In 't Gooi part V

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sja, heeft iedereen de motor al op stal staan of wat ?
Of ligt het aan het weer :X

Zijn er nog fanatieke doorrijders deze winter in 't Gooi ?
 
Sja, heeft iedereen de motor al op stal staan of wat ?
Of ligt het aan het weer :X

Zijn er nog fanatieke doorrijders deze winter in 't Gooi ?
Ik kan hem pakken wanneer ik wil en doe dat ook wel als het wat kouder is :Y
Moet wel droog zijn voor mij.
 
Sja, heeft iedereen de motor al op stal staan of wat ?
Of ligt het aan het weer :X

Zijn er nog fanatieke doorrijders deze winter in 't Gooi ?

mijne gaat de winterslaap in. scheelt in verzekering en veel rijdt ik toch niet in de winter. ga hem eens een goede onderhoudsbeurt geven en wat dingetjes opleuken... *O*
 
zodra rijbewijs+motor in het bezit zijn zal ik ongeacht het weer erop rijden. (tenzij het ijzelt of sneeuwt)

Ik heb een andere regeling :)
Als student zal ik zeker in de winter de scooter + trein naar school nemen ipv de motor als het erg koud of glad is :Y
 
maar er word ook niet zo veel interessants gezegd:
:W
^ daar valt niet veel over te zeggen he :P
 
|(



Pokie: Als jij nou eens begint met een soort collum over je rijlessen.
 
:) word je lekker vrolijk van he :?

Ik wel, alleen de bankrekening niet :P

MVSTRADATE.jpg


Dat is het geworden, ziet er nog enigzins sportief uit en is waterdicht en redelijk warm.

This boot is produced in LORICA® and is lined throughout with Tepor. Pre-formed TPU shin deflector with internal padding for improved comfort. Protects the Tibia and Fibula from impact shocks. The anatomical TPU heel it features an internal padding for improved comfort. The ankle area is completely padded with special memory foam for impact protection. The dual coloured sole has been developed with our best riders to obtain a special blend for superior comfort and safety. The innersole is in plastic material with removable arch support. Standard zip and VELCRO® closure, with an added external malleolus guard to enhance zip resistance. Reflective insert on rear.
 
Ik wel, alleen de bankrekening niet :P

http://www.sidisport.com/_Data/Articoli/MVSTRADATE.jpg ((Afbeelding))

Dat is het geworden, ziet er nog enigzins sportief uit en is waterdicht en redelijk warm.
Heb ik ook, die zijn inderdaad waterdicht :Y

Tenminste, het tweede paar. Het eerste paar lekte wel, heb onder garantie nieuwe gekregen :}
 
Sja, heeft iedereen de motor al op stal staan of wat ?
Of ligt het aan het weer :X

Zijn er nog fanatieke doorrijders deze winter in 't Gooi ?

Jep, ik rij al 15 jaar door weer en wind.. al vriest het 10 graden.. ik ga nog rijden.. zolang het niet ijzelt en spekglad is, dan kun je mij altijd tegenkomen..
Dus ook zondag als het meezit.. nu zal ik overigens eerst zaterdag op de motor stappen om naar een verjaardag in Assen te rijden en daar pas zondag in de loop van de dag van terug komen, maar dan toch weer een flink aantal km's erop gezet.

Dat gezeur over pekel etc trouwens.. gewoon ff de moeite nemen om je brommert wat vaker te wassen en in de WD40 te zetten.. :) 8-)
 
en waar zijn ze gekocht?


Termaat in Nijmegen, ik moest in Arnhem zijn dus gelijk maar even die kant op gereden...

Heb nu in 5 weken een ruime 2000km op de teller gezet en ga nog wel even door aangezien ik geen winterstop heb. Ik moet alleen eens op zoek gaan naar wat serieuze spullen om hem goed te houden deze winter. Als het onder de 0 duikt stop ik trouwens, misschien later als ik meer ervaring heb nog eens, of als ik een pekelfiets koop.
 
Zo ik kom ook maar weer is kijken. Net terug van een weekje Apeldoorn. Zit daar nu in de opleiding van de Marechaussee, en ik heb te horen gekregen dat de kans groot is dat ik na mijn opleiding bij een motorbrigade wordt ingedeeld. Kan ik eindelijk van m'n hobby mijn beroep maken 8-)
 
cool, ik ga denk ik ook zoiets doen, ik ga in ieder geval op me 17e al bij de politie werken, gewoon om geld te verdienen enzo en als het niet leuk is dan stop ik er gewoon weer mee.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan