o.a. marktplaats naar de te volgen motoren. En in het artikel stond een foto met de lagere km-stand, die hadden ze ook van Marktplaats afgehaald.
Maar goed, de verkoper houdt het op een verwisseling van motoren. En dat is natuurlijk mogelijk.
 
Ze zijn blijkbaar gewoon actief gaan zoeken op o.a. marktplaats naar de te volgen motoren. En in het artikel stond een foto met de lagere km-stand, die hadden ze ook van Marktplaats afgehaald.
Maar goed, de verkoper houdt het op een verwisseling van motoren. En dat is natuurlijk mogelijk.
Door een vergissing van de bank ontvangt u 1.000.000 euro, dat is ook mogelijk. O-)
 
Krijg een mailing dat bij Jager motoren een bandenaanbieding hebben...199 voor een set Michelin/Bridgestone....zolang de voorraad strekt.... :]

Dus ff gauw heen, en ff van te voren bellen...
 
Laatst bewerkt:
Krijg een mailing dat bij Jager motoren een bandenaanbieding hebben...199 voor een set Michelin/Bridgestone....zolang de voorraad strekt.... :]

Dus ff gauw heen, en ff van te voren bellen...


Vast niet de nieuwere modelletjes
 
Krijg een mailing dat bij Jager motoren een bandenaanbieding hebben...199 voor een set Michelin/Bridgestone....zolang de voorraad strekt.... :]

Dus ff gauw heen, en ff van te voren bellen...
Vraag naar de voorwaarden ;)
Setje Bt023 's van Bridgestone in 120/70-17 en 180/55-17 kun je alleen voor dat geld leveren als je graag failliet wilt, vandaar dat het ongangbare maten en modellen zijn.. het is een vanaf prijs he
 
Ik zou er mijn banden niet laten vervangen, zou het niet aandurven. Zelfs niet met korting. :9
 
Ze zijn blijkbaar gewoon actief gaan zoeken op o.a. marktplaats naar de te volgen motoren. En in het artikel stond een foto met de lagere km-stand, die hadden ze ook van Marktplaats afgehaald.
Maar goed, de verkoper houdt het op een verwisseling van motoren. En dat is natuurlijk mogelijk.

Maar als jij als buitenlander gaat zoeken moet dat volgens mij op framenummer gaan, want ik betwijfel dat je het nieuwe kenteken te weten krijgt, of de Nederlander die hem op kenteken heeft gezet heeft hier aan mee gewerkt, dan geloof ik best dat je een voertuig kunt volgen, maar dat staat nooit vermeldt.
Ik heb twijfels bij dit onderzoek...
 
Terug
Bovenaan Onderaan