Wie rijdt er in de omgeving van Den Bosch Deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo tering zeg kijk ff 1 maandje niet. Allemaal nieuwe mensen.. Ik ken alleen nog maar mercy raus rebbel peerke en gawain. oja pluto en roadkill ook nog. de rest nie. Wie is wie?????

allemaal vreemde zal binnenkort maar eens mee doen aan een toertochtje. Hoop wel dat dat ie beter gaat dan mijn laatste ritje 1 maand geleden nu al de boete binnen :P .

Mzzls

Groeten allemaal!
 
@ PlutoMille: Fijne vakantie
zullen wij zolang op je motor passen :P


Zo tering zeg kijk ff 1 maandje niet. Allemaal nieuwe mensen.. Ik ken alleen nog maar mercy raus rebbel peerke en gawain. oja pluto en roadkill ook nog. de rest nie. Wie is wie?????

allemaal vreemde zal binnenkort maar eens mee doen aan een toertochtje. Hoop wel dat dat ie beter gaat dan mijn laatste ritje 1 maand geleden nu al de boete binnen :P .

Mzzls

Groeten allemaal!

Jij bedoelt toch niet dat ene ritje van toen he O-)

dat leuke weggetje wat Mercy kende daar ergens bij Tilburg waar je maar
80 km mocht }) en waar we ook 180 km hebben gereden
:+
 
Zo tering zeg kijk ff 1 maandje niet. Allemaal nieuwe mensen.. Ik ken alleen nog maar mercy raus rebbel peerke en gawain. oja pluto en roadkill ook nog. de rest nie. Wie is wie?????

allemaal vreemde zal binnenkort maar eens mee doen aan een toertochtje. Hoop wel dat dat ie beter gaat dan mijn laatste ritje 1 maand geleden nu al de boete binnen :P .

Mzzls

Groeten allemaal!

Zal ik me dan maar even netjes voorstellen :Y

Ster, vrouw, 35, van oorsprong afkomstig uit Noord Holland, sinds een ruim jaar woonachtig in Waalwijk.

Ik rijd rond op een CBR600F uit 1994.

Let op deze combi in de buurt:

full


Alleen nu met andere rood/zilveren Arai en seatcover

Detail; let op de prachtige camouflage-kleur velgen :P
 
Zal ik me dan maar even netjes voorstellen :Y

Ster, vrouw, 35, van oorsprong afkomstig uit Noord Holland, sinds een ruim jaar woonachtig in Waalwijk.

Ik rijd rond op een CBR600F uit 1994.

Let op deze combi in de buurt:

(Afbeelding)

Alleen nu met andere rood/zilveren Arai en seatcover

Detail; let op de prachtige camouflage-kleur velgen :P


Ik heb ook een G00F. :+ *D Eentje uit 1996.
 
Zal ik me dan maar even netjes voorstellen :Y

Ster, vrouw, 35, van oorsprong afkomstig uit Noord Holland, sinds een ruim jaar woonachtig in Waalwijk.

Ik rijd rond op een CBR600F uit 1994.

Let op deze combi in de buurt:

(Afbeelding)

Alleen nu met andere rood/zilveren Arai en seatcover

Detail; let op de prachtige camouflage-kleur velgen :P



je mag je velgen wel eens poetsen :) die zijn bij Rausje ook altijd smerig :X wat is dat toch met die vrouwen, in het huis poetsen ze zich suf, en een met een vieze motor wel rondrijden :?
 
Ik heb ook een G00F. :+ *D Eentje uit 1996.

Hahhahahahhahahha ik noem mijn motor ook altijd Goof
*O* *O*

En mijn velgen heb ik laatst nog gepoetst; onder werktijd in de bouwvak. In de baas zn tijd wil ik mn motor nog wel eens poetsen...maar voor de rest. Wie verzint dat ook........witte velgen met U vormige spaken B|
 
je mag je velgen wel eens poetsen :) die zijn bij Rausje ook altijd smerig :X wat is dat toch met die vrouwen, in het huis poetsen ze zich suf, en een met een vieze motor wel rondrijden :?

Omdat wij in huis zoveel moeten poetsen hebben wij geen zin meer in motor poetsen.....
 
Hahhahahahhahahha ik noem mijn motor ook altijd Goof
*O* *O*

En mijn velgen heb ik laatst nog gepoetst; onder werktijd in de bouwvak. In de baas zn tijd wil ik mn motor nog wel eens poetsen...maar voor de rest. Wie verzint dat ook........witte velgen met U vormige spaken B|


Ik heb het van het CBR topic. ;) Daarvoor wist ik helemaal niet dat er mensen (vrouwen waren de aanleiding geloof ik :+ ) waren die de 600 Goofs noemen. :P

Soms wil ik mijn motor ook wel poetsen, maar als ik tijd over heb dan ga ik veel liever rijden! :] Ik heb gele velgen. Super mooi, maar erg vervelend met al die zwarte smurrie. :( En inderdaad die spaken, wie verzint die groeven erin!? :N
 
Ik heb het van het CBR topic. ;) Daarvoor wist ik helemaal niet dat er mensen (vrouwen waren de aanleiding geloof ik :+ ) waren die de 600 Goofs noemen. :P

Soms wil ik mijn motor ook wel poetsen, maar als ik tijd over heb dan ga ik veel liever rijden! :] Ik heb gele velgen. Super mooi, maar erg vervelend met al die zwarte smurrie. :( En inderdaad die spaken, wie verzint die groeven erin!? :N

Ik noem mijn CBR al vanaf het begin Goof, ja idd :Y :Y ook in het CBR topic *O* *O*

Ik zag vorige week de oranje zwarte CBR600 RR staan bij Pols motoren; die is :9~ :9~ :9~
 
Wie herhinnerd zich deze afdaling nog ? :9


afdaling.JPG





en ons slaapplekje *O*

slaapplekje.JPG

 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan