Z1000 - Z750 - Z750S PLAZA deel 22

word het nog wat met deze zomer ??

  • zomer wat is dat ??

    Stemmen: 1 4,5%
  • dit jaar niet

    Stemmen: 2 9,1%
  • afgelopen week begon het

    Stemmen: 0 0,0%
  • kijk al uit naar de volgende

    Stemmen: 3 13,6%
  • geen tijd voor

    Stemmen: 5 22,7%
  • de boeren klagen toch wel

    Stemmen: 1 4,5%
  • Erica Terpstra

    Stemmen: 1 4,5%
  • Z natuurlijk

    Stemmen: 9 40,9%

  • Totaal aantal stemmers
    22
Status
Niet open voor verdere reacties.
FYI snap ik, de rest niet

trots1 (de ~ (m.))
1 gevoel dat men meer is dan anderen => eergevoel
2 het zelfgevoel dat het volbrengen van iets groots of het bezit van iets moois enz. geeft
3 persoon of zaak waarop men trots is => pronkstuk

trots2 (bn.)
1 vervuld met een gevoel van eigen grootsheid => dat is mijn eer te na, fier, met opgeheven hoofd
2 [pej.] hoogmoedig, verwaand
3 tevreden over wat men bezit of wat men bereikt heeft => groots, zijn neus krult
4 (van zaken) indrukwekkend

|(
 
met pijn in mijn hart heb ik mijn Zet ingeruild voor een MT01. Sorry jongens... Wel goed nieuws voor jullie....heel veel gave accesoires binnenkort te koop van mij! b.v. voorpoten met radiale remklauwen, achterschokbreker, carbonkappen, waveschijven,rizoma remschakelset,stalen remleidingen,campbell uitlaten, powercommander,etc,etc.... gr v Karel (Afbeelding)
jammer KArel, maar je krijgt er een mooie voor terug, succes met de verkoop van de onderdelen.
 
met pijn in mijn hart heb ik mijn Zet ingeruild voor een MT01. Sorry jongens... Wel goed nieuws voor jullie....heel veel gave accesoires binnenkort te koop van mij! b.v. voorpoten met radiale remklauwen, achterschokbreker, carbonkappen, waveschijven,rizoma remschakelset,stalen remleidingen,campbell uitlaten, powercommander,etc,etc.... gr v Karel (Afbeelding)

goeie keuze. alleen totaal anders rijden, komt er ook een stage 1,2 of 3 op?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan