Uit de oude doos..

Wie o wie weet dit antwoord op volgende vraag....:

WELKE LEGENDARISCHE PILOOT WON DE LAATSTE GP 500 RACE DIE PLAATSVOND OP HET CIRCUIT VAN SPA- FRANCORCHAMPS EN IN WELK JAAR ???
 
Volgens mij heb je helemaal gelijk. Twijfel nu ook aan Sheene. Enige wat ik nog zeker weet op dit plaatje is Wil Hartog met no:3 :) En die no: 11 klopt ook met die groene Kawa. Ik heb de foto iets ingezoomd misschien kan jij (R1beest) er nog wat uithalen en anders heb ik nog wel wat plaatjes van de training. Vind wel leuk dat je er zo veel van af weet!

(Afbeelding)

Hallo,
Hier nog een "goude oude" die toendertijd de wegraces volgde.
De foto is van de F750 race in Assen in 1979.
De 2e van rechts is Johnny Cecotto en die heeft daar nr. 1 vandaar het jaartal 1979 (Cecotto werd wereldkampioen F750 in 1978 en reed in 1979 met nr. 1)
Sheene is op deze foto niet te zien!!!!

John
 
Over uit de oude doos gesproken...........
Zijn er nog mensen die toevallig oude foto's hebben van Johnny Cecotto??
Mag zijn uit oude (buitenlandse) magazines of nog beter... eigen gemaakte foto's.

John
 
Uit betrouwbare bron weet ik dat er een documentaire in de maak is van Jack Middelburg Hij komt ergens in September op televisie in een programma dat gepresenteerd wordt door Joost Prinsen van de de NPS op Nederland 3.

Op de foto rechts: "Jumping" Jack Middelburg. en naast hem...... Wie raad het?

full
 
Dat is idd Cecotto maar zeker niet in Hengelo 8-)
Daar heeft hij zelfs nooit gereden overigens.
De foto is van Kakeh Heikinen uit Finland en is gemaakt tijdens de GP race in de 250cc op het Imatra circuit aldaar.
Die foto's heb ik destijds allemaal gekregen van Kakeh.
Maar maakt niet uit, toch bedankt voor het plaatsen van de foto.
Blijf dus gewoon foto's sturen van Cecotto!!!!!!!! :} :}
 
Kijk maar eens op mijn website over Cecotto mocht je dat nog niet hebben gedaan.
Op mijn website staan een paar leuke links mocht je die nog niet kennen.
O.a. van Jarno Saarinen en een site van de Duitser Peter Frohmeijer die een soort overzichtpagina heeft met allerlei links :9 :P

John
 
Er werd in dit topic al gesproken over de valpartij van Johnny Cecotto tijdens de F-750 race op Assen in 1976.
Voor degenen die er nog nooit van hebben gehoord laat staan iets van hebben gezien (én voor alle liefhebbers) hier een foto van deze val |(
full
 
Over uit de oude doos gesproken...........
Zijn er nog mensen die toevallig oude foto's hebben van Johnny Cecotto??
Mag zijn uit oude (buitenlandse) magazines of nog beter... eigen gemaakte foto's.

John

Ik vond er nog eentje...
Ik moet er nog wel meer hebben maar heb nog geen tijd om te zoeken.
Maar dit is er weer een die ik zelf gemaakt heb in Assen. Kan je zo gebruiken als je dat wil.

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan