Eric, eat your hart out!

..... en wat vinden we ervan?

  • Ik vinnut nix!

    Stemmen: 17 31,5%
  • Moewah, 'giet wel.

    Stemmen: 12 22,2%
  • Top!

    Stemmen: 17 31,5%
  • Als echte 'Ollander wil ik eerst graag weten wat zoiets gaat

    Stemmen: 3 5,6%
  • Mooier als Buell.

    Stemmen: 5 9,3%

  • Totaal aantal stemmers
    54
ik vind hem erg mooi, denk alleen dat er wat weinig power uit 1640cc tjes gehaald wordt.. 115 lb-ft is een koppel van 155Nm. 115 PK is nou ook niet echt om over naar huis te schrijven, zeker niet voor 28000 pleuro's :o

Design vind ik echt mooi, het draait bij de motor om de techniek, niet om de plastic kappen en de tank, techniek laten zien dus.

[me]joeltje rijd daarom ook een oldskool gixxer met veeeeeel plastic ;) [/me]
Is weinig techniek wat NIET zichtbaar is bij deze motor.Feitelijk is het een buis,vork, wielen ,brug ,blok,bak en primair.Alles is zichtbaar.
 
dit hoort in het streetfighter topic thuis....
gaaf ding alleen een beetje aan de prijs en het ergste is nog dat het gebouwd is door....Fransen....
als ze deze fietsen net zo "goed" zijn als hun auto's nou dan zullen ze niet veel verkopen...
_O- _O- _O- _O-
 
Blok lijkt neit te passen op dit design. Op zich wel mooie lijnen, maar met die kerel erop lijkt het alsof hij op een brommertje rijdt. Of motor is klein OF kerel is te groot. Ik ga voor het eerste.
 
Vond hem wel mooi totdat ik zag hoe de zit was |( OMFG!!!! op de wc zie ik er nog toffer uit dan op dit ding, die gasten rijden echt mega voor l*l!! :X :X :X
 
Vond hem wel mooi totdat ik zag hoe de zit was |( OMFG!!!! op de wc zie ik er nog toffer uit dan op dit ding, die gasten rijden echt mega voor l*l!! :X :X :X
Kijk mama ik een wakan gedaan!
full
 
Blok lijkt neit te passen op dit design. Op zich wel mooie lijnen, maar met die kerel erop lijkt het alsof hij op een brommertje rijdt. Of motor is klein OF kerel is te groot. Ik ga voor het eerste.
Al eens een buell gezien?Volgens mij is deze nog een halve meter langer dan een buell.
 
"Ere wie ere.." hr.Bugeater , bedankt voor je info en link!
Over de motor heb'k geen mening (beter ook: 28 miel lijkt me meer iets voor 'ze ridz end feemuz' )maar j u l l i e commentaar daarentegen - ONbetaalbaar !!
Hahaha...

Keep em coming zulke topics!

_O-
 
Commentaar is inderdaad leuker als dat suffe brommertje.

(Ben trouwens wel erg tevreden over mijn, zoveelste, franse auto..)
 
D'r zullen vast wel liefhebbers voor zijn :X Mooi blokje :Y

Ik rij tenslotte ook op de lelijkste Buell (op de Blast na dan) die er tot nu toe bestaat.
 
Deze ziet er al iets beter uit.

(Afbeelding)
Ik vind dit ding gewoon kloppen.Mooie lijnen,blok komt mooi uit.Alleen dat filmpje levert weer hetzelfde probleem als met een Buell op.Als je in een winkelruit kijkt en je ziet jezelluf zitten vraag je je toch af of je niet per ongeluk de Kreidler van opa hebt gepakt. :?
 
Even een toevoeging op mijn eigen reply: Ik vind m nog steeds mooi , maar t ding is door fransen gebouwd en kennelijk bedoeld voor napoleon.Voor iedereen boven de 1 meter 50 lijkt het wel een minibike.....
mdrlq3.jpg

kon niet op de wakan-site komen , foto komt van een frans motorforum
t design is mooi , t formaat wat minder.
 
Even een toevoeging op mijn eigen reply: Ik vind m nog steeds mooi , maar t ding is door fransen gebouwd en kennelijk bedoeld voor napoleon.Voor iedereen boven de 1 meter 50 lijkt het wel een minibike.....
(Afbeelding)
kon niet op de wakan-site komen , foto komt van een frans motorforum
t design is mooi , t formaat wat minder.
Ik heb die foto extreem uitvergroot.op zijn laars staat de schoenmaat.67.Die man is 3,12meter. _O- _O-
 
The motorcycle itself is kind-of small; 1337 mm (52.6 inches) long and a saddle height of 790 mm (31.1 inches), so it's meant more for medium length people than giants.





staat op news.motorbiker.org

ik zei toch : minibike
 
Terug
Bovenaan Onderaan