Uit de oude doos..

Yep! :P

Heb um zelf ook diverse keren gezien hoor :}
En de andere ouwe knakkers hierboven vermeld ook :X
Maar ik ben nog helemaal niet oud, heb hem toch ook een paar keer gezien ja, wat nu? Haha, is wel lang geleden ja. Ergens in 83 of zo. Weet iemand trouwens welk jaar dat was dat 'ie samen in één team met Henk van der Mark op die driecilinder Honda in de rondte ging?
 
Maar ik ben nog helemaal niet oud, heb hem toch ook een paar keer gezien ja, wat nu? Haha, is wel lang geleden ja. Ergens in 83 of zo. Weet iemand trouwens welk jaar dat was dat 'ie samen in één team met Henk van der Mark op die driecilinder Honda in de rondte ging?
Volgens mij '85, ze hebben toen promotiefoto's gemaakt met de meiden van Centerfold.
(vraag met niet naar uitslagen van races dat jaar, maar dat ze foto's hebben gemaakt met Centerfold weet ik nog :+ )
 
Iedereen hier in ene op de klassiekers-toer??? :P

Mooi spulletje hoor. Leuke kapsels ook nog in die tijd :+

Prachtige foto's allemaal, ik zou zeggen: vooral doorgaan!!! :} :}
 
Volgens mij '85, ze hebben toen promotiefoto's gemaakt met de meiden van Centerfold.
(vraag met niet naar uitslagen van races dat jaar, maar dat ze foto's hebben gemaakt met Centerfold weet ik nog :+ )
Wij hebben thuis nog een promo-ding (beetje karton-achtig a5-je) met handtekening van Boet erop! Zonder die dames erbij dat wel, maar nou je het zegt van die dames gaat er wel een lampie branden ja. Nog ff over de duwstart: dat vond ik toch altijd wel wat hebben, die stilte voor de start. En dan die teringherrie, heerlijk :P .
 
Yep! :P

Heb um zelf ook diverse keren gezien hoor :}
En de andere ouwe knakkers hierboven vermeld ook :X
En dan ook nog op stratencircuits. Gewoon met veel strobalen.

Maar dat was vroeger, toen ik nog lang haar had. ;(
 
Laatst bewerkt:
En dan ook nog op stratencircuits. Gewoon met veel strobalen.

Maar dat was vroeger, toen ik nog lang haar had. ;(
werelds toen :} ,dat waren nog eens tijden :9

je wordt ouder papa

[me] bierelier had toen ook nog haar dat gekamt moest worden :P [/me]
 
Wij hebben thuis nog een promo-ding (beetje karton-achtig a5-je) met handtekening van Boet erop! Zonder die dames erbij dat wel, maar nou je het zegt van die dames gaat er wel een lampie branden ja. Nog ff over de duwstart: dat vond ik toch altijd wel wat hebben, die stilte voor de start. En dan die teringherrie, heerlijk :P .

Was dat met deze motor? Zo'n kaart heb ik ook nog ergens liggen.

full

[me]Jorisje in 1985 ofzo :) [/me]
 
gezocht en gevonden
(Afbeelding)
is idd Middelburg
Race werd gewonnen door de toen 20 jarige fast freddy en nu 40 jarige fat freddy

Ja, en wat heb ik nou gewonnen? Ik was toch royaal het snelst!
En dat terwijl ik geen flauw idee had en dacht....laat ik eens een dooie coureur noemen!

Zul je zien dat ik weer iets lulligs win....een R1-supersport-motor ofzo!

Nou, ik hoor/lees het wel!
 
Was dat met deze motor? Zo'n kaart heb ik ook nog ergens liggen.

(Afbeelding)
[me]Jorisje in 1985 ofzo :) [/me]

Of het precies deze was weet ik niet maar wel met die PDM-reclames dus het kan haast niet anders. Die foto: zwart/wit met z'n tweeën naast elkaar. Erg stoere foto van jou Joris. Haha, alleen als je deze foto's allemaal ziet en je er veel van kunt herinneren voel je je idd een ouwe lul. Maar ja, bij ons werd het er ook met de paplepel ingeramd, dus dat scheelt een paar jaartjes. Telt dat als smoes :?
 
ik weet nog dat de zoon, jack junior, van jack middelburg altijd met de jaarlijkse brommer/scooter race's een ere rondje op de oude motor van ze'n pa rijd over het wollebrand circuit.
machtig ding is dat joh, lekker rauw geluid..
alleen dat aanlopen van die motor ging vroeger zeker wel wat makkelijker aangezien jack junior er iets langer over deed dan dat ik had verwacht.

jack middelburg is uitgeroepen tot westlander van de eeuw
ik denk dat we het wel een barre vent vonden hiero. :}
 
Imatra 1981 een weekje na zijn Silverstonevictorie,via een polderweg richting de baan.
full
 
  • Leuk
Waarderingen: AWH
Niet zeiken over niet diep genoeg (aanwezige ;) ) grindbakken op Imatra... maar rijden.We zien hier wel een shot van een GPrace :Z
full
 
Takazumi Katayama,hij woonde een tijdje in Nederland en was eigenaar van een motorzaak in Soest?..of ergens in die buurt :?
full
 
Plaspoelpolder of een leuk verkeerpleintje in de buurt huuuuuh :? ,neeeeeeeeeee een Grand prix in Finland een paar jaartje's terug :)
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan