Wie rijdt er in de omgeving van Den Bosch Deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Have fun tomorrow :]

en je treft 't idd met 't weer, lucky you ;)




Tis toch altijd mooi weer als ik er bij ben :+
idd het is niet te geloven wat ze opgeven, de hele dag zon
d5.gif

Maar ik zie dat ze volgende week minder regen opgeven.
 

De bollen zijn gewoon recalcitrant en conservatief en laten zich niet beinvloeden door wat de massa doet, als rasechte brabanders weten we wat we hebben en laten die nieuwerwetse fratsen liever aan ons voorbijgaan :]
 
Tis toch altijd mooi weer als ik er bij ben :+
idd het is niet te geloven wat ze opgeven, de hele dag zon (Afbeelding)
Maar ik zie dat ze volgende week minder regen opgeven.

Ja,ja.... :+

Volgende week wordt 't ook goed, wil 's avonds ook nog ff kunnen :]

De bollen zijn gewoon recalcitrant en conservatief en laten zich niet beinvloeden door wat de massa doet, als rasechte brabanders weten we wat we hebben en laten die nieuwerwetse fratsen liever aan ons voorbijgaan :]

:}

The Real Roadkill has spoken

Amen :P
 
De bollen zijn gewoon recalcitrant en conservatief en laten zich niet beinvloeden door wat de massa doet, als rasechte brabanders weten we wat we hebben en laten die nieuwerwetse fratsen liever aan ons voorbijgaan :]

:^

Enne over nieuwe fratsen gesproken, mijn nieuwe-überledlampjes zitten erin dankzij T.R.Roadkill *O*

Waarvoor mijn dank! :)

Foto's komen nog wel een keer, moet namelijk nog een nieuwe camera regelen, maar daar wordt ook aan gewerkt als het goed is :)
 
De bollen zijn gewoon recalcitrant en conservatief en laten zich niet beinvloeden door wat de massa doet, als rasechte brabanders weten we wat we hebben en laten die nieuwerwetse fratsen liever aan ons voorbijgaan :]



in de 5e van boven sta ik O-)




:^

Enne over nieuwe fratsen gesproken, mijn nieuwe-überledlampjes zitten erin dankzij T.R.Roadkill *O*

Waarvoor mijn dank! :)

Foto's komen nog wel een keer, moet namelijk nog een nieuwe camera regelen, maar daar wordt ook aan gewerkt als het goed is :)



die van jou is toch vrij nieuw ? en hij filmt door *D
 
wat een slap gel.l hiero.

Jaja voor de oude gediende ik leef nog maar heb het wa drukjes.
Keertje weer een ritje op zondag ?? peel route was leuk zelfs de 3de en 4de keer *O*

Houdoe Muppet
oja het vierde topic *O* *O* *O*


-O-
 
die van jou is toch vrij nieuw ? en hij filmt door *D

Mja, hij is stuk... Maar hij is al 3 jaar oud:

full

dit type

Iets te veel meegereisd denk ik, in Cochem vorig jaar deed hij al moeilijk

Na een kleine rekensom zie ik dat die camera ongeveer 90.000 km heeft afgelegd in mijn broekzak in 2,5 jaar tijd. Ach, dan heeft ie het nog redelijk goed gehouden ;)
 
wat een slap gel.l hiero.

Jaja voor de oude gediende ik leef nog maar heb het wa drukjes.
Keertje weer een ritje op zondag ?? peel route was leuk zelfs de 3de en 4de keer *O*

Houdoe Muppet
oja het vierde topic *O* *O* *O*


-O-

:? wie ben jij?

er zijn zo vaak ritjes, als je het bij houd en mee leest moet je maar een keer naar het PV komen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan