Wie rijdt er in de omgeving van Den Bosch Deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oh vertieft, heb donderdag politie info avond :X Helemaal vergeten |( :( |(
 
Donderdag, 19.00 is wel te halen, hoop ik :z

En om 20.30 is het zonnetje dus echt weg, gisterenavond werd 't ineens errug donker toen ik aan't rijden was nl. :X

Ik moet zowiezo in de donker naar huis rijden hè....helemaal alleen langs dat kanaal enzo '( :+
 
Elke flitskast is er natuurlijk één teveel.. Maar volgens mij staan ze nergens zo opgesteld dat je ze niet ver vantevoren ziet hier in de buurt ;)

Maar ik had een vraagje.. Wie kan mij een dealer (voor onderhoud) aanbevelen hier bij den bosch en omstreken? Ik ging normaal eigenlijk naar vd Heijden, maar lees daar nou ook al een aantal slechte dingen over. Iemand suggesties??

:W

Ik ga al ruim 20 jaar naar Jonkers motoren in Vlijmen.

Helemaal TOP!


:]
 
Donderdag moet je wel rekening houden met irritante pubers die ook mee willen O-) :+

Im with stupid... :Y

maar woensdag avond is voor mij ook fine hoor 8-) misschien ook effe die andere ZXR kerel uit de buurt vragen bas ?

meeten @ provintiehuis neem `k aan?

Mzzl JMG!

ow, enne...

smiley.php
 
Laatst bewerkt:
Im with stupid... :Y

maar woensdag avond is voor mij ook fine hoor 8-) misschien ook effe die andere ZXR kerel uit de buurt vragen bas ?

meeten @ provintiehuis neem `k aan?

Mzzl JMG!

ow, enne...

(Afbeelding)
Zie mijn andere bericht, kan donderdag niet :P Maar je kan idd wel die andere gast meevragen. :Y
 
Im with stupid... :Y

maar woensdag avond is voor mij ook fine hoor 8-) misschien ook effe die andere ZXR kerel uit de buurt vragen bas ?

meeten @ provintiehuis neem `k aan?

Mzzl JMG!

ow, enne...

(Afbeelding)


heeel jammer dit '( :N


Iedereen weet toch dat rood sneller is..........
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan