Het Honda CBR1000RR Fireblade topic *deel 12*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goed zo UPP, gewoon groot denken! Zo ben ik nog boos dat BBS onze website al geclaimed heeft! :+

L-02-oh-no.gif
 
@ MarkH "Hoe snel zou ik wel niet zijn op een 1000?!"

Natuurlijk denk ik dat :Y Assen is een super snel circuit en op de rechte stukken kan je met een 1000 een hoop tijd pakken! Maar als je ziet dat Arie Vos op z'n 600cc Supersport 2 seconden sneller is tijdens de trainingen dan op z'n 1000cc Dutch Superbike... Het zegt dus vrij weinig, het KAN wel, maar dan moet je wel op een über getunede bike rijden en kunnen rijden.

Samir, die rijdt op een '04 R1, kan mij op Zolder niet bijhouden. Ook op Zandvoort rij ik hem aan stront. Maar op Assen doetie niet van me onder! Zelfde rijders, zelfde motoren, zelfde omstandigheden. Je kan goed zien dat je met een 600cc dus beter uit de voeten kunt op een technischer/langzamer circuit, dan op zo'n snel circuit als Assen. (dat is althans mijn visie)
mischien heb je er wel schrik op
:X :X :? :?
 
@ MarkH "Hoe snel zou ik wel niet zijn op een 1000?!"

Natuurlijk denk ik dat :Y Assen is een super snel circuit en op de rechte stukken kan je met een 1000 een hoop tijd pakken! Maar als je ziet dat Arie Vos op z'n 600cc Supersport 2 seconden sneller is tijdens de trainingen dan op z'n 1000cc Dutch Superbike... Het zegt dus vrij weinig, het KAN wel, maar dan moet je wel op een über getunede bike rijden en kunnen rijden.

Samir, die rijdt op een '04 R1, kan mij op Zolder niet bijhouden. Ook op Zandvoort rij ik hem aan stront. Maar op Assen doetie niet van me onder! Zelfde rijders, zelfde motoren, zelfde omstandigheden. Je kan goed zien dat je met een 600cc dus beter uit de voeten kunt op een technischer/langzamer circuit, dan op zo'n snel circuit als Assen. (dat is althans mijn visie)
in je filmpje is ook duidelijk te zien dat jij beter bochtenwerk aflevert
:}
 
Marrio proficiat *O*

Volgens mij hebben ze mij vandaag geflits in een 30km zone ;(
Maar ben aan het twijfel of het misschien van voor was :}
Ben terug gereden om te kijken maar kon het niet goed zien, maar ik keek recht in de lens van de camera :X toen ik terug reed kwam er een politieman uit de bosjes gerent en keek mij na, kan hij dan mijn nummerbord opschrijven en dan alsnog een boete opsturen? -O- Zat wel een min. of 5 in :Y
 
@marrio :

goed om te horen dat je een van de ... weer een moto hebt :Y
en bekijk het positief (op de rekening na dan :X ) er is weerr zo veel aan te veranderen :Y :Y
en dat het nu nog even goed weer blijft voor je :] :] :]
succes :Y
 
Marrio proficiat *O*

Volgens mij hebben ze mij vandaag geflits in een 30km zone ;(
Maar ben aan het twijfel of het misschien van voor was :}
Ben terug gereden om te kijken maar kon het niet goed zien, maar ik keek recht in de lens van de camera :X toen ik terug reed kwam er een politieman uit de bosjes gerent en keek mij na, kan hij dan mijn nummerbord opschrijven en dan alsnog een boete opsturen? -O- Zat wel een min. of 5 in :Y
je hebt toch gelachen dat ze de foto namen _O- :+
 
@ MarkH "Hoe snel zou ik wel niet zijn op een 1000?!"

Natuurlijk denk ik dat :Y Assen is een super snel circuit en op de rechte stukken kan je met een 1000 een hoop tijd pakken! Maar als je ziet dat Arie Vos op z'n 600cc Supersport 2 seconden sneller is tijdens de trainingen dan op z'n 1000cc Dutch Superbike... Het zegt dus vrij weinig, het KAN wel, maar dan moet je wel op een über getunede bike rijden en kunnen rijden.

Samir, die rijdt op een '04 R1, kan mij op Zolder niet bijhouden. Ook op Zandvoort rij ik hem aan stront. Maar op Assen doetie niet van me onder! Zelfde rijders, zelfde motoren, zelfde omstandigheden. Je kan goed zien dat je met een 600cc dus beter uit de voeten kunt op een technischer/langzamer circuit, dan op zo'n snel circuit als Assen. (dat is althans mijn visie)

Klopt wel hoor....met een 1000 moet je zoveel voorzichtiger en later op het gas gaan, want met zoveel "punch" drijf je vaak meteen de bocht uit met gasgeven.

Maar het blijft altijd de rijder die het verschil maakt, maar moet zeggen dat ik het filmpje wel retestrak vind hoor....supercool om te kijken....denk dat ik je daar ook niet bij zou kunnen houden ben ik bang ;) :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan