Foto's MEGAMEETING 2K6 Part 2

Hey psyko dude, nog bedankt voor je fotos he! Helemaal super... Iemand toevallig nog fotos van een R6 die wheelies aan het maken was tussen de rotonde en het kruispunt richting de highway?
 
Mooie foto's allemaal heb ik alleen een verzoekje aan iedereen die de foto's heeft geplaatst zouden jullie de orginele foto's kunnen mailen voor powerpoint presentatie die ik wil maken van deze dag

bvd

:} :} :}
 
Mooie foto's allemaal heb ik alleen een verzoekje aan iedereen die de foto's heeft geplaatst zouden jullie de orginele foto's kunnen mailen voor powerpoint presentatie die ik wil maken van deze dag

bvd

:} :} :}

:?

Weet je 't zeker??? Alleen mijn foto's is al 300 MB bij elkaar, en dan heb ik er maar een goeie 100 gemaakt over de hele dag.... Hoeveel MB denk je dan dat je van PzYkO gaat ontvangen, die heeft dik 600 foto's gemaakt!!!!!! ;)

Misschien is het handiger om eerst te bedenken welke foto's je wilt gebruiken voor de presentatie, en die bij de betreffende fotografen op te vragen?

Succes in ieder geval, en ik heb zeker interesse in de presentatie als deze af is! *O*
 
:?

Weet je 't zeker??? Alleen mijn foto's is al 300 MB bij elkaar, en dan heb ik er maar een goeie 100 gemaakt over de hele dag.... Hoeveel MB denk je dan dat je van PzYkO gaat ontvangen, die heeft dik 600 foto's gemaakt!!!!!! ;)

Misschien is het handiger om eerst te bedenken welke foto's je wilt gebruiken voor de presentatie, en die bij de betreffende fotografen op te vragen?

Succes in ieder geval, en ik heb zeker interesse in de presentatie als deze af is! *O*

weet alleen niet of de mailbox het aan kan (ivm weekendje vakantie)
maar heb zeker interesse in alle foto's en de presentatie wordt zeker gepost.
 
weet alleen niet of de mailbox het aan kan (ivm weekendje vakantie)
maar heb zeker interesse in alle foto's en de presentatie wordt zeker gepost.

Zie dat je in Elst woont? Is dat Elst bij Arnhem, of bij Amerongen? Ik wil anders wel een cd-tje voor je branden hoor, kun je rustig op komen halen. Koffie zal klaar staan. :W
 
Zie dat je in Elst woont? Is dat Elst bij Arnhem, of bij Amerongen? Ik wil anders wel een cd-tje voor je branden hoor, kun je rustig op komen halen. Koffie zal klaar staan. :W

elst bij amerongen als je een cdtje voor me wil branden zou perfect zijn kan em op komen halen doe ik wel eerst even een mailtje zal wel volgende week ergens worden dan
alvast bedankt

:] :] :]
 
elst bij amerongen als je een cdtje voor me wil branden zou perfect zijn kan em op komen halen doe ik wel eerst even een mailtje zal wel volgende week ergens worden dan
alvast bedankt

:] :] :]

[slowchat]
Gaan we regelen! Laat maar effe van te voren weten wanneer het je schikt. M'n mailadres staat in mijn profiel.

Misschien kan je met de rest ook zoiets regelen? Jij een paar leuke ritjes, wij een back-up locatie voor al onze foto's *O*
[/slowchat]
 
ik kan ze ook wel branden...

I mean, die 627 foto's van mij zijn bij elkaar 1Gb... dus...
als jij een mailhost hebt die dat aan kan... vertel t mij ff, want die wil ik ook wel ;)

dvd'jes zat, dus, als je m wil komen ophalen, moet je wel naar Apeldoorn komen...
 
Laatst bewerkt:
Ik kan ze ook op CD branden, 200 MB ongeveer, maar ik kan ook wel een zip bestand maken die je bij me kunt downloaden. Zeg het maar.
 
He PzYkO

Heb je het filmpje al klaar? Die moet wel erg gaaf worden lijkt me

:]
full


Hurry the fuck up! :+ :+ :+
 
ik kan ze ook wel branden...

I mean, die 627 foto's van mij zijn bij elkaar 1Gb... dus...
als jij een mailhost hebt die dat aan kan... vertel t mij ff, want die wil ik ook wel ;)

dvd'jes zat, dus, als je m wil komen ophalen, moet je wel naar Apeldoorn komen...


Als je een dvdtje zou willen branden kom die wel ophalen ik doe wel even een mailtje van te voren

bvd

_O- _O- _O-
 
He PzYkO

Heb je het filmpje al klaar? Die moet wel erg gaaf worden lijkt me

:]

ik was vandeweek genoodzaakt mijn pc opnieuw te installeren , dus het heeft ff stil gelegen, ik ben er nu keihard mee aan het werk, en het beloofd iets moois te worden... nog even geduld dames!

Als je een dvdtje zou willen branden kom die wel ophalen ik doe wel even een mailtje van te voren

bvd

_O- _O- _O-

dat is kewl... laat maar weten wanneer je langs komt...


Met Gmail heb 2769 MB ruimte in je postvak.


jah, ruimte, maar nu nog verzenden ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan