In 't Gooi part V

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb een lerenpak waar ik niet bang ben om mee te vallen, binnekort nog helm en handschoenen, en ook backprotector.
dus hier is 1 proefkonijn
het pak is oud en versleten, 2e hands en vooral gekocht voor de 27e.
 
Vertel ik je nu vast dat je dapper bent, maar idioot om zomaar bij vreemden achterop te stappen ;)

Bij mij niet doen iig :+


Lijkt me wel leuk een keer een meetinkje te houden hier ergens en dan wil ik ook nog wel ff dat voorwiel iets optrekken O-)
 
haha ok, nou volgens mij zijn er nog genoeg motorrijders hier in t gooi.
meeting lijkt me idd vet, allemaal mooie motoren en dan een lelijke antieke batavus (als ie t dan nog doet) ertussen.
maar uit hoeveel mensen bestaat de GVUTHC nu al eigenlijk?
 
haha ok, nou volgens mij zijn er nog genoeg motorrijders hier in t gooi.
meeting lijkt me idd vet, allemaal mooie motoren en dan een lelijke antieke batavus (als ie t dan nog doet) ertussen.
maar uit hoeveel mensen bestaat de GVUTHC nu al eigenlijk?
:X de meesten hebben geen fiets geloof ik.


Serieus? Stuk of 10 die regelmatig posten en totaal 25 :?
Eigenlijk geen idee, maar het moeten er meer worden :Y
 
ja zou wel vet zijn zo'n grote groep.
ff bij stoplichten enzo motorrijders doorverwijzen naar dit forum :P .
maar ja als het niet echt voor filmpjes, veel meetings en lekker veel rijden is bedoeld dan moet je er ook niet te veel moeite voor doen
aan de (lange) naam is volgens mij te zien dat het niet heel serieus wordt bedoeld, of wel?
 
ik heb een lerenpak waar ik niet bang ben om mee te vallen, binnekort nog helm en handschoenen, en ook backprotector.
dus hier is 1 proefkonijn
het pak is oud en versleten, 2e hands en vooral gekocht voor de 27e.
kom maar een keer bij mij achterop...kijken of je motorrijden nog zo leuk vindt.... :P :P
wel goed vasthouden dan he kijk hier maar: klik hier speciaal voor 'motorgek'
 
ja die heb ik gezien, prachtig filmpje!!!
ik weet niet of staande wheelie met zn 2en goed te doen is, maar ipv achterop zou ik ook van ander camerapunt kunnen filmen ofzo.
is t nou eigenlijk moeilijk om met een aardige snelheid toch nog een mooie wheelie te doen?
 
Welkom :Y

Mooie fiets, stikkertje hoort er idd wel op hoor :)

Gister nog ff gereden door het Gooi en de Mille getest..
:N niets voor mij. Gaat toch denk ik een R1 worden dan :Y

Zozo...Xtra... da's lang geleje! 8-) Ik moet eerlijk bekennen... dat lag aan mij hoor... O-)

Heb al een hele tijd nix meer van me laten horen. Dit is weer de eerste keer dat ik post in een maandje of 2 ofzow... ik beloof beterschap.

Ga je een R1 kopen joh?

Ik ben zelf ook verliefd geworden op een andere bike.. maar wel een Twin

Check dit
 
Zozo...Xtra... da's lang geleje! 8-) Ik moet eerlijk bekennen... dat lag aan mij hoor... O-)

Heb al een hele tijd nix meer van me laten horen. Dit is weer de eerste keer dat ik post in een maandje of 2 ofzow... ik beloof beterschap.

Ga je een R1 kopen joh?

Ik ben zelf ook verliefd geworden op een andere bike.. maar wel een Twin

Check dit
Hey kerel *D Zeker lang geleden ja.
:( dat kan je vast wel beter ;)



Ik ben wat aan het kijken ja. R1 is wel erg bruut, die zal het wel worden denk ik, maar eerlijk.... ik heb geen haast.

Buel :9~ apart ding man. Waarom die :?
 
Hey kerel *D Zeker lang geleden ja.
:( dat kan je vast wel beter ;)



Ik ben wat aan het kijken ja. R1 is wel erg bruut, die zal het wel worden denk ik, maar eerlijk.... ik heb geen haast.

Buel :9~ apart ding man. Waarom die :?

Nou..tis eigenlijk precies wat je zegt... Een apart ding. Ligt lekker strak in de bochten.

Ik ben erachter dat een R6 leuk/snel/fun/speed is enzow... maar in de praktijk probeer ik 's-morgens dat ding recht te houden in de file en doe me best om me rug recht te houden. Das niet zoals motorrijden (wat mij betreft) is bedoeld.. Ik wil toch wat rechter op gaan zitten.. :]
 
Nop.. tis een XB9SX (Citybike) 984cc, 85PK }) snel zat voor mij... gaat mij meer om de bochies en het geluid... :]
oh ok, lijkt er wel op, maar dacht m ff te herkennen.
prijskaartje?
ik vind alleen die uitlaat zo grappig/raar.
maar ik vind m wel mooi!
 
Nou..tis eigenlijk precies wat je zegt... Een apart ding. Ligt lekker strak in de bochten.

Ik ben erachter dat een R6 leuk/snel/fun/speed is enzow... maar in de praktijk probeer ik 's-morgens dat ding recht te houden in de file en doe me best om me rug recht te houden. Das niet zoals motorrijden (wat mij betreft) is bedoeld.. Ik wil toch wat rechter op gaan zitten.. :]
Stuurt vast erg leuk ja.
En het is ff wennen, maar ik vind hem ook wel echt mooi.

Ik ben wet meer met circuit rijden bezig nu, dus mijn volgende keuze moet daar ook erg leuk voor zijn.
De R6 heb ik echt heel veel lol van gehad, maar het is tijd voor mee :P





bikepics-352936-full.jpg
 
oh ok, lijkt er wel op, maar dacht m ff te herkennen.
prijskaartje?
ik vind alleen die uitlaat zo grappig/raar.
maar ik vind m wel mooi!

Tsja... zonder nou reclame te willen maken, maar Buell houdt er aparte principes op na, check de filmpjes op hun site. Errug koel. vb: wist jij dat de benzine van dat ding in het frame wordt gegoten :Y
 
ja als je dat goed uitwerkt heb je een super tankinhoud. het probleem is alleen dat als je merkt dat je benzine sneller weggaat dan dat je verbuikt aka een lek, moet je ff zoeken hehe.
 
Tsja... zonder nou reclame te willen maken, maar Buell houdt er aparte principes op na, check de filmpjes op hun site. Errug koel. vb: wist jij dat de benzine van dat ding in het frame wordt gegoten :Y
ziet er erg goed uit allemaal.
Weinig dealers.
Wat kost ie :?
 
Dat valt best mee eigenlijk.

Ik zag idd dat Amsterdam en Amersfoort het dichtst bij zijn.
Ook goed te doen :Y

Leuk ding :Y
 
Laat ik nou ook in 't Gooi wonen 8-)

(Afbeelding)

Nog geen MF sticker op de plaat, maar dat komt nog wel... rij veel in de buurt rond in ieder geval !
Wel voorlopig nog duidelijk te herkennen aan de bergschoenen ipv laarzen B|
en laat ik jou nou vanmiddag gespot hebben *O* (denk ik)
herkende je aan je bergschoenen.... net na 3'en reed jij richting kruispunt van 's Gravelandseweg en die weg die vanaf het viaduct komt.. *O*
 
woohoo, ok ik wil ook bij de gooi&vechtstreekurbanterrorhooligancrew
ben 15 jaar, woon hier in hilversum, helemaal "motorgek!".
k ga binnekort rijden op assen met de KMNV opstapdagen.
wil als er bv filmpjes gemaakt gaan worden best helpen met camerawerk, of als leerling meedoen hehe O-) :]
als er interesse is in bv een camera man of een stuntgek moet je hier zijn })
welkom... zal je in de openingspost vermelden...
welke school ga je eigenlijk? (poikie is namelijk ook nog scholier)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan