Projectje SP1R

full
 
Ja, het mechanisme komt in plaats van de slave cilinder, en duwt tegen een as aan die door de primaire as van de versnellingsbak loopt.
 
ziest goed ous.
Maar steekt het boutje niet wat ver uit?
MAW blijf je er niet achter haken?
 
Dat is gezichtsbedrog denk ik, steekt niet zo ver uit...

Heb vandaag de siliconen koelslangen binnen gekregen, en het grootste deel al pas gemaakt en gemonteerd. Heb nog geen foto's gemaakt maar ziet er goed uit.

Ook was ik op zoek naar een passende dop voor op de moer van de primaire versnellingsbakas. Op de as zit een 12 'puntige' moer (http://images.cmsnl.com/img/products/nut-lock-25mm_big90231MS2610-01_d5a6.jpg), maar in het WPHB staat er geen tooltje voor en ik heb ook geen passende doppen...

Dus heb ik de vraag gesteld bij www.autogereedschap.com maar die wist het ook niet... Hij stelde voor om zo'n moer naar hem op te sturen, en dan zouden ze bij Stahlwille een passende dop zoeken. Binnen een paar dagen krijg ik bericht dat de AS-drive dop perfect past, en omdat hij het niet meteen wist krijg ik de dop voor heeel weinig!! :} :} *O* *O*

Bjorn
 
Laatst bewerkt:
Bjorn , ik rol Zaterdag 05 November naar de Fighterama in Kalkar.
Dan kom ik langs V'daal.
Kan ik dan ................ of ga jij toevallig ook naar ........ ;)

Groet. :W
 
Laatst bewerkt:
In principe ben ik thuis, maar misschien ga ik ook maar weer eens een kijkje nemen... We hebben nog wel even contact.

:W
 
Terug
Bovenaan Onderaan