Z1000 - Z750 - Z750S PLAZA deel 22

word het nog wat met deze zomer ??

  • zomer wat is dat ??

    Stemmen: 1 4,5%
  • dit jaar niet

    Stemmen: 2 9,1%
  • afgelopen week begon het

    Stemmen: 0 0,0%
  • kijk al uit naar de volgende

    Stemmen: 3 13,6%
  • geen tijd voor

    Stemmen: 5 22,7%
  • de boeren klagen toch wel

    Stemmen: 1 4,5%
  • Erica Terpstra

    Stemmen: 1 4,5%
  • Z natuurlijk

    Stemmen: 9 40,9%

  • Totaal aantal stemmers
    22
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hee hooglander :W
Zat ook al te denken dat het de ex fiets van Dweezy was O-)
Veel plezier in pizzaland, hou je wel je handen op het stuur ;)

Wordt moeilijk met in de linker een pizza en in de rechter een cappucino... Maar ben met de Skoda, dus rustig aan he. Km of 100 op de snelweg O-)

Vandaag nog even geveegd met de Z :] Achterband nog oprijden voor eind vh seizoen. Hopelijk volgende week zondag met goed weer nog even een echte Passenronde doen.
EN... is me een paar keer gelukt om te schakelen zonder koppeling. Hoewel de timing niet altijd goed was dus af en toe niet lukte |(

Thnks nog voor alle pics in t Zwitsaltopic :} Volgende keer toch echt RIJDENDE/actie fotos maken. Paar leuke bochten uitzoeken :]
 
MenZuh, ik ga :z :z :z :z :z :z

Morgen op naar Scooterland Italie, Riccione. Kijken naar al de patsboys met korte broek, sneakers en rijdend op 1 wiel.... ;) Zal de groeten aan de Doctor doen.




:W See ya nxt week
 
zo net bij fulleke geweest voor de verhuis bbq.
het was weer ouderwets gezellig. :Y

fulleke en eega. :} :}



@ vakantie gangers prettige vakantie.
 
:W goedemidaag allemaal,

gaan er nog zetters naar de kawadag volgende week? Was gisterenavond ff bij Hans van Wijk (Zoetermeer) en die hebben volgende week ook een kawadag :Y
Zoals het er nu uitziet gaan ffTzz en ik. Tenzij het echt baggerweer is. Wij vertrekken waarschijnlijk vanaf Motoport Rotterdam. Moeten nog precies afspreken.
 
Zijn beide om te :9~ :9~De kawadag zit in de planning, ben benieuwd of de Nieuwe Z1000 er bij is en hoe deze er in 't echt uitziet.


@Jason Fijne vakantie, vind de 8 mooier heeft mooiere rondingen *D

Gisteren de aardig versleten achterband laten vervangen voor een MPP vergeleken met de originele (BT 012) plakt deze veel beter op de weg.

Vindt een zesje ook niet verkeerd, ffTzz.
:Y :Y :Y
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan