** MEGAMEETING 2K6 Part 2 ** 24 september!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Crap... Is t oude topic verdwenen? Ik had t plaatje van Veenendaal gelinkt vandaaraf. "X marks the spot" is nu wel heel relatief.

*GRMBL*
 
Tuurlijk niet. Volgens goed gebruik hoor je dan spontaan en in alle stilte ongemerkt te verdwijnen.

})

Ik denk dat Phr3ak hem peerde omdat ie gepest werd op 't forum :+ :+

Maar even serieus, er zijn wat verzoeken, opmerkingen en tips gepost en het zou wel prettig zijn als je daar op in gaat. Ik vind het niet erg netjes iig, maar misschien bedoel je het niet zo :)
 
Ik denk dat Phr3ak hem peerde omdat ie gepest werd op 't forum :+ :+

Maar even serieus, er zijn wat verzoeken, opmerkingen en tips gepost en het zou wel prettig zijn als je daar op in gaat. Ik vind het niet erg netjes iig, maar misschien bedoel je het niet zo :)

Tuurlijk wil ik daar best op in gaan. Ik heb ook al aangegeven dat ik de optie van t strand best aardig vind. T tegenwicht is echter dat er inmiddels +/- 85 M-Fers aangeven het prima te kunnen vinden in de openingspost. En wegens eerder commentaar op mijn mogelijkheid om een datum te kiezen ga ik niet nog eens opnieuw navragen of een andere locatie eventueel gewenst zou zijn. ;) Nagaande dat de laatste presentielijst uit zo'n 500 namen bestond en ik er op gok dat er twee keer dat aantal op kwamen draven ga ik niet eens denken aan t aantal wat niet aangeeft te komen maar wel van plan is om 24 sept. naar Veenendaal te rijden. ;)

Ik heb ook opmerkingen gelezen die er best wat in zien om te verzamelen in Veenendaal en vandaar de 40 Km naar t strand te karren. Persoonlijk vind ik dat nog steeds de beste optie. Klein detail daarbij is dat ik geen idee heb van de route en dus graag iemand's hulp tegemoed zie om dat even uit te schrijven.

Dus bij voorbaat mijn dank. ;)
 
Heb je nog een nieuwe Annie liggen ergens? O-) :+

Ik ben ook weer aanwezig :)
Nee er is maar 1 Annie natuurlijk :Y ,maar ik heb wel nog een Beppie liggen in me bus....ben volgende week donderdag en die week daar op in leeuwarden. Laat het maar weten :W
 
*O* *O* *O*

tis dus deze;
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan