Altes Elefanten treffen

hahaha... ken `t , heb 2 jaar geleden ook in ca. 2-3 wkn ff een zijspan staan klussen samen met een maat. Wat een ellende hebben we gehad: http://peugeot103@web-log.nl

voor mij dus geen span meer... lekker solo. En die daarboven hoeft niet zuinig met de sneeuw te zijn. :P
 
hahaha... ken `t , heb 2 jaar geleden ook in ca. 2-3 wkn ff een zijspan staan klussen samen met een maat. Wat een ellende hebben we gehad: http://peugeot103@web-log.nl

voor mij dus geen span meer... lekker solo. En die daarboven hoeft niet zuinig met de sneeuw te zijn. :P

't Is niet m'n eerste span dat ik zelf in elkaar meubel, dus dat gaat gewoon lukken. 8-)

Alleen krijg ik je link niet aan de praat, da's wel erg jammer.
 
niet zo vreemd. @ moest . zijn. bij deze:

Home - Sanoma

Dat gaat inderdaad stukken beter. :}

Maar de combinatie van verkeerde materiaalkeuze (Velorex is ontworpen voor aan een Jawa en dus snelheden met twee dijfers voor de comma) en gebrekkige navigatie mag toch geen reden zijn om het gelijk op te geven? :?

Mijn BMW met Ural-zijgebeuren (en met name het niet originele zijwiel :X ) gaat gewoon eerst grondig op de proef gesteld worden voordat we van huis gaan, dan sal al regt kom.
 
tja... het grootste probleem zat `m in de zwaarte van de FJ... 240 droge kg`s.
Anyhow, ik maak nog liever brokken op een solo dan een span. Voelt mij toch iets natuurlijker aan (niet dat vallen natuurlijk ;)

maarre, ben benieuwd!!

wat wordt het trouwens van `t jaar? Nurnburgring of Passau?

Ik weet het nog niet. Zal van m`n bui afhangen O-)
 
tja... het grootste probleem zat `m in de zwaarte van de FJ... 240 droge kg`s.
Anyhow, ik maak nog liever brokken op een solo dan een span. Voelt mij toch iets natuurlijker aan (niet dat vallen natuurlijk ;)

maarre, ben benieuwd!!

wat wordt het trouwens van `t jaar? Nurnburgring of Passau?

Ik weet het nog niet. Zal van m`n bui afhangen O-)

Ik ga voor Nurburg dit jaar, volgend jaar zien we wel verder.

Bij de weg, aan zo'n FJ kun je beter een Ural- of Dneprbak knutselen, die zijn zelf ook lomp en zwaar en die fiets trekt dat met gemak.
 
ach Prinsje, solo moet ook geen probleem zijn hoor!!

@ Ratman: is dat Alta het primustreff??

2x Primustreff in Noorwegen

1x ergens in het zuiden van noorwegen en het Insane primustreff is in Alta, net onder de noordkaap. In 2006 waren daar temeperaturen van -40 gemeten, dit is in het stuk vlak onder Alta dat bekend staat als het koudtse plekje van europa. In Alta zelf is het over het algemeen minder koud.

fotos van de rit in 2006 vind je hier

Insane Primus tour
 
Laatst bewerkt:
Die zuiderlijke zaken klinken mij te veel naar sneeuw en Pinguins.
Heel begrijpelijk hoor, maar koud. Vooral erg koud.
 
Ik moet helaas weer afhaken. Als het meezit heb ik eindelijk een goed span, maar nu hebben ze het twee weken eerder gepland dan anders en dat weekend heb ik al andere bezigheden.
 
discussie is in `t Zeeuwsche ook weer opgelaaid :)

zal van de keer wel weer met een aardig groepje zijn!! Was laatste keer ook weer super gezellig, dus moet veel gebeuren wil ik er niet bij zijn.

Enige vraag is nog of Sola (Passau) voorrang gaat krijgen... ow, ja.. en op welke fiets ditmaal ;)
 
Sola gaat mij misschien ook wel lukken, alleen nog even afwachten of m'n nieuwe span dan gereed is.

Moet eerst m'n oude span afbouwen en verkopen voordat ik ruimte heb om aan het nieuwe te beginnen.
 
Ik overweeg om weer eens naar het Altes te gaan, kost me niet zo veel dagen...heb ik in de zomer hard nodig voor een reis richting Kazachstan.

als het echt koud is en je rijdt door een sneeuwstorm krijg je dit!

full


dit was onderweg naar de noordkaap, zelfs na een rit van 200Km bleef het ijs nog aan het motorblok vast kleven.

meer fotos hier
http://www.mijnalbum.nl/Album=ZRXFLLC6
 
Laatst bewerkt:
Ik overweeg om weer eens naar het Altes te gaan, kost me niet zo veel dagen...heb ik in de zomer hard nodig voor een reis richting Kazachstan.

als het echt koud is en je rijdt door een sneeuwstorm krijg je dit!

[afbeelding]

dit was onderweg naar de noordkaap, zelfs na een rit van 200Km bleef het ijs nog aan het motorblok vast kleven.

meer fotos hier
http://www.mijnalbum.nl/Album=ZRXFLLC6
Het blijven mooie foto's :}
Ik heb ook wel weer zin om te gaan, en deze datum komt mij goed uit. Mag ik mij weer bij je aansluiten?
 
Ik overweeg om weer eens naar het Altes te gaan, kost me niet zo veel dagen...heb ik in de zomer hard nodig voor een reis richting Kazachstan.

Leuk als je erbij bent!!


dit was onderweg naar de noordkaap, zelfs na een rit van 200Km bleef het ijs nog aan het motorblok vast kleven.

meer fotos hier
http://www.mijnalbum.nl/Album=ZRXFLLC6

:}

Het blijven echt schitterende avonturen!! Al blijft het bij mij waarschijnlijk bij de Elefantes.
 
Het staat ook op mijn to do lijstje van 2009. Motor is ver af, nu nog een aanhangwagentje scoren. Alles zal rechtkoom :Y
 
Hoe moet ik anders alle zuip meebrengen? En reserve onderdelen O-)
Bier naar Duitsland rijden is als water naar de zee dragen, voor onderdelen kan het iets anders liggen.

Tenzij je natuurlijk op een Duits span rijdt. 8-)



Heb nog wel 'n BMW met Ural-bak in de aanbieding...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan