In 't Gooi part V

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik zag vandaag ook een blauwe motor met mooi geluidje ( zag t van 2e verdieping van mn school, dus kon t merk niet raden)
tussen 11.20 en 13.00 uur.
dus als er iemand rond die tijd langs het gemeentelijk gymnasium reed...
HOI :W , volgende x ff stoppen en burntout maken op het pad voor de school!
 
ik zag vandaag ook een blauwe motor met mooi geluidje ( zag t van 2e verdieping van mn school, dus kon t merk niet raden)
tussen 11.20 en 13.00 uur.
dus als er iemand rond die tijd langs het gemeentelijk gymnasium reed...
HOI :W , volgende x ff stoppen en burntout maken op het pad voor de school!
gemeentelijk gymnasium dus..... welke klas?
-edit- ik zit op het Roland Holst in 6 VWO :W
 
ik zit in de derde.
broekie nog, alhoewel had in de 5e kunne zitten hehe, ach ja.
jij je rbw al of aan t lessen?
 
dankje *D welke route kreeg je dan?

Nou, nu dan zoals beloofd...

examen_bussum_1.jpg


Ik reed bij het CBR de uitrit af, rechtsaf, dan achter een rij lesauto's die ook examen hebben aansluiten om te wachten rechtsaf te gaan, de weg parallel aan de snelweg.
Einde van die weg linksaf, let goed op verkeer van links EN rechts ook ff kijken. Dan onder het viaduct moest ik naar Amsterdam, dus meest linker baan pakken. Het verkeerslicht hier is zonder pijl dus tegemoetkomend verkeer heeft voorrang en heeft tegelijk groen. Dan lekker gassen om op de snelweg te komen met wat afstand tussen jou en de examinator. De mijne kwam een stukje achter mij klem te zitten achter een vrachtwagen en ik was zo'n 800m verderop toen ie er voorbij kon... haha!

examen_bussum_2.jpg

examen_bussum_3.jpg

examen_bussum_4.jpg

examen_bussum_5.jpg

examen_bussum_6.jpg


Mooie rit voor zowieso, en aangezien ik dat stuk vanaf de snelweg tot aan de bebouwde kom al een keer had gereden... :]
Anyway, hoop dat iemand er wat aan heeft. Je examinator kwijt willen rijden moet je niet op doelen trouwens, gewoon vlot doorrijden, maar wel veilig houden! Bij mij kwam dat toevallig 2 keer vanwege ander verkeer wat de examinator ophield, maar heb wel met een grote lach bij de 2e keer mijn motor bij een benzinepomp neergezet *D
 
Laatst bewerkt:
hoe chill is dat als je je examinator kwijt bent, ik zou m wel ff testen, dat machientje waar je op zit :]
 
Leuke route :)

Poikie.... je moet je signature aanpassen, je bent niet meer de jongste ;)
 
slaap lekker Xtra.
ik nog lang niet, wordt weer nachtwerk...
k*tschool...
recensie schrijven over een programma, ligt de halve avond ook nog mn internet eruit GVD :( :( |(
 
slaap lekker Xtra.
ik nog lang niet, wordt weer nachtwerk...
k*tschool...
recensie schrijven over een programma, ligt de halve avond ook nog mn internet eruit GVD :( :( |(
Sterkte dan joh ;)

:N niet te veel door MF, MSN en andere :9~ sites laten afleiden :X
 
ik zal t proberen, maar t is wel moeilijk hoor, zit nu beetje op msn ook.
t enige kutte is dat ik geen Microsoft Word heb, wilde ik net gaan installeren kapt mn dvd drive ermee, moet ik dus weer een nieuwe bestellen...
ik word er zooo geek van!!!!!!1 :(
 
Nou, nu dan zoals beloofd...

(Afbeelding)

Ik reed bij het CBR de uitrit af, rechtsaf, dan achter een rij lesauto's die ook examen hebben aansluiten om te wachten rechtsaf te gaan, de weg parallel aan de snelweg.
Einde van die weg linksaf, let goed op verkeer van links EN rechts ook ff kijken. Dan onder het viaduct moest ik naar Amsterdam, dus meest linker baan pakken. Het verkeerslicht hier is zonder pijl dus tegemoetkomend verkeer heeft voorrang en heeft tegelijk groen. Dan lekker gassen om op de snelweg te komen met wat afstand tussen jou en de examinator. De mijne kwam een stukje achter mij klem te zitten achter een vrachtwagen en ik was zo'n 800m verderop toen ie er voorbij kon... haha!

(Afbeelding)
(Afbeelding)
(Afbeelding)
(Afbeelding)
(Afbeelding)

Mooie rit voor zowieso, en aangezien ik dat stuk vanaf de snelweg tot aan de bebouwde kom al een keer had gereden... :]
Anyway, hoop dat iemand er wat aan heeft. Je examinator kwijt willen rijden moet je niet op doelen trouwens, gewoon vlot doorrijden, maar wel veilig houden! Bij mij kwam dat toevallig 2 keer vanwege ander verkeer wat de examinator ophield, maar heb wel met een grote lach bij de 2e keer mijn motor bij een benzinepomp neergezet *D
leuke route :Y

Leuke route :)

Poikie.... je moet je signature aanpassen, je bent niet meer de jongste ;)
haha dacht er net aan *D

Sterkte dan joh ;)

:N niet te veel door MF, MSN en andere :9~ sites laten afleiden :X
:^ hoop dat je al klaar bent hehe, maar je kan beter ff een half uurtje nergens door laten afleiden en flink doorwerken dan half half doen. Ben je er uiteindelijk veel sneller van af, en het komt de kwaliteit ook ten goede :Y
 
geloof dat ik de zelfde route had tijdens mijn examen toentertijd. was alleen koud, glad en mistig toen. enig keer dat ik de examinator bijna kwijt was was toen ik bijna in de sloot lag door de ijzel.. _O-
 
*O* ik heb zelfs nooit nat asfalt gezien met lessen *O*
[me]Xtra is een echte mooi weer rijder :Y [/me]
 
je moet ook ff je sig veranderen..
zag vandaag 2 motortjes rijden:
een BUELL model weet ik niet, rond 11.20 op de kruising van de diependaalse laan en de johan de wit straat, wie is t?
en om 11.30 uur op de gijsbrecht van amstelstraat: een grijze ducati 748s, had een zwaar geluid. helm was geloof ik rood, maar niet zeker.
bij beide geen MF sticker gespot, maar wie weet...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan