Het Honda CBR1000RR Fireblade topic *deel 12*

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ MarkH "Hoe snel zou ik wel niet zijn op een 1000?!"

Natuurlijk denk ik dat :Y Assen is een super snel circuit en op de rechte stukken kan je met een 1000 een hoop tijd pakken! Maar als je ziet dat Arie Vos op z'n 600cc Supersport 2 seconden sneller is tijdens de trainingen dan op z'n 1000cc Dutch Superbike... Het zegt dus vrij weinig, het KAN wel, maar dan moet je wel op een über getunede bike rijden en kunnen rijden.

Samir, die rijdt op een '04 R1, kan mij op Zolder niet bijhouden. Ook op Zandvoort rij ik hem aan stront. Maar op Assen doetie niet van me onder! Zelfde rijders, zelfde motoren, zelfde omstandigheden. Je kan goed zien dat je met een 600cc dus beter uit de voeten kunt op een technischer/langzamer circuit, dan op zo'n snel circuit als Assen. (dat is althans mijn visie)

En dat komt dan omdat de wendbaarheid van een 600 groter is dan van een 1000? Dus voor het snellere bochtenwerk. Jezus, wat ben ik toch een leek

Nogmaals: respect :}

Ik vind het altijd mooi om te zien, en in dit geval lezen, hoe mensen gepasioneert met hun hobby bezig zijn.
 
....denk dat ik je daar ook niet bij zou kunnen houden ben ik bang ;) :+


Ik weet wel zeker dat ik UPP racing niet bij zou kunnen houden. :N Heel mooi filmpje en nogmaals :}

Woensdagavond kwam er voor de terrasjes in Eersel (Brabant) nog een Repsol Blade voorbij, iemand van hier ??
 
vanmiddag besteld ;)

full
Mario!!!!

Heb je al een naam voor "haar" bedacht?

(niet de hond he O-) )
 
Nog FF terugkomend op het postje in deel 11: Molenaar

Zijn er nog een paar extra 1000RR's die komen?


Tussenstand nu: 2x 1000RR - 2 (of 3)x 600RR - 1x GSX-R750.



Hoe meer zieluh hoe meer gezelligheid!!!! *O* *O*
 
En dat komt dan omdat de wendbaarheid van een 600 groter is dan van een 1000? Dus voor het snellere bochtenwerk. Jezus, wat ben ik toch een leek

Nogmaals: respect :}

Ik vind het altijd mooi om te zien, en in dit geval lezen, hoe mensen gepasioneert met hun hobby bezig zijn.
Een 600 is inderdaad wendbaarder en wat onewheel al zei, het is veel moeilijker de power van de 1000 over te brengen op 't wegdek :Y

Daarom wil ik 't bij een 600 houden. Pas als ik alles uit een 600 heb gehaald wat IK eruit kan halen, dan zou ik 't eens op een 1000 willen gaan proberen. Maar eerlijk gezegd vind ik een 1000 gewoon teveel van 't goede. Qua looks, geluid e.d. prefereer ik een 1000 ver boven een 600, maar om op te rijden vind ik een 600 meer dan voldoende. Ook moet je op een 600 wat harder 'werken' wat ik dan weer leuk vind.
 
Laatst bewerkt:
Nou, bladebrothers, ik ga vandaag maar eens 4 weken uit de lucht wegens vakantie. Ik heb mezelf gedurende die periode een totaalverbod op internet, email, WAP etc opgelegd, dus ik zal in de tussentijd niet MF-en (maar of ik het volhou?). Veel plezier op De Ring, bij Molenaar, op vakantie etc., als ik terug kom verwacht ik wel inmiddels in deeltje 13 te moeten lezen! :P :P

:W :W
 
Nou, bladebrothers, ik ga vandaag maar eens 4 weken uit de lucht wegens vakantie. Ik heb mezelf gedurende die periode een totaalverbod op internet, email, WAP etc opgelegd, dus ik zal in de tussentijd niet MF-en (maar of ik het volhou?). Veel plezier op De Ring, bij Molenaar, op vakantie etc., als ik terug kom verwacht ik wel inmiddels in deeltje 13 te moeten lezen! :P :P

:W :W
:? jij legt jezelf wel erg vreemde restricties op...

Veel plezier ouwe :Y Geniet van je vakantie *O* en we spreken je hier morgen weer :+
 
Een 600 is inderdaad wendbaarder en wat onewheel al zei, het is veel moeilijker de power van de 1000 over te brengen op 't wegdek :Y

Daarom wil ik 't bij een 600 houden. Pas als ik alles uit een 600 heb gehaald wat IK eruit kan halen, dan zou ik 't eens op een 1000 willen gaan proberen. Maar eerlijk gezegd vind ik een 1000 gewoon teveel van 't goede. Qua looks, geluid e.d. prefereer ik een 1000 ver boven een 600, maar om op te rijden vind ik een 600 meer dan voldoende. Ook moet je op een 600 wat harder 'werken' wat ik dan weer leuk vind.

full


Alleen op de bike????
 
Nou, bladebrothers, ik ga vandaag maar eens 4 weken uit de lucht wegens vakantie. Ik heb mezelf gedurende die periode een totaalverbod op internet, email, WAP etc opgelegd, dus ik zal in de tussentijd niet MF-en (maar of ik het volhou?). Veel plezier op De Ring, bij Molenaar, op vakantie etc., als ik terug kom verwacht ik wel inmiddels in deeltje 13 te moeten lezen! :P :P

:W :W

Veel plezier!! Fijne Vakantie!! Geniet ervan!!

full


Wel goed uitrusten he! Je zal straks wat energie nodig hebben om door de volgemaakte 600 en 1000-topics te scrollen _O-
 
Zo, mun knipperlichtjes zijn weer binnuh!

Maandag oude setje opgestuurd en net nieuwe ontvangen.

Omdat ik tot 2x toe een afdekglaasje was verloren heb ik gebeld met de leverancier en die zei: Garantie, stuur maar op en we ruilen ze om! *O*

Goed geregeld!!

Fijne dag nog, en misschien tot Vanavond bij Molenaar! :W
 
Nou, bladebrothers, ik ga vandaag maar eens 4 weken uit de lucht wegens vakantie. Ik heb mezelf gedurende die periode een totaalverbod op internet, email, WAP etc opgelegd, dus ik zal in de tussentijd niet MF-en (maar of ik het volhou?). Veel plezier op De Ring, bij Molenaar, op vakantie etc., als ik terug kom verwacht ik wel inmiddels in deeltje 13 te moeten lezen! :P :P

:W :W
veel plezier :W
en euhm ...
... tot binnen een paar dagen :+
 
White Power ik heb de stickers binnen *O* *O* *O*

Zien er tot uit ga ze vandaag erop plakken en zal er spoedig foto's van maken *O*

Bedankt!! :Y
 
Nou, bladebrothers, ik ga vandaag maar eens 4 weken uit de lucht wegens vakantie. Ik heb mezelf gedurende die periode een totaalverbod op internet, email, WAP etc opgelegd, dus ik zal in de tussentijd niet MF-en (maar of ik het volhou?). Veel plezier op De Ring, bij Molenaar, op vakantie etc., als ik terug kom verwacht ik wel inmiddels in deeltje 13 te moeten lezen! :P :P

:W :W
:W Veel plezier met sleurhut (toch?). Je moet het jezelf niet te moeilijk maken, zonder motor en zonder MF? :? |(

wij gaan morgen ook voor 2 weken weg. Halverwege onze vakantie hebben we gelukkig een Ringmeeting, zodat we niet iedereen zo lang hoeven te missen. Heb er zin in :Y .
 
Nou, bladebrothers, ik ga vandaag maar eens 4 weken uit de lucht wegens vakantie. Ik heb mezelf gedurende die periode een totaalverbod op internet, email, WAP etc opgelegd, dus ik zal in de tussentijd niet MF-en (maar of ik het volhou?). Veel plezier op De Ring, bij Molenaar, op vakantie etc., als ik terug kom verwacht ik wel inmiddels in deeltje 13 te moeten lezen! :P :P

:W :W

Prettige vakantie Hannus...veel plezier en tot over 4 weken. :W
 
:W Veel plezier met sleurhut (toch?). Je moet het jezelf niet te moeilijk maken, zonder motor en zonder MF? :? |(

wij gaan morgen ook voor 2 weken weg. Halverwege onze vakantie hebben we gelukkig een Ringmeeting, zodat we niet iedereen zo lang hoeven te missen. Heb er zin in :Y .
ook veel plezier :Y :W
ik vertrek pas den 22 ste , hoop dat het dan nog goed weer is :P :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan