In 't Gooi part V

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mensen zonder MF sticker spotten heeft niet zoveel zin denk ik, er rijden er meer zonder nogsteeds...

Ennuh poikie, waar blijft mijn pic in de startpost :W
 
Laatst bewerkt:
Poikie :(


Krijg je steeds de eer voor het topic en dan maak je er weer een zooitje van :P
 
Waar rijden jullie als je in het gooi rijd? (dijkwegetjes enzo).

Heb nog geen motor maar op mn brommert gaat het ook lekker door de bochten O-) :]
 
zooo sinds zaterdag ofzo al 128 posts hier hehe dat is sinds lange tijd niet meer zo geweest *O*
ik sta er ook nog niets eens in -O-
echt wel :+

je moet ook ff je sig veranderen..
daar heeft ie wel een punt ja *O* *D

Mensen zonder MF sticker spotten heeft niet zoveel zin denk ik, er rijden er meer zonder nogsteeds...

Ennuh poikie, waar blijft mijn pic in de startpost :W
staat er bij :Y *O*

Poikie :(


Krijg je steeds de eer voor het topic en dan maak je er weer een zooitje van :P
-O- solly zal wat beter me best doen
en toch ben ik ondertussen een oude rot van de gooi crew 8-) ;)
 
en laat ik jou nou vanmiddag gespot hebben *O* (denk ik)
herkende je aan je bergschoenen.... net na 3'en reed jij richting kruispunt van 's Gravelandseweg en die weg die vanaf het viaduct komt.. *O*

Oeh sorry, had je post gemist haha, maaruh ja daar heb ik inderdaad gereden dussuh :W Ik had toen net bij de motorzaak 2 onderdelen van een achterbok terug gebracht, dit waren ze vergeten er af te halen met het inbouwen van mijn alarm. |(
En maar even voor de handigheid een bandenspanningmeter gekocht, en een nieuw kettingsetje besteld B|
 
Laatst bewerkt:
hey Poik, er staat nog steeds *deeltje 4* bovenaan de openingspost O-)

zondag misschien ff met de motor er tussenuit knijpen, het wordt mooi weer dacht ik :]
 
hey Poik, er staat nog steeds *deeltje 4* bovenaan de openingspost O-)

zondag misschien ff met de motor er tussenuit knijpen, het wordt mooi weer dacht ik :]
Zit jij'm maar eens wat achter z'n broek aan :Y


Zondag heerlijk weer om een stukkie te touren :Y
[me]Xtra heeft dik 300km op het programma staan voor zondag :] [/me]
 
ik zal t proberen, maar t is wel moeilijk hoor, zit nu beetje op msn ook.
t enige kutte is dat ik geen Microsoft Word heb, wilde ik net gaan installeren kapt mn dvd drive ermee, moet ik dus weer een nieuwe bestellen...
ik word er zooo geek van!!!!!!1 :(

Wat doe jij met die dingen dan ?
Het zijn dus GEEN koffiehoudertjes he :)

Ik heb er hier nog van 5 jaar terug, doet het nog als de beste :D
 
ik heb minstens 100 dvdtjes er mee gebrand, maar zo'n ding moet er toch veel meer kunnen branden...
het was het motortje van de tray trouwens... die dingen gaan altijd het eerst stuk, hij gaat zo vaak open en dicht, best logisch dat ie dan een xtje sterft...

ontopic:
ik vind het een schande! ik zie met dit mooie weer toch best wat motoren rijden en geen 1 heeft er een sticker!!!
 
ik had een mf sticker op me kentekenplaat zitten maar ik moest hem onder toeziend oog van ome agent eraf halen, wou ik geen bekeuring krijgen.
blijkt dus dat je geen sticker in welke vorm dan ook op je plaat mag hebben.
waarschijnlijk dat je er daarom maar weinig :] mee ziet rijden
 
haha ja klopt, dat staat volgens mij ook in het topic over die stickers, dat de wet verbied het op je kentekenplaat te hebben.
de stickers zouden eigenlijk de vorm van de andere hoek hebben, dan plak je m er gewoon overheen, alleen is t dan moelijk om MF'ers nog te spotten maja
 
Laatst bewerkt:
haha ja klopt, dat staat volgens mij ook in het topic over die stickers, dat de wet verbied het op je kentekenplaat te hebben.
de stickers zouden eigenlijk de vorm van de andere hoek hebben, dan plak je m er gewoon overheen, alleen is t dan moelijk om MF'ers nog te spotten maja

Dan pas je het kenteken toch ook aan ;)
 
en das dus juist wel strafbaar.
MF-sticker in de rechterhoek is nog steeds geen rechterlijke uitspraak over :P
ja maar mneer domme-pliesie agent denkt misschien dat het land MF bestaat: Meroflanie, ja toch? kuwon sekkah da je ut Meroflanie qomt
 
ja maar mneer domme-pliesie agent denkt misschien dat het land MF bestaat: Meroflanie, ja toch? kuwon sekkah da je ut Meroflanie qomt
Zal ik je uitleggen zover ik er wat van weet.
Moet je alleen wel wat netter gaan typen, want dit ^ is niet te ontcijferen :N


Officieel is alles wat je aan een kentekenplaat veranderd strafbaar.
Er hebben er twee (1 agent) een geintje uitgehaald en er dus een bekeuring voor gegeven.
Dit is echter onderaan de stapel beland vanwege het vele werk en de kleine overtreding. Valt dus wel mee :?
Ik hoop dat ik het zo goed verwoord heb, maar ander weet doodoog er wel meer van :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan