Projectje SP1R

hey... die is idd wel knap... Alleen niet instelbaar :?

maar kan ik alleen de hendel en de bevestiging overnemen? en wat moet je er dan voor hebben?
Hevel is inderdaad niet verstelbaar, de kabel uiteraard wel. Wil dr wel vanaf, maar dan graag wel als set. Mail me anders maar een bod.

Dennis: Ik zei het gister ook al tegen Sander, het SP blok is écht anders als het F blok.... :Y

:W
 
Hevel is inderdaad niet verstelbaar, de kabel uiteraard wel. Wil dr wel vanaf, maar dan graag wel als set. Mail me anders maar een bod.

Dennis: Ik zei het gister ook al tegen Sander, het SP blok is écht anders als het F blok.... :Y

:W
Een vriend van me heeft een zelfbouw frame geboud op basis van een 1000F blok.
Zo Firestorm blok is wel een homp hoor !

full
 
Kleine update... Origineel bochtenset gescoord, en de Renthal tandwielen zijn binnen (17-46), maar de ketting is verkeerd geleverd dus moet terug. Volgende week zouden de remschijven ook binnen moeten komen.

Heb ondertussen uitgevogeld hoe mijn balhoofd pen moet worden...

full
 
Kleine update... Origineel bochtenset gescoord, en de Renthal tandwielen zijn binnen (17-46), maar de ketting is verkeerd geleverd dus moet terug. Volgende week zouden de remschijven ook binnen moeten komen.

Heb ondertussen uitgevogeld hoe mijn balhoofd pen moet worden...

(Afbeelding)
aan de rechter kant staat 2X een lengtemaat met n zelfde diametermaat van 26
lagerbinne diameter maten in /100sten meten :X
 
hey bjorn, de hendel van de koppeling die ik over wou nemen lijkt toch krom, dus ik ga toch liever direct voor een andere. Heb al een mooie op e-bay gescored :)

maar suc6 met de verkoop verder :Y
 
Dan moet je erg goed je best gaan doen bjorn want dit blijft toch een van mijn faforiete fietsen !
Heel creatief ding en een alu frame he. *D
En alles zelfbouw he !
Hij heeft hem inmiddels wel verkocht (vind ik persoonlijk erg jammer)

Maar bjorn het word een aardige opgave om hem mooier te maken dan ze huidige project. O-)
Ik ga dit project zeker op de voet volgen...suc6 !
 
Velgen duren nog 1-2 weken, en schijven zouden hoogst waarschijnlijk morgen binnen komen... Wachten... -O-

Heb wel tandwieltjes en ketting binnen...

full
 
DID 520 ketting in goud-zwart (meer antraciet als je het mij vraagt...) 17 tands ChroMo Renthal voortandwiel en 46 tands alu Renthal achtertandwiel.

Voortandwiel weegt 210 gram, en achter 245....

full


Hoop dat de volgende foto's van mn schijven zijn... :9~

Bjorn
 
Terug
Bovenaan Onderaan