Z1000 - Z750 - Z750S PLAZA deel 24

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren een dagje intermot gedaan. Lekker rustig nog.

Ook de nieuwe Z1000 gezien.

Het vermogen valt me een beetje tegen...
Lijkt er dus op dat alleen de looks gewijzigd zijn.

(Afbeelding)

Voor diegenen die het slecht kunnen zien/lezen: 125 PK dus.

Overigens zien die spuuglelijke uitlaten er in het echt wel iets beter uit. Verder is de metallic-lak van de zwarte Z1000 echt verschrikkelijke gaaf!
:o :o :o :o :o :o tering.....das wel veel zeg :Y *O* *O* *O*
























































:+ :P _O- _O- _O- dus gewoon op me ouwe Z rond blijven knallen :Y
 
Gisteren een dagje intermot gedaan. Lekker rustig nog.

Ook de nieuwe Z1000 gezien.

Het vermogen valt me een beetje tegen...
Lijkt er dus op dat alleen de looks gewijzigd zijn.

(Afbeelding)

Voor diegenen die het slecht kunnen zien/lezen: 125 PK dus.

Overigens zien die spuuglelijke uitlaten er in het echt wel iets beter uit. Verder is de metallic-lak van de zwarte Z1000 echt verschrikkelijke gaaf!

Idd :o

Nog piccie van LA ZET kunnen schieten??
 
Op t ploatje was ik al niet blij met de nieuwe 1000 :N
Maaaaar hoopte ms. in t echie dat ie meeviel.
Ennnnnnnn heb dit jaar maar 400 km kunnen rijden, dusssssss kan de oude Z ook nog een jaartje langer mee *O* *O* *O*


ik dacht dat ik weinig had gereden..... de reden van jouw lage km stand is natuurlijk wel erg zuur
 
F :+ ck die nieuwe

full
 
Laatst bewerkt:
Idd :o

Nog piccie van LA ZET kunnen schieten??

Nee, verder niet. Wel een paar van de 6R's. De nieuwe Z1000 was intussen al meer dan bekend qua looks. De 6R nog niet echt goed. Die hebben nu ook de knaloranje kleur en heel mooi zwart. :9~
 
Toyota is op niks uit gelopen, was trouwens een Carina( heb ik blijkbaar verkeerd verstaan.) maar in elk geval vond ik die veel te duur.
En de BMW wordt denk ik ook niks.
Is gewoon een te grote en zware bak voor mij, ik rijd misschien net 3 á 4000km per jaar met blik en dan meest nog eens relatief korte afstanden.
Maar het is en blijft een mooie bak dus ik sluit nog niks uit ;)
Al denk echter ik dat het toch wel weer een jap gaat worden, ik ga vanmiddag nog even bij een handelaar kijken.
Volgens zijn site heeft hij nog een leuke Mazda 323f staan en een Nissan Primera.
Mijn laatste auto was ook een 323f en daar was ik zeer content mee.
Hoop alleen dat hij ze nog heeft staan want die gasten houden hun site's over het algemeen niet zo erg goed bij. :X
wat betreft die bmw heb je in mijn ogen gelijk.
dat is ook een knap zware auto, dus ook hoog in de wegenbelasting. :X
een 3 serie is wat dat betreft wat beter te doen.
maar als je goede ervaringen hebt met mazda en je kan een goeie vinden moet je er gewoon voor gaan.
 
ggooeeddee morgen allemaal....
alweer een nieuw deel....gaat goed met de Zetters

hoi guppie ook weer hier :W :W :W

Is er intresse om zaterdag een meeting te doen, volgens mij wordt het redelijk weer en na lange tijd heb ik weer eens wat vrije tijd om te gaan :] .
Dus als er animo om zaterdag (middag) te gaan :] let me know.
och waarom ook niet.
kan ik gelijk de laatste inrij km's maken.
en dan zal ik ook eens kijken of ik de vakantiefoto's vooe je gebrand krijg.
dan heb je die ook gelijk.
 
wat betreft die bmw heb je in mijn ogen gelijk.
dat is ook een knap zware auto, dus ook hoog in de wegenbelasting. :X
een 3 serie is wat dat betreft wat beter te doen.
maar als je goede ervaringen hebt met mazda en je kan een goeie vinden moet je er gewoon voor gaan.
Ik ga zaterdag ochtend even proefrijden, in zowel de BMW als met een leuke kleine Mazda 323 1.3i LX.
Mijn verstand zeg dat ik voor de Mazda moet gaan, ik hoop nu maar dat mijn verstand zaterdag optijd wakker is O-)
 

}) Whoei!!! 8-)






Is er intresse om zaterdag een meeting te doen, volgens mij wordt het redelijk weer en na lange tijd heb ik weer eens wat vrije tijd om te gaan :] .
Dus als er animo om zaterdag (middag) te gaan :] let me know.


:N Zaterdagochtend al op de motor weg, ff nieuw voorbandje halen, nog ff wat ophalen in R'dam.

Voor de liefhebber: Aad van Kekem in Ridderkerk geeft tm zaterdag 40% korting op alle bridgestonebanden :Y (en 25% op leer en 30% op textiel kleding uit 2006, en nog wat op helmen enzo)
 
Ik ga zaterdag ochtend even proefrijden, in zowel de BMW als met een leuke kleine Mazda 323 1.3i LX.
Mijn verstand zeg dat ik voor de Mazda moet gaan, ik hoop nu maar dat mijn verstand zaterdag optijd wakker is O-)
we zien wel wat het geworden is.
iig veel plezier met de poefritjes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan