In 't Gooi part V

Status
Niet open voor verdere reacties.
oh ging het over de motogp? ja ik heb het laatste stukje gemist want toen moest ik sporten :( keb nog wel die val meegemaakt van die koploper met de KTM. ayuma ofzoiets :P
 
Beetje teleurgesteld dat de enige enthousiasteling in het Gooi 15 jaar is ;)
:( :W

Als enige enthousiast over wat ?
Circuit rijden of motor rijden in het algemeen ?
Of over de MotoGP ?
-O-
geloof dat Xtra ietwat overdrijft *D :W

oh ging het over de motogp? ja ik heb het laatste stukje gemist want toen moest ik sporten :( keb nog wel die val meegemaakt van die koploper met de KTM. ayuma ofzoiets :P
_O- _O-
 
OMG MOTORRIJDEN MOTORRIJDEN MOTORRIJDEN!

Zo enthausiasme genoeg! nu nog een motorrijbewijs + motor ;)
 
_O- duidelijk wat ik bedoelde :?


De drie meest enthousiate personen zijn er dus DRIE DIE GEEN RIJBEWIJS hebben :N
 
_O- duidelijk wat ik bedoelde :?


De drie meest enthousiate personen zijn er dus DRIE DIE GEEN RIJBEWIJS hebben :N

Dat is niet waar he, ik heb wel degelijk een rijbewijs, ik mis alleen wat datumpje's achter bepaalde categorie-en. :+
 
*O*

ik rekende mezelf voor het gemak ff niet mee :P


O-) [me]Xtra heeft zondag toch mooi dik 200km op de klok gezet :Y [/me]
 
hallo leuteMotoGP is niet de 125cc of de 250 cc. MotoGP is waar Rossi, Hayden e.d in rijden. Daar viel zondag ook de beslissing van het WK.

@ Xtra: heb jij dan ook geen rijbewijs? ;) reken jou toch wel bij de echte fanatiekelingen *O* Hooligan!
hehe oeps
 
ach een foutje is menselijk

bovendien, moet jij niet eens uitgebreid verslag gaan doen inclusief fotos en de hele mikmak over je opstapdag? :Y :Y :Y :Y *O* *O*
http://s107.photobucket.com/albums/m282/T-lab-Darko/
daar zijn shitload aan fotos en filmpjes.
enne verslag, het was super vet. :P
nee ok:
Ok de bedoeling was om er tussen 8 en half negen te zijn en we waaren ook ruim op tijd weg gegaan, maar ergens hadden we een afslag gemist en zaten mn vader en ik bij de duitse grens bijna.
dus wij omgekeerd en daarna aflsag 30 of 31 genomen wat dus een grote fout was want de route beschrijving van tt-assen.com klopt voor geen reet.
uiteindelijk kwamen we om 8.45 aan en na het praatje van henny lentink heb ik me gelukkig nog kunnen inschrijven.
dus ik kreeg tijdschema wanneer ik zou rijden enzo.
dus ik heb eventjes daar rondgelopen want ik had nog tijd genoeg om me om te kleden daarna.
nou uiteindelijk me pak aan getrokken en toen ben ik naar het heb ik nog heel evnetjes rondgelopen toen ik nog het schakel lesje zag zeg maar.
daar kon je leren schakelen enzo, ik wist wel hoe het moest maar ik wilde nog ff het opkomen oefenen.
dus dan om 11.10 ofzo naar het parc fermé en om 11.20 een motor overgenomen en die gozer gevolgd.
toen laatste bocht voor ik de 1e lap zou afronden dacht ik dat ik die bocht niet meer ging halen en ben ik dus maar rechtdoor gereden.
een heel rondje wachten tot ik er eindelijk uit was en toen kon ik weer aansluiten.
Maar het was mn eerste x zelf echt motorrijden dat je ook een lijn moet volgen, heb ooit een beetje gecrosst op een stukje land dus kon lekker doen wat ik zelf wilde.
Ik ging steeds verder achterliggen enzo, dus toen heb ik maar gewoon gereden en hebben zij mij volgens mij vlak voor t einde van de eerste sessie nog in gehaald dus ik zat vlak achter ze toen we de pits weer inreden.
toen iets later was er pauze, praatje van barry veneman, arai man, en damen leathers man.
kort praatje van henny nog dat het GEEN race is en dat je niet moet gaan opvullen enzo.
nou 2e sessie, ging iets beter, kende het circuit toen ook al ietsjes beter.
toch nog een keer de grindbak ingereden in die 2e sessie en toen anderhalve rondje achter.
dus toen heb ik geprobeerd die gaatjes dicht te rijdn hehe O-) dus er even 160 uitgehaald.
het was trouwens een suzuki sv 650 waar ik op reed
 
hallo leute@ Xtra: reken jou toch wel bij de echte fanatiekelingen *O* Hooligan!

full



hou je mond, hou je mond, hou je mond :X :X :X het pluisje een fanatiekeling _O-

ben normaal alleen maar lezer hiero maar nu ik dan toch me niet heb kunnen bedwingen :
@Vodkat & Sp1ke ziet er goed uit die foto's :}
 
Laatst bewerkt:
beste medemotorrijders uit t gooi,
van vinden jullie ervan om binnekort gewoon allemaal bij elkaar te komen voor een dagje elkaars motor bewonderen, gezellig praten en misschien een klein tourtje te maken?
waarschijnlijk vinden jullie het allemaal leuk, maar als we het nou eens zouden doorvoeren. bijvoorbeeld een datum prikken, dus dat jullie allemaal die vrijhouden voor de meeting, en zorgen dat we ergens kunenn verzamelen enzo, natuurlijk kan dat op een parkeerplaats, maar je begrijpt me wel.
grtz
 
beste medemotorrijders uit t gooi,
van vinden jullie ervan om binnekort gewoon allemaal bij elkaar te komen voor een dagje elkaars motor bewonderen, gezellig praten en misschien een klein tourtje te maken?
waarschijnlijk vinden jullie het allemaal leuk, maar als we het nou eens zouden doorvoeren. bijvoorbeeld een datum prikken, dus dat jullie allemaal die vrijhouden voor de meeting, en zorgen dat we ergens kunenn verzamelen enzo, natuurlijk kan dat op een parkeerplaats, maar je begrijpt me wel.
grtz
;) ik wens je succes en als ik kan ben ik er zeker bij :Y

Tot die tijd zwijg ik als het graf :X denk ik O-)



EDIT* meetinkje van minimaal 6 motoren is de ondergrens :+
 
;) ik wens je succes en als ik kan ben ik er zeker bij :Y

Tot die tijd zwijg ik als het graf :X denk ik O-)



EDIT* meetinkje van minimaal 6 motoren is de ondergrens :+
daar heb ik lekker veel aan Xtra...
nou is er dan iemand die tijd heeft om dit met mij te organiseren?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan