kawasaki GTR 1400; wie gaat dat verbeteren ?

akra

akra toont alleen slip ons inderdaad.

AKRA ZZR 1400

voor de zzr1400 wel voorbochten.
geen idee of dat past, misschien dat voorbochten alleen vervangen worden voor racemotoren.
waarmee ik wil zeggen dat het voor de fabrikant niet interessant is om het voor dat soort motoren aan te bieden.

Wat niet wegneemt dat je wel eens wat kan nodig hebben bij schade of ernstige roest bij je voorbochten.
Geen ervaring overigens :/ was alleen nieuwsgierig wat je beweegredenen waren.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb natuurlijk ook aan het spitten geweest op internet of iemand dat aanbied
Daarom dacht ik misschien heeft iemand anders er ergens een ontdekt die ik niet gevonden heb
Maar bedankt voor je moeite :)

Ik begrijp al niet wat die katalysators op een motor moeten in verhouding worden motoren weinig gebruikt als je het vergelijkt met auto`s
Daar komt nog bij dat je ze moet betalen als je de motor koopt en volgens mij rijd het ook nog slechter dus weg er mee
Want waarom verkopen ze het bvb wel voor de ZZR1400 ?
Dus ik wil ook dat de GTR beter rijd
Er worden vermogens uitgegeven voor injectie verbetering en vervangings-uitlaten maar de bochten komt niet in het verhaal voor en daar moet ook winst in zitten want dat is bij de ZZR ook zo
Bij de ZZR bochten die je linkt gaat hij naar 2 dempers en de GTR heeft er 1
En ik weet niet of dat past
Misschien heeft iemand dat geprobeerd ?

Net als die verschrikkelijke lange uitlaat op de GTR.
Waarom ?

Net als het uitlaatgeluid tegenwoordig
Dat klinkt toch niet meer als een motor
Dus het eerste wat er gekocht word is een vervangingsdemper
En dat is weer wat overdreven vind ik
Vooral bij gasten die niet weten dat er meer versnellingen op zitten en met 10.000rpm door een woongebied rijden

Een beetje geluid en een optimaal rijdende motor is toch niet te veel gevraagd als je ziet wat ze kosten

Zoals je in eerdere reacties kan zien ben ik al aan de rommel geweest met de uitlaat en bevalt super :]

En dat geluidje O-)

En als ik rustig rij/normaal is er niemand die het opvalt :+

;)
 
Wegwezen Beppe,
Als alles goed gaat overeen paar weken ook eigenaar van een zwarte GTR.
Vandaag rond gemaakt. Paar dingetjes niet naar mn zin, worden verandert.
Mooie carbon Remus pijp en een navigatiesysteem :W
 
Wegwezen Beppe,
Als alles goed gaat overeen paar weken ook eigenaar van een zwarte GTR.
Vandaag rond gemaakt. Paar dingetjes niet naar mn zin, worden verandert.
Mooie carbon Remus pijp en een navigatiesysteem :W

Veel plezier er mee! (Wat je ook nog zal moeten veranderen is je forum naam... O-) )
 
Dit is de mijne gekocht in juli 2015 na ongeluk met mijn aprilia tuono

moet zeggen rijd goed ( 3400 km mee gereden )

alleen iets meer power onderin zou mooi zijn
full
 
Richard gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.

Zichthuis mooie bike alleen jammer dat je een foto plaats nadat je een kat plat gereden heb ;)

:W
 
ik moest even zoeken maar ik zie wat je bedoelt ;)
de power onderin zal er wel zijn maar minder opvallen t.o.v/in vergelijking met een tuono ;)
 
Ik heb de GTR op de testbank gehad afgelopen woensdag en er zat een flinke dip tussen de 2 en 4 d rpm.
Die dip moet een piek worden
Met k&n filter, Woolich flash en mijn aangepaste standaard uitlaat zonder af te stellen deed hij ruim 150 pk/aw
Dus daar gaan we nog aan werken al vond ik dit al niet verkeert
Hij stond over het hele toeren gebied te rijk en met iets armer zettenkwam er al een paar pk bij.
Maar we willen eerst die dip weg werken die kom je de hele dag tegen en dan aan de rest werken
 
Blijft nu nog vrij rustig hier, bijna einde seizoen natuurlijk.
Wie heeft er nog grote (klus) plannen voor de winter?
 
De GTR gaat binnen kort een weekje logeren.
Dan wordt de ecu geoptimaliseerd :+

En als ik een goeie bui heb ga ik kleppen stellen en nieuwe bougies plaatsen enzo.
Anders volgend jaar winter ;)
 
Ben eigenlijk van plan die van mij helemaal kaal te halen (kuipwerk) en alles s even goed na te kijken en schoon te maken, ook achter de randjes _O-
Handvat verwarming staat ook nog op het lijstje.
 
Fiets staat nu weer even bij de dealert.
Kleine slinger in de linker remschijf (komen nieuwe op), kleppendekselpakking zweet (komt nieuwe op), Handvat verwarming komt erop, lekkage op de bij aankoop vervangen uitlaat, wordt ook verholpen.
 
It's back, helemaal naar mn zin nu, was een dure voor de garage, maar zonder zeuren alles vervangen cq vernieuwd! *O*
 
Heerlijk, wintertijd, beetje knutselen en prutsen.
Ben de hele GTR aan het nalopen, kuip eraf schoonmaken.
Wel even een vraag, hoe lastig is het luchtfilter bereikbaar en/of te vervangen?
 
Heel makkelijk nu je je kuip er af heb
Als je er op zit aan de linker kant zit een plaatje op je frame
Vlak bij het balhoofd
Daar zit hij onder ;)

En meteen een K&N filter er in :Y
 
Gelukt, maar filter was nog spiksplinternieuw, is echt een goeie grote beurt geweest 😊, dus dan de volgende beurt maar. Nog wel een hele operatie, als je een racer gewent bent 😨
 
Mooi
Kan je nu rustig kijken voor een K&N filter en er eentje ergens goedkoop scoren

Kwam ik net tegen op YouTube :)

Ik had hem voor ff 50€ uit Engeland vandaan inc verzenden via Ebay
Was toen een aanbieding
Weet niet wat ze nu kosten ??????????

Maar had het idee dat het iets beter reed en hij iets zuiniger liep
De GTR staat wat aan de rijke kant afgesteld dus iets meer lucht er bij is niet verkeerd ;)
 
Laatst bewerkt:
Haha, originele topkoffer weten te scoren voor een klein prijsje, met cover in kleur, nu alleen de bijbehorende grondplaat nog zien te vinden, die zat er niet bij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan