Suzuki GSX 1100 G

foto
full
 

Heeft deze niet op marktplaats gestaan? goeie fiets... heeft ie al veel km op de klok staan?
Veel plezier ermee...
Ben zelf net terug met mn zijspan van vakantie, weekje luxemburg en een weekje zwitserland, met 2 kinderen in het span en een aanhanger er achter toch nog 1 op 12 gereden,en 3000km verder.
Lekker veel koppel in lage toeren lekker bruikbaar in de bergen...
 
Heeft deze niet op marktplaats gestaan? goeie fiets... heeft ie al veel km op de klok staan?
Veel plezier ermee...
Ben zelf net terug met mn zijspan van vakantie, weekje luxemburg en een weekje zwitserland, met 2 kinderen in het span en een aanhanger er achter toch nog 1 op 12 gereden,en 3000km verder.
Lekker veel koppel in lage toeren lekker bruikbaar in de bergen...

nop heb ik vandaan bij een motorzaak.
is wel leuk ben ook in luxemburg geweest.
1 op 12 ja dat klopt bij mij ook zo ongeveer.
was leuk daar in luxemburg, dit jaar maar eens naar de eifel wie weet zie ik je dit jaar daar hahah.

2012 aan onderhoud;
Uitlaat laten lassen.
Distributie ketting vervangen.
2013 moet ik nog doen;
Koppeling rubbers in handgreep vervangen.
en dan weer een jaar verder hoop ik.
 
Voor de liefhebber.... in het weekend van 20 juni is er in het duitse Nistertal in het Westerwald een GSX 1100 G treffen...
 
Ik heb al een jaar of 6 een gsx1100g.
Zeer goede motor.
Maar ik rij er bijna niet meer mee.
Dus staat hij te koop
 
Laatst bewerkt:
Hallo G-man, welkom.
Nee, heb ik niet.
Kijk ff op de duitse site hierboven ergens vermeld, staan meerdere foto,s op.

Wat voor een kleur G heb jij? ff foto plaatsen..leuk om te zien.
 
Als je ff naar boven scrolled in dit topic, zie je 2 sites staan waar je veel info kunt vinden ;)
 
Nee in dit topic omhoog scrollen dan zie je 2 links naar sites over de gsx
 
yep, dat zal wel...
2e hands zijn er voor onze fietsen niet zoveel onderdelen te koop en nieuw zal idd wel aan de prijs zijn.
Passen RVS bochten van een bandit 1200 niet? en een vriend of kennis met een lasapp. die je evt de boel kan aanpassen? ;)

De vorige eigenaar van mijn span heeft bij Star Twin in Loenen rvs bochten laten maken en met demper aan de linker kant van de motor ivm uitlaatgassen in de zijspanbak.
Dat was ook een prijzig verhaal....
 
Heb een gsxg gehad, en bandit 1200 gaat niet passen zonder aanpassingen.
Collector is te dik (past niet onder de carterpan) ik heb hem toen witheet gestookt en toen met een voorhamer platter geslagen ! Toen paste het wel, niet fraai maar het zat wel.

full

full

full
 
Jazeker!
Nou ja, over een paar weken is hij af (oude van mijn vader), had wat gebreken: elektronica, lekke tank en verrotte uitlaat.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan