Altes Elefanten treffen

Zeg maar tegen Mini dat de RT-club uit Parchim (voormalig DDR) ook elk jaar gaat.

Kan ze de groeten aan "Steiner"doen ;)
 
Laatst bewerkt:
Mijn fiets gaat van de week eindelijk ook onder handen worden genomen.

de 9 hazenbondjes maar eens netjes vernaaien tot bagster, zijkapjes etc.

En dan de boel maar eens anti-pekelen (Ook hier maakt dat eigenlijk geen f$%^&K uit :P , maar... na 1x een oranje CB te hebben teruggevonden...) O-)
 
Heb alweer veel aan het elefanten treffen gedacht vandaag, maar die sneeuw hier stelt maar weinig voor.... is al weer bijna weg -O-
 
Stond al met m`n snowboard klaar ... O-)

... mocht alleen niet achter de vrachtwagen blijven hangen van de bewaking :(
 
Yep,

goed plan. Maarre, een uurtje of 10 vind ik eigenlijk ook prima. Zo ver is `t niet en verwacht (helaas) toch geen schnee.
 
Voor de rijders uit Noord Holland wil ik een afspreekpunt in Haarlem voorstellen, ik had begrepen dat Bikertrash en Dwaal al donderdag gaan rijden. Zelf wil ik vrijdag ochtend vertrekken vanuit Haarlem, er gaan nog een of meerdere personen mee uit de omgeving en voor Nohome is dit denk ik ook wel een handig afspreekpunt.
De lokatie in Haarlem is op het industrieterrein waarderpolder bij mijn sleutelhok, route beschrijving stuur ik wel via een elektrieke post op.
Heeft iemand nog betere ideeen dan verneem ik het wel , dit is een voorstel.

10 uur lijkt me een mooie tijd, wellicht een idee om ergens in den lande nog wat af te spreken met de groep uit Zeeland.
 
@Ratman: Ik denk dat het lastig afspreken wordt met ons zeeuwse groepje... Wij rijden hoogst waarschijnlijk direct Belgie in. (Antwerpen-Hasselt-Maastricht).
Overigens zou het wel leuk zijn natuurlijk! :Y

@Freak: Hé had je nog iets gehoord van de Jawa-ers uit Vlissingen?
 
Maastricht denk ik :+ , nee Antwerpen-Luik-Eupen-B258-Tent opzetten.

Nee krijg maar geen kontakt met Edwin van Sorge van de Jawa-club.

Maar zullen we dan half 10 wegrijden bij Gerrits motoren, ik sta om 6 uur al te trappelen hoor *O*
 
half 10 is oK,

maarre, misschien dat we allen wel erg vroeg staan te trappelen, dus dan wat vroeger bij Gerrits... koffie, saffie...
 
Ja juist maar dan uiterlijk half 10 wegrijden, zeker eerst roken en olie bijvullen, 6 keer pissen en regenpak aan :+

Haarlem club, hoe rijden jullie ongeveer want we kunnen best eens kijken hoe en wat *D
 
Voor de rijders uit Noord Holland wil ik een afspreekpunt in Haarlem voorstellen, ik had begrepen dat Bikertrash en Dwaal al donderdag gaan rijden. Zelf wil ik vrijdag ochtend vertrekken vanuit Haarlem, er gaan nog een of meerdere personen mee uit de omgeving en voor Nohome is dit denk ik ook wel een handig afspreekpunt.
De lokatie in Haarlem is op het industrieterrein waarderpolder bij mijn sleutelhok, route beschrijving stuur ik wel via een elektrieke post op.
Heeft iemand nog betere ideeen dan verneem ik het wel , dit is een voorstel.

10 uur lijkt me een mooie tijd, wellicht een idee om ergens in den lande nog wat af te spreken met de groep uit Zeeland.
Klinkt prima, dan zie de rest wel in mijn mailbox.
 
De snelste route is volgens mij via Venlo en dan de A61, via Maastricht, Eupen en dan de B258 is denk ik leuker maar dan rijden we weer vrij lang op de A2.... elk voordeel heeft zijn nadeel
 
zo pak is geregeld, motor is geregeld. dit beide dankzij motorfreak en vriendin.
goed humeur heb ik altijd wel bij me, zin om naar de ring te gaan heb ik 365dagen per jaar :Y moet verdomme nog wel effe 9 dagen achterelkaar werken waarvan de laaste 6 dagen 12 uur op een dag.
 
Als je maar niet teveel :Z .. want ik zal ook wel niet bijster fit mee gaan... En was wel van plan daar nog goed te zuipen!
 
als onze routes pas in Eupen elkaar kruisen dan weet ik niet of een ontmoeting afspreken nog zo handig is, voor dat je het weet sta je een uur te wachten op elkaar en we zijn dan al over de helft van de reis.
Ik stel voor om met het NH groepje via Venlo te rijden, eerst over de A2 naar Den Bosch en dan via Veghel binnendoor verder naar Venlo en daar de grens over, de rest laat ik aan de wegwijs miep over.
 
als onze routes pas in Eupen elkaar kruisen dan weet ik niet of een ontmoeting afspreken nog zo handig is, voor dat je het weet sta je een uur te wachten op elkaar en we zijn dan al over de helft van de reis.
Ik stel voor om met het NH groepje via Venlo te rijden, eerst over de A2 naar Den Bosch en dan via Veghel binnendoor verder naar Venlo en daar de grens over, de rest laat ik aan de wegwijs miep over.
Is idd ook zo, laten we dan een bietje drinken op de camping, spreken we elkaar in het ecchie zeg maar................krijg er al vet zin in alleen de tempertuur gaat nergens over nu :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan