Kawasaki VN 800 95

Foto-KU78DD78.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hallo VULCAN rijders. Morgen haal ik de mijne op, een VN800 van '95. Ik hoop dat er meer mensen zijn die zijn of haar Vn 800 verbouwd hebben. Ik ben echt benieuwd naar mooie foto's. Ga hem zeker verbouwen (verchoppen). Als ie er is komt er een foto. Gr Martin..
 
Ik heb een vraag voor hd-forever, waar heb je die achtervelg erin laten zetten ik vind dat namelijk ontzettend ruig een beetje het fatboy effect
 
Ik heb een vraag voor hd-forever, waar heb je die achtervelg erin laten zetten ik vind dat namelijk ontzettend ruig een beetje het fatboy effect
als ik mij het goed erinder zijn het twee losse ringen die je in de originele velg plaatst en aan elkaar schroeft. :W
 
Laatst bewerkt:
Het is zover, vandaag ben ik de gelukkige eigenaar geworden van de, inmiddels, ex motor van HD4EVER. Ik kan niet uitdrukken hoe blij ik ben dat deze prachtige machine mijn eigendom is geworden. Dus mochten jullie in de omgeving van Amsterdam een zwarte VN 800A zien rijden waarvan de bestuurder een grote smile op zijn gezicht heeft, dat ben ik!!
Gefeliciteerd met je keuze is echt een hele mooie bike, had zelf 7 jaar een VN 800 classic en nooit geen problemen mee gehad. veel plezier er mee. :}
 
Gefeliciteerd met je keuze is echt een hele mooie bike, had zelf 7 jaar een VN 800 classic en nooit geen problemen mee gehad. veel plezier er mee. :}

Dank je wel. Het is een heerlijke bike en heb er geem moment spijt van. Gelukkig blijft het ook prachtig weer, zodat ik al wat heb kunnen toeren. Anders had ik moeten wachten tot de zomer :)

In het achterwiel zitten inderdaad 2 platen, en HD4EVER weet wel waar ze vandaan komen.
 
Dank je wel. Het is een heerlijke bike en heb er geem moment spijt van. Gelukkig blijft het ook prachtig weer, zodat ik al wat heb kunnen toeren. Anders had ik moeten wachten tot de zomer :)

In het achterwiel zitten inderdaad 2 platen, en HD4EVER weet wel waar ze vandaan komen.
een paar jaar terug waren ze te koop bij grand-canyon bike collection.
 
Oke dan ieder geval allebei bedankt voor de informatie nu alleen nog erachterkomen waar de platen vandaan komen.

Google maar gewoon naar 'Highway Hawk' en dan geef je op de Engelstalige site in de zoekfunctie "Rear Wheel" in. Dan kom je bij deze covers. Ze kosten maar liefst 287 dollar :r Gelukkig heeft Kawapeter die dingen al _O-


http://www.bikercom.com/WebCommerce/Sistema/200601/infoproducto.asp?MiTienda=100420&MiIdioma=EN&CodProdLT=253055

Rearwheel discs constructed out of high gloss polished stainless steel, are easy to mount on your rearwheel with the supplied corrosion resistant mounting kit. The give your motorcycle the ultimate look.
Made in Holland.

GENERAL PRODUCT SPECIFICATION
Product category: Rearwheel Discs.
Quantity: 1 Set of Rearwheel Discs.
Contents of packing: 1 complete set of Rearwheel Discs, including all neccessary mounting materials.
Materials specification: Alloy and stainless steel.
Surface treatment: Stainless steel chromed.
Mounting manual: Included in box.
General mounting information: The supplied rearwheel discs are mounted in the rearwheel, it is neccessary to remove the rearwheel from your bike, in order to mount the discs.
Warranty: Standard warranty.
Design protection: Registered model protection.
Fits Vulcan VN800 & CL.
 
ik rijd sinds plm.1 jaar op een vn800 classic uit 97,met inmiddels 34000km op de klok.De motor heeft nog niet een verkeerde slag gedaan en rij hier dan ook met veel plezier op rond.
Het enige wat ik nog wel wil aanpassen is het stuur,die vind ik wat aan de hoge kant en ga deze dan ook zeker vervangen door een iets breder en platter exemplar
 
Hier mijn VN800 uit 1996, met 36.000 km

ik heb wat chroom toegevoegd en sinds zaterdag de uitlaten wat meer geluid laten produceren zullen we maar zeggen :)

IMG_03832.jpg

IMG_0735.jpg

IMG_0737.jpg
 
Ik vind dat je een heel mooie verbouwing hebt gedaan, maar om nu ieder topic m.b.t. de kwak vulcan omhoog te trappen, is wel een beetje jammer...
 
Terug
Bovenaan Onderaan