Nicky Hayden

Het lijkt erop dat Hayden in Laguna Seca vervangen zal worden door Jake Gagne, die op een Honda in het MotoAmerica kampioenschap rijdt. Eveneens de Red Bull Rookies Cup kampioen van enkele jaren geleden.

Heb Jake mogen ontmoeten tijdens een MotoAmerica evenement op de Virginia International Raceway, en is een hele down-to-earth jongen, erg benaderbaar. Ik had liever gezien dat Hayden niet vervangen zou worden op Laguna Seca al, maar ik vermoed dat dit reglementair moet. Anderzijds, ben ik erg benieuwd wat een jonge, talentvolle coureur als Gagne zou kunnen doen op een World SBK spec Honda op een circuit dat hij goed kent.

Zijn een paar hele grote schoenen motorlaarzen om te vullen, Jake, maar deze kans zij je gegund.

Het is nu bevestigd.
Het hing al enige tijd in de lucht.
Gagne set to fill Hayden's WSBK seat at Laguna Seca

Ze zullen het verplicht zijn naar sponsors en Dorna.
Het moeten klinkt een beetje wrang.
Alleen qua tijd zo het altijd te snel zijn.
 
Prima knul volgens mij, een Amerikaan, een Amerikaanse ronde... Ik vind het een groter eerbetoon als die motor van Hayden over het circuit knalt, dan als je hem in de garage laat staan. Bring it on!
 
“Racing motorcycles is just a way of life for me. It’s what I know, it’s what I’ve always done, my family does it, my friends do it, and it really is more than just a job. It’s a passion. Bikes are a way of life for me.” #RideOnKentuckyKid


DdyRc4NU0AEB8UF.jpg


DdyKqIFUQAEYC_b.jpg:large
 
Laatst bewerkt:
Ja man, alweer een jaar geleden. Een van die helden met een groot karakter, ook buiten de baan. We zullen hem niet vergeten!
 
Terug
Bovenaan Onderaan