Altes Elefanten treffen

het is iedergeval `s nachts wel onder nul... dus de modder zal nog wel meevallen!!

nu nog :} richting het oosten... voor de sneeuw
 
ben er bijna klaar voor :+

full
 
Er is nog hoop......
zou het toch nog winters worden?

full


BTW

ik ga dit jaar voor het eerst naar het Altes elefanten (ging voorheen naar het andere elefanten) dus daarom even een vraagie.

Hoe is het met voorzieningen (eten en drinken)?

Of moet je net als bij het andere treffen alles zelf meenemen kwa eten en drinken en zelf voor ontbijt zorgen enzo.
 
Alles is daar heel primitief, avondeten heb ik zelf daar nog nooit gedaan maar doe dit meestal nabij breidscheid en bij kennissen in Daun, ontbijt kun je daar zeker wel krijgen, wat brood, soep en andere zaken maar ik heb begrepen dat de heksenketel mee gaat dus eventueel kunnen we ook samen ontbijten, spek met eieren en andere zooi gaat er altijd wel in, eventueel proberen we de tenten als een groepje op te zetten dan horen we snachts eens wat anders gepraat dan duits alleen :+

Afijn krieg er al vee zin àn *O*
 
Ik ben nog bezig met wat voorzieningen om een zeil over de motor te doen op sta hoogte, deze kan dan prima dienst doen als keuken.

full


Voor de Botters een bekend plaatje
 
Zo, nu is het helemaal zeker dat ik mee kan, er kwam een bedreiging op van mijn werk maar die heb ik kunstig weten te omzeilen, en It Goat On (of zoiets ;) ).
Ratman, ik wacht je mailtje af, me mail adres staat in m'n profiel.
En dan, tot vrijdag
 
Nohome! elektrieke postduif is verzonden!

Hoe gaan we elkaar vinden op het terrein?
met de huidige technieken zoals GSM moet het vrij eenvoudig zijn om daarover wat af te spreken den ik.

Als ik het goed begrijp
3 man uit Zeeland
3 uit NH
2 uit A'dam

8 personen in totaal

Ik denk dan aan zoiets als de eerste groep die aankomt reserveert een plek voor de rest en dan stuurt hij een SMS naar de andere twee groepen, kom je aan en heb je geen SMS ontvangen dan ben je dus de eerste! Heb je deze wel ontvangen dan weet je naar wie je moet zoeken.

wij verwachten in de namiddag aan te komen
 
Nohome! elektrieke postduif is verzonden!

Hoe gaan we elkaar vinden op het terrein?
met de huidige technieken zoals GSM moet het vrij eenvoudig zijn om daarover wat af te spreken den ik.

Als ik het goed begrijp
3 man uit Zeeland
3 uit NH
2 uit A'dam

8 personen in totaal

Ik denk dan aan zoiets als de eerste groep die aankomt reserveert een plek voor de rest en dan stuurt hij een SMS naar de andere twee groepen, kom je aan en heb je geen SMS ontvangen dan ben je dus de eerste! Heb je deze wel ontvangen dan weet je naar wie je moet zoeken.

wij verwachten in de namiddag aan te komen
En beantwoord.
 
Ratman ik stuur je mijn nummer ook door, er komen er trouwens nog een stuk of 7 meer uit Zeeland verdeeld over 3 groepjes, zijspanners en solo's....................maar ik zie goede berichten over het weertje *O*
 
.....maar ik zie goede berichten over het weertje *O*


Hoezo heb je een regendansje gedaan })

weeronline heeft het een en ander bijgesteld.....vanaf donderdag kans op regen met plus 6 a 7

doet er ook niet toe
we gaan er een feesie van maken :Y :Y :Y :Y

nummer ontvangen je hebt antwoord :Y
 
Laatst bewerkt:
Nog een vraagie

Heeft iemand nog een driepoot mee met rooster voor boven het vuur ?


anders moet ik nog maar wat knutselen......
 
zo morgenh avond bij motorfreak de motoren klaar maken, biertje drinken en vrijdagmorgen naar de eiffel. heb er zin an, ik ga solo. motorfreak gaat met een duo zoals het er nu naar uitziet, wij zijn trouwens ook nog te herkenen aan de zeeuwse vlaggetjes op onze motoren
 
Ik wens jullie veel Plezier, ik zou wel kunnen gaan maar dan moet ik minstens 4 Dagen geen Medicijnen nemen, en dat gaat niet ;(
Ik hoop dat er veel Fotos worden gemaakt!!
 
Ik wens jullie veel Plezier, ik zou wel kunnen gaan maar dan moet ik minstens 4 Dagen geen Medicijnen nemen, en dat gaat niet ;(
Ik hoop dat er veel Fotos worden gemaakt!!
Reken er op!
Over 6 uur gaan wij rijden... Andere elefanten gangers: ik zie jullie daar :)
 
Heb gisteravond ook het een en ander klaar gemaakt, behalve de gebruikelijke oliepeil zaken enzo ook de bedrading onder handen genomen zodat de handvatverwarming weer werkt (niet echt nodig geloof ik).
Vanmiddag nog wat inkopen doen voor de Hexenketel en dan morgenochtend vertrekken :Y :Y :Y
 
Ook hier gaan we straks weer ff aan de slag en morgen half 10 rijden we weg..............en idd met duo dit jaar op de BIG.............gajulliesien :+
 
Zo de laatste zaken bij elkaar en een uitsmijtertje knagen en dan op naar het sletelhok waar mijn trouwe Guzzi pakezeltje klaar staat :Y :Y :Y :Y :Y
 
Fijne en veilige reis gewenst allen!



Helaas ben ik geveld door de griep, en lig al 4 dagen op bed. Mocht ik toch nog komen, dan rijd ik zaterdagmiddag in 1x door (enkel een tankstop) en dan zie ik jullie daar wel . Anders veel plezier!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan