Projectje SP1R

www.bike-design.be

Schrik niet van de prijs :X Ik krijg er 'iets' korting op. Dus maar tiet boutjes erbij genomen :9

Gerard: Jij mag ze binnenkort een tijdje in de schuur hebben, goed?

Bjorn
 
www.bike-design.be

Schrik niet van de prijs :X Ik krijg er 'iets' korting op. Dus maar tiet boutjes erbij genomen :9

Gerard: Jij mag ze binnenkort een tijdje in de schuur hebben, goed?

Bjorn
Heb je het spul bijna compleet Bjorn?Ben er bijna klaar voor,dit zijn de mooiere
projecten!Beter dan in zo'n bestaand frame zitten om te bakken!(Geintje Ron!)



:W Gr.Gerard
 
Eind deze week komt de vork binnen als het goed is, en de wielen duren nog 4 weken helaas. Voor de rest heb ik het spul compleet :)

Bjorn
 
Weer wat moois besteld!! *O*

(Afbeelding)

Wel ietsje ander model, en 300mm. Rood uiteraard :P

Bjorn
Súpergeil, zag ze op Intermot liggen afgelopen vrijdag :}

intermot_128.JPG


bijpassende remhendeltjes gezien/besteld/afgekeurd? :)
 
Rem en koppelingpomp vallen (voorlopig) buiten het budget. Dus ja Kris, ik heb wel een budget...

Heb trouwens net het kontje binnen gekregen. Staat heel erg mooi in lijn met de tank, en is ook even breed als de tank (allebei op de breedste punten). Bij het zadel is hij mooi slank. En zo op het eerste oog te zien is de kentekenplaat buiten het zicht te monteren (net als bij de 7/11 van Mr. 7/11) :)

Van de week maak ik misschien wel even een foto van de proefopstelling.

Bjorn
 
hij heb ze nog besteld ook *O*

zag je gistere nog door rhenen komen, stond voor het stoplicht bij de brug. weet jij trouwens niemand die een fzr wil kopen? O-)
 
Damn die velgen zijn op zichzelf al vet, maar met die remschijven erbij :X DAMNN
Wou dat ik het geld voor zulk leuk speelgoed had, maar ben verder niet jaloers hoor O-)
 
full


Lijken rare plekjes in het carbon te zitten op de foto's maar dat komt door de flitser denk ik.

Bjorn
 
Terug
Bovenaan Onderaan