Altes Elefanten treffen

Planning is om weer op camping plek 34 terecht te komen.
Daar kun je tenminste uitslapen (ook belangrijk :+ ) zonder al te veel herrie

platzkarte.jpg
 
Heb zin!!!
(Nee geen off-topic verwijzingen!)

Enige wat nog wat roet in het eten kan gooien, is het werk...
... Nogsteeds niet duidelijk of ik wel weg kan... :(
 
werk gooit hier roet in het eten..
wordt steeds twijfelachtiger of ik wel kan gaan.
Ziet ernaar uit dat, als ik kan, `t een vrijdagavond rit wordt.. :(

@Miel; ff van t weekend overleggen?
 
Wij gaan definitief niet er ligt te veel modder en te weinig sneeuw
vind het persoonlijk wel jammer maar ja zo gaan die dingen
 
Wetter Nürburg

Jep ze voorspellen echt sneeuw dit weekend in de eiffel!

Maar toch moet ik dit jaar helaas echt overslaan.
Volgend jaar maar hopen op gunstigere prive omstandigheden
 
ik ga sowieso aankomende donderdag .chiel en van liere gaan mee .

prins komt toch ook nog .

@vertex,kom je donderdag cb750 zijn bier opdrinken bij ons :+
 
Laatst bewerkt:
ik ga sowieso aankomende donderdag .chiel en van liere gaan mee .

prins komt toch ook nog .

@vertex,kom je donderdag cb750 zijn bier opdrinken bij ons :+
Planning is dat wij vrijdagmiddag arriveren, lijkt vooralsnog zowaar te gaan lukken.

Miel, geef maar even een seintje waar jullie donderdagavond belanden, dat scheelt ons dan vrijdagmiddag weer zoeken...

Over zoeken gesproken, ik heb in mijn schuurtje nog een Smart-rem (schijf + klauw) gevonden, maar er mag nog wel even wat roest af gepoetst worden voor de beste vertraging...
 
Laatst bewerkt:
mannen, indien jullie niet weer een gat in m'n tent schieten ... kom ik nog wel ff langs ... denk ik ... vandaag gaat niet meer lukken ... hopenlijk morgen ... kben nog niet helemaal klaar :o
1k0.jpg
 
Was weer een goed feestje - Good to see you, Vertex en Prins! Zijn jullie nog goed thuis gekomen met die sneeuw onderweg?
 
Wat een heerlijk weekend weer!
Mooie wit treffen!Gewoon super!
Blijft als uit de klei getrokken zeeuw altijd raar dat als je een berg op rijd,de regen op eens in dikke sneeuw wereld veranderd.En echt op 50meter van de camping vandaan de zo glad als een aal word .We hebben onze maten omhoog moeten duwen die op 2 wielen waren mee gereden.

Terug reis was weer kauwe klauwen rit,maar we zitten (helaas) weer op de bank!
 
ik ben ook thuis van mijn eerste elefanten

tot grens met vertex opgereden respect voor op zijn 250cc

@mielko bedankt voor je extra gekruide karbonades vannacht :+
 
Yep. Allemaal weer veilig thuis!
A58 was wel met een stief windje!

@cafebob, hebben je niet meer gezien. Niet geweest?

Hummm, tja, alles ingeladen, en rijden maar ... maar helaas ben ik niet verder gekomen dan zo'n 85km.
Kweet nog niet helemaal goed de reden, aluminium naaf van m'n zijspan wiel helemaal gescheurd ... daardoor kon het wiel slingeren en daardoor is de band doorgesleten tegen het spatbordje ... dus ben de rit gestaakt en heb me op laten halen '( ;(

720.jpg
 
Was inderdaad weer een geslaagd feestje, met wel wat minder gezellig weer tijdens de terugreis, maar dat mag de pret niet drukken.

Goed om CB750f, Mielko en Dwaal weer eens in 't wild tegen te komen mooi om ook VerteX en KermitC in 't echt te treffen, gezellige boel zo!

Moeten we volgend jaar nog maar eens doen, maar dan hopelijk weer mét EHE, CafeBob, MotorFreak en al die andere lui die de tocht dit jaar niet hebben kunnen volbrengen of tot nog toe nog niet gewaagd hebben.

full


Alleen jammer dat sommige mensen hun lege flessen niet opruimen...
 
Ik ben ook weer goed aangekomen, samen met kermitc vertrokken en we zijn opgereden tot aan Aachen. Vanaf Eindhoven tot aan Rotterdam in de natte sneeuw gereden en de nodige idioten gezien hier op de weg. Afijn, mooi treffen, leuk om iedereen gesproken te hebben en nieuwe gezichten te zien. De volgende bijeenkomst schijnt Genemuiden te zijn, daar heb ik nu al zin in :]

Mielko, mocht je in het vervolg je wunderbaum ophangen. Dan zou ik je graag nog even weltrusten willen zeggen :W
 
Laatst bewerkt:
Cafebob, pech man!
Volgend jaar beter :]

Nu de rest van de foto's afwachten ;)

@vertex, t wonderboompje hangt achter aan m'n motor... Meurt de schuur wat minder :+
 
@vertec en kermit........Ik was echt te lam om nog iets normaals te zeggen.Het leek mij op dat moment net ff beter om mn nest in te kruipen,dan pogen om met jullie een gesprek te voeren :X

Misschien in Genemuiden het nog eens proberen over te doen *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan