Wie rijdt er in de omgeving van Den Bosch Deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vorige en huidige motor bij vdHeyden gekocht, niks mis mee :)
Altijd alles in onderhoud, netjes geholpen, niet te duur.

Als je alleen maar slechte dingen 'hoort', is dat ook raar om niet
meer te gaan natuurlijk. De helft zeurt over motorzaken de andere helft niet.
Zolang jij goed wordt geholpen is het toch prima?Daar heb ik dan mindere ervaringen mee :X


Vertel es? Ik woon hier pas een jaar he; voorheen had ik een superdealert in Noord Holland maar om daar nu iedere keer heen te rijden wordt me ook iets te gek.

Toen ben ik naar Fitters in Vlijmen gegaan maar daar was ik mn motor 2 x zo belachelijk lang kwijt (2 weken voor een beurt :o ) dat ik nu naar Pols ben gegaan. Maar mochten er andere mensen zijn hier met tips hou ik me van harte aanbevolen uiteraard.
 
Elke flitskast is er natuurlijk één teveel.. Maar volgens mij staan ze nergens zo opgesteld dat je ze niet ver vantevoren ziet hier in de buurt ;)

Maar ik had een vraagje.. Wie kan mij een dealer (voor onderhoud) aanbevelen hier bij den bosch en omstreken? Ik ging normaal eigenlijk naar vd Heijden, maar lees daar nou ook al een aantal slechte dingen over. Iemand suggesties??

:W


Hoegee in Giessen kan ook nog.
 
wij brengen onze motoren naar Arie Molenaar :)


hele goede service en ook nog eens betaalbare prijzen, okee het is niet echt in de buurt maar hier in Brabant is er niet veel meer '(
 
wij brengen onze motoren naar Arie Molenaar :)


hele goede service en ook nog eens betaalbare prijzen, okee het is niet echt in de buurt maar hier in Brabant is er niet veel meer '(

Ik breng mijn motor naar Vd Pol in Helmond :)

maar das zeker te ver -O- :+

Gewoon een zaak uitproberen, de ene vindt die zaak helemaal geweldig terwijl een
ander dezelfde zaak zwaar QUD vindt.
 
Nee hoor, niet de enige. Ik bracht mijn motor gewoon naar mercy_symbol :Y 8-)

Olie, oliefilter, luchtfilter, voorvorkolie, voorvorkkeeringen... uiteraard nadat ie je motor schoon heeft gespoten in een wasbox en je krijgt er achteraf nog een koekje en drankje bij ook. Dat allemaal zonder arbeidskosten op een doordeweekse dag *D

Wat een goeie man is het toch
5f5747b0.gif
 
en als dank wordt je dan de tijd erna alleen maar afgezeken B| :X

Ik heb je vandaag gemist om de dijkjesroute voor te rijden. De bedoeling was om de lekdijkjes te pakken maar we kwamen aan de andere kant van Oss uut :o :X
KUT joh

BazzieKsAvontuur.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hoegee in Giessen kan ook nog.

Reacties genoeg in ieder geval :} thanx

Het ziet er naar uit dat ze hier wel verstand van gixxers hebben *O* En dat afstellen zou ik ook nog moeten doen eigenlijk. Heb een andere uitlaat en luchtfilter dus dat zou moeten schelen dan. Zijn ze hier qua prijzen een beetje netjes? zo ja, dan denk ik dat ik er uit ben..
 
Reacties genoeg in ieder geval :} thanx

Het ziet er naar uit dat ze hier wel verstand van gixxers hebben *O* En dat afstellen zou ik ook nog moeten doen eigenlijk. Heb een andere uitlaat en luchtfilter dus dat zou moeten schelen dan. Zijn ze hier qua prijzen een beetje netjes? zo ja, dan denk ik dat ik er uit ben..

als je een 'open' luchtfilter gaat gebruiken (K&N of BMC of zo) dan zul je waarschijnlijk ook de sproeier bezetting van je carbs aan moeten (laten) passen, anders gaat je Gixxer te arm lopen en dat kan schadelijk zijn
 
KUT in dit topic mag je het volluit schrijven hoor

Wow, kut, da's wel geinig! :+
maareh heel het centrum en uitvals wegen van denbosch staan vol met flitskasten, dus ik denk dat je nog niet wakker was :P
Ja, denk nog niet wakker idd, maar op de weg van de Hedelse brug naar de hambaken hadden ze me ook, daar heb ik later nog eens gekeken, niks gezien, toch een mobiele controle geweest denk ik. Ach ja, probeer het nu iets rustiger te doen.
 
Vertel es? Ik woon hier pas een jaar he; voorheen had ik een superdealert in Noord Holland maar om daar nu iedere keer heen te rijden wordt me ook iets te gek.

Toen ben ik naar Fitters in Vlijmen gegaan maar daar was ik mn motor 2 x zo belachelijk lang kwijt (2 weken voor een beurt :o ) dat ik nu naar Pols ben gegaan. Maar mochten er andere mensen zijn hier met tips hou ik me van harte aanbevolen uiteraard.

Sja, ik heb wat slechte ervaringen gehad, niet serieus genomen, beetje
laconiek doen over je motor. Was een Yamaha, en daar zijn ze geen dealer van,
misschien was dat het wel.

Het is zoals Rebbel zegt:

Gewoon een zaak uitproberen, de ene vindt die zaak helemaal geweldig terwijl een
ander dezelfde zaak zwaar QUD vindt.

Iedereen heeft weer andere ervaringen met dezelfde zaak :)
 
Tering, ga ik woensdag wel alleen alvast een warming-up lap doen :o


Wat voor tijd donderdag avond dan ?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb op donderdag al een andere date staan. Donderdag is dus "not an option".
Maar ja, ik moet dan ook vanuit nmg komen
(dinsdag is sporten - only de woensdag blijft over)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan