Welke dealer vertrouw je 100%

dealer is dealer.. tino tweewielers in vlissingen vertrouw ik 100%...
is wel scooter dealer / reparateur... maat tog je vroeg om n dealer :p

heb mn motor bij gerritsmotoren gekocht in goes... (net 4maanden denk)
en kwam heel betrouwbaar over, heeft gelijk tijd als je met je motor komt (lekte olie hij liet alles vallen en ging gelijk kijken, helpen, en oplossen.. hoefde niets te betalen en had geen garantie)
bij aanschaf goeide hij er ook nog 2nieuwe bandjes, 25%korting op het gehele assortiment enz enz..
kortom, hij kwam heel goed over.. maar ben er dus nog maar 1 keer geweest... :)
 
100% is wel heel veel vertrouwen. Ik denk dat ik zo-wie-zo niemand 100% te vertrouwen is. Ik bedoel niet dat iedereen je moed willig je een oor aan wil naaien. Fouten, slordigheden, verschillen van inzicht en communicatie kan en is vaak een oorzaak.

Ik controleer dan ook altijd tot op zekere hoogte het werk. Dat ze geld willen verdienen aan je vindt ik geen indicatie van onbetrouwbaar zijn. Natuurlijk willen ze ook wat op hun brood en voor niets gaat de zon op.

Nu mijn antwoord: Snel Motoren in Zeist vindt ik een goede zaak.
 
Jos smit motoren in haarlem... is een klein zaakje maar ik vertrouw hun "bijna" blindelings

natuurlijk moeten ze geld verdienen enzo maar ze naaien je tenminste niet!
 
Ik schrijf het alleen in het GROOT omdat het dan opvalt,ik zal het namelijk erg vinden als dit JULLIE ZAL OVERKOMEN.


Off-Topic:
"Gebruik enkel hoofdletters in uw berichten voor het benadrukken van een belangrijk punt of om een titel/header aan te geven. Het in hoofdletters schrijven van complete woorden, die geen titels zijn, wordt over het algemeen als onbeleefd beschouwd en betitelt als SCHREEUWEN! "

bron : http://web.inter.nl.net/users/Maurice.Makaay/netiquette/elecomm.html

en je reageert op iemand anders zijn bericht, die niet eens iets over de door jou genoemde dealer schreef. een bericht uit het jaar 2002
en het ging over 100% vertrouwen in een dealer en niet om de dealers die je niet vertrouwt.

[edit]
En gezien je reactie hieronder, mag je ook wel eens wat eerder naar bed gaan
wellicht dat je dan ook wat meer inhoud kan geven aan reacties en meer ontopic blijft.
[/edit]

On-Topic:
Motor Centrum Venlo (-Blerick)
 
Laatst bewerkt:
Biggelaar in Oisterwijk, ze hebben het wel druk met hun reguliere onderhoud, maar met een probleempje helpen ze je direct. Door hun manier van werken heb je eigenlijk nooit problemen met je ducati. Gewoon TOP kan ik zeggen.

Voor kleine dingetjes voor niet ducati ga ik ook wel naar HEMO in hekelingen(spijkenisse) prima service en levert goed werk af.
 
Off-Topic:
"Gebruik enkel hoofdletters in uw berichten voor het benadrukken van een belangrijk punt of om een titel/header aan te geven. Het in hoofdletters schrijven van complete woorden, die geen titels zijn, wordt over het algemeen als onbeleefd beschouwd en betitelt als SCHREEUWEN! "

bron : http://web.inter.nl.net/users/Maurice.Makaay/netiquette/elecomm.html

en je reageert op iemand anders zijn bericht, die niet eens iets over de door jou genoemde dealer schreef. een bericht uit het jaar 2002
en het ging over 100% vertrouwen in een dealer en niet om de dealers die je niet vertrouwt.

On-Topic:
Motor Centrum Venlo (-Blerick)


:Z
 
Mijn dealer op dit moment is een eenmanszaakje. Ik heb mn motor daar een maand of 2 geleden gekocht. Ik heb liever dit soort zaakjes dan de grote motorsupermarkten van tegenwoordig.

Ik praat liefst met de persoon die effectief aan mn motor prutst. Het is geen zeikerd, probeert me niet te flessen, zet geen fake smile op als hem iets niet zit. Ik vertrouw hem redelijk.

En weet je wat nu het beste is? Hij gaat gatverdamme sluiten omdat meer en meer mensen naar de motorsupermarkten trekken... die hebben liever iemand aan de toonbank die gestudeerd heeft in vriendelijk zijn tegen iedereen. Terwijl een of andere eikel je dierbaarste bezit mee naar zijn werkplaats neemt.

Waar vind ik nu een eenmanszaakje die ik graag mee om ga B|
 
Nou, doe eens een gooi. Noem eens een voorbeeld van een modelklant.
Ben benieuwd.
Bolski wijzigde dit bericht op dinsdag 22 januari 2008 09:25 (28%)MF-er van het jaar 2010 (vermoedelijk)

Ja een model klant brengt zijn motor bij de motorzaak, bespreekt duidelijk wat er gedaan moet worden, en respecteerd ook dat deze handelingen geld kosten.
Natuurlijk gaan we van een reele prijs uit.
Hij komt zijn/haar motor halen ( neemt wat mee voor bij de altijd gratis koffie) duwt het pasje door de gleuf en drukt op oke en zegt dankjewel tot de volgende x en rijdt blij weg.
En we gaan ervan uit dat de werkzaamheden en prijs netjes overeen komen.
Als er toch wat is komt deze langs drinkt koffie en gaat overleggen wat er loos is.
En we zorgen dat we allebij blij zijn, dat zijn in mijn ogen de model klant.
Gelukkig heb ik er heel veel van, hun maken mij blij en ik maak hun blij!!
 
Geen een
full
 
Leusinks motoren in Elbrug (nabij Zwolle)!!!!

Klein zaakje, familiebedrijf.
Super goede service en klantvriendelijkheid én niet duur...
Ik heb mijn pak enz. en motor daar gekocht en in onderhoud!

De eerste dag dat ik mijn motor had lekte deze iets bezine, meteen 's avonds opgehaald en de volgende dag had ik hem kosteloos weer terug.
Ook aantal garantie dingetjes waar totaal niet moeilijk over gedaan werd.

Zelfs nog een toertocht aangeboden gekregen met BBQ afgelopen zomer!

www.leusinksmotoren.nl
 
Laatst bewerkt:
Aan de eigenaren / medewerkers van motorzaken:

Iedere reparatie, ook buiten het hoogseizoen, kost gewoon minimaal een volledige week?

Ik heb nu ervaring met motorzaken van Amersfoort tot Enkhuizen.

Als ik mijn auto s'ochtends weg breng kan ik 'm s'avonds ophalen.
Waar ligt dit aan?
Dan ben je een behoorlijk bedrag kwijt aan euro's, of niet soms? Als ze er een hele week mee bezig zijn is het al snel.... 30 (uurloon) * 8 * 5 = €1200,- alleen al aan arbeid _O- _O- _O-

Ik weet niet wat je niet goed doet, maar misschien moet je van te voren een afspraak maken over wanneer die klaar is.
Veelal worden motoren bij dealers neergezet en beginnen ze er 2 dagen later pas aan. Dit omdat je meestal niet de enige bent met een motor die onderhoud nodig heeft :z :W
 
KOOP NOOIT EEN MOTOR BIJ KOPPEJAN MOTOREN!!!!!!


DAT IS DE GROOTSTE OPLICHTER OP MOTOR GEBIED.!!!!!!!!!!!!!!!!

MEEDERE PERSONEN HEBBEN DAAR EEN ZEER SLECHTE ERVARING MEE.

- MOTOREN KLOPPEN NIET MOTORISCH,FRAME..SCHADEBAKKEN...ENZ..
- HIJ KOMT ZIJN AFSPRAKEN NIET NA.
- VRAAGT ALTIJD HANDGELD EN DAARNA KAN JE MAANDEN OP JE MOTOR WACHTEN.
- MANIPULEERD MENSEN
- LIEGT EN BEDRIEGT
- HIJ BELOOFD JE DINGEN BIJ AANSCHAF MOTOR.................... ZOALS,ONDERHOUDSBOEKJES,RESERVE,SLEUTELS,SPORTUITLAAT ,ONDERDELEN MOTOR DIE JE DAN NOOIT MEER KRIJGT EN ALS JE ER NAAR VRAAGT WORD HIJ AGRESSIEF EN BEGINT HIJ TE SCHELDEN.

MOTO Classics

Niet zo schreeuwen, ik ben niet blind.

Helaas hoor ik over de door jou aangehaalde motorzaak vaker dit soort verhalen. Van nature geloof ik in de goede bedoelingen van alle mensen. Bij deze motorzaak ben ik daar toch ernstig aan gaan twijfelen. En dat komt door een paar voorvallen van ongeveer 10 jaar geleden. Eens het vertouwen beschaamd, komt het bij mij nooit meer goed.

Positieve ervaringen heb ik met MCR Roosendaal, en met Speedservice Motorshop in Bergen op Zoom.
 
Arie Molenaar.. prijzig, maar ik wordt daar altijd prima geholpen..
TLRboy mede mf-er voor onderhoud aan me TL (zelfs de steenslag was bij-getipt :} )

Verder Floor Verbrugge.. is wel oké (2 motoren gekocht + onderhoud)

raar gevoel bij Olijve te Assen, moet zeggen hij heeft mij een héél goeie TLS verkocht (te duur & te weinig inruil magoe) Maar toen ik 'n maand later me vorige (100% zeker) motor zag staan me 10k minder op de tellert, krabbelde ik wel even achter me oor.. (mischien logisch, hoe raak je anders een 12 jaar oude RF kwijt _O- ?)
 
Mijn voorkeur gaat uit naar een kleine zaak waar de verkoper vieze handen heeft en ook de monteur is.

Echter, die kleine zaken hebben vaak ook een beperkt aanbod. Vandaar dat onze motoren van grotere zaken afkomstig zijn.

Hans van Wijk Zoetermeer bijvoorbeeld. Geen slechte ervaring mee, mijn motor heb ik daar gekocht. Verkopers nemen ook goed de tijd voor je. Ook voor kleding kun je er goed terecht. Echter, op een of andere manier heb ik minder vertrouwen in het onderhoud. Is een gevoelskwestie, mede door de manier waarop de accessoire afdeling adviseert en de te grote dus onpersoonlijke schaal van het bedrijf.

Ander voorbeeld Goedhart Bodegraven. Ook geen kleintje, en ook daar hebben we een motor gekocht. De zaak is niet goedkoop, maar ze nemen wel veel tijd voor je (ook als je voor een stekkertje van 3 euro komt). De motor werd ook erg netjes afgeleverd.
Ondanks mijn afkeer van grote zaken geeft Goedhart mij toch een goed gevoel (maar ook een duur gevoel)

Huisman motoren Leiden. Ooit vaste klant omdat ik er een medewerker kende. Ik heb sterk het gevoel dat dat een randvoorwaarde is om daar je motor enigszins veilig in onderhoud te hebben want heel veel vertrouwen in een ongecontroleerde monteur krijg je daar niet.

Overkamp Delft. Dat is een zaak naar mijn hart. Te klein om er iets te kopen, maar mijn motoren waren er met veel vetrouwen in onderhoud.

Ab Motoren Leiden. Waarom verder zoeken als je tevreden bent bij Overkamp? Tja, ik woon niet meer in Delft en dat is dan ook gelijk de enige reden. In het verleden ben ik goed geholpen door Ab Motoren toen ik een gebroken ketting had. Aangezien hij relatief dicht bij mijn nieuwe woning zit is dit het adres dat mijn vertrouwen heeft en de kans krijgt dit vertrouwen waar te maken.
 
Nou, doe eens een gooi. Noem eens een voorbeeld van een modelklant.
Ben benieuwd.
Bolski wijzigde dit bericht op dinsdag 22 januari 2008 09:25 (28%)MF-er van het jaar 2010 (vermoedelijk)

Ja een model klant brengt zijn motor bij de motorzaak, bespreekt duidelijk wat er gedaan moet worden, en respecteerd ook dat deze handelingen geld kosten.
Natuurlijk gaan we van een reele prijs uit.
Hij komt zijn/haar motor halen ( neemt wat mee voor bij de altijd gratis koffie) duwt het pasje door de gleuf en drukt op oke en zegt dankjewel tot de volgende x en rijdt blij weg.
En we gaan ervan uit dat de werkzaamheden en prijs netjes overeen komen.
Als er toch wat is komt deze langs drinkt koffie en gaat overleggen wat er loos is.
En we zorgen dat we allebij blij zijn, dat zijn in mijn ogen de model klant.
Gelukkig heb ik er heel veel van, hun maken mij blij en ik maak hun blij!!

Dan zal ik wel nooit een modelklant bij jou worden















drink namelijk geen koffie.....










ook niet als die gratis is.



















:+
 
In mijn geval zijn dat er twee.

Affetto Ducati in Overasselt

RG Tuning in Almere.
 
het kan soms zijn in volle seizoen dat het een week of zelfs langer duurt ja, buiten seizoen is een week (behalve bij ongevalreparaties) zowat de maximumtermijn, dan is het ngl. het werk 1 tot 3 dagen.

maar als je rekent dat ik 1 full time en 1 half time mechanieker heb (die bij drukte ook full time werkt), en dat er in volle seizoen soms tot 70 motoren en scooters in de zaak staan... uche..



aan de andere kant heb ik ook al mensen gehad die me plots midden in volle seizoen op een donderdag bellen:

hallo, ik zou graag m'n motor binnenbrengen voor groot onderhoud.
- dat kan ja, geen probleem.
kleppen zouden ook moeten gesteld worden.
-uiteraard, geen probleem.
en een nieuwe achterband, kettingset en remblokken.
-ok, wanneer brengt u'm binnen?
wel, als ik morgen tegen 14 uur kom, kan ik er dan op wachten?
-hehhh? hoe bedoelt u, erop wachten?? bij een groot onderhoud met kleppen stellen?? het blok moet wel gedeeltelijk open hoor, en het is volle seizoen!
wel ja, dan wacht ik wel een uurtje hoor, geen probleem.
-hhheeeeuuuuuu... ik vrees dat dat toch niet zal lukken hoor... u kan 'm eind volgende week binnenbrengen, en dan een dag of 3-4 later met wat geluk weer ophalen.
wat??? ik kan er niet op wachten terwijl jullie dat effe doen?
-ehh, nee, morgen is al vrijdag hoor..
MAAR IK VERTREK MORGENAVOND MET DE MOTOR OP REIS!
-...........................
 
Nog geen 1

Baal er ook wel van dat er geen creatieve dealers hier in de buurt zijn, alles gaat volgens een onderdelen boekje en als het daar niet in staat, jammer maar dan past dat niet.
 
Baal er ook wel van dat er geen creatieve dealers hier in de buurt zijn, alles gaat volgens een onderdelen boekje en als het daar niet in staat, jammer maar dan past dat niet.

vaak wordt creativiteit niet op prijs gesteld door de klant.
 
Terug
Bovenaan Onderaan