Z1000 - Z750 - Z750S PLAZA deel 24

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik zou voor de BMW gaan O-) :X :o
full



:X :P
 
ik moet het qua blik keuze met fulleke eens zijn.
zeker geen skoda en pronken met het blik van de baas vind ik helemaal niet bij de heer muis passen. ;)
ik wel.....superbak...goedkoop in aanschaf...goedkoop in onderhoud.....goedkoop in verbruik...supercompleet...en 140pk .....betaal tenslotte bijtelling aan Ome Gerrit Zalm...dus mag er mee pronken ook 8-)

full
 
Vandaag naar Intermot geweest, pk's van de nieuwe Z valt me toch tegen.
Zal straks nog een paar mooie piccies plaatsen, ook van de B-King die er toch vrij dik uit ziet hoor. (op de uitlaten na dan maar wel 160 pk)

IMG_3399web2.jpg
 
Laatst bewerkt:
Vandaag naar Intermot geweest, pk's van de nieuwe Z valt me toch tegen.
Zal straks nog een paar mooie piccies plaatsen, ook van de B-King die er toch vrij dik uit ziet hoor. (op de uitlaten na dan maar wel 160 pk)

(Afbeelding)
:o .....wat ander remwerk en wat meer plastic..... :?

en 2pk minder dan de huidige Z :? :? :? :?













zit er 1 te slapen bij Kawa denk ik :z
 
_O- _O- _O- ..........vind de lease maatschappij niet goed :( :( :(



















heb ik al geinformeerd...chiptuning en sportuitlaat....komt ie ruim boven de 170pk :P
Van tsjiptjoening wordtie ook zuiniger hoor :Y

Alleen niet als je alle pk's steeds aanspreekt O-)
 
ik wel.....superbak...goedkoop in aanschaf...goedkoop in onderhoud.....goedkoop in verbruik...supercompleet...en 140pk .....betaal tenslotte bijtelling aan Ome Gerrit Zalm...dus mag er mee pronken ook 8-)

(Afbeelding)

Mooi ding hoor. Ik vond de Skoda's toch best aan de prijzige kant. Heb daarom maar gekozen voor:

full


Dezelfde qua kleur, velgen en uitvoering. Heb er alleen voor gekozen om deze met een verlagingsset af te laten leveren. Rijd er nu bijna een week in en moet zeggen dat het een uitstekende wagen is. :}
 
Mooi ding hoor. Ik vond de Skoda's toch best aan de prijzige kant. Heb daarom maar gekozen voor:

(Afbeelding)

Dezelfde qua kleur, velgen en uitvoering. Heb er alleen voor gekozen om deze met een verlagingsset af te laten leveren. Rijd er nu bijna een week in en moet zeggen dat het een uitstekende wagen is. :}
gadverdamme................................die vindt ik super...Hondaatje..... :9~ :9~ :9~

mijne is ook verlaagd ...met sportstoelen ,sportstuur,17 inch velg met 225 bandjies :P
 
gadverdamme................................die vindt ik super...Hondaatje..... :9~ :9~ :9~

mijne is ook verlaagd ...met sportstoelen ,sportstuur,17 inch velg met 225 bandjies :P

Lekker hé? Welke kleur?

sorry als we er ineens een Honda topic van maken
 
Yups... 2.2 140pk/340nm diesel. :)

17 inch, 225 banden, uitlaten links en rechts, cruise-control, inklapbare spiegels, regensensor, lichtsensor, middenarmsteun, bediening op stuur, leder stuuur, sportstoelen, 6 versnellingen, etc etc etc... www.honda.nl En dat voor "slechts" 29995 euro ofzo. (ook lease en dikke bijtelling, maar dat is het wel waard). En ik kom goed voor de dag bij een van m'n grootste klanten. :P
 
:9~ :9~

Begrijp alleen niet dat die knul voor je blijft rijden, net of die z'n meerdere niet wil erkennen 8-)

nAvond aan ALLE Zetters en Zettas.

Hoe ist in den Lage landen? Zag net op BVN dat t in NL ook aardig weer is, dus rijden maar :Y

@MUIS Gave filmpjes! *O* Dacht eerst dat die gozert voor je zn middelvinger opstak :X Maar t is de Marshall die zn duim omhoogsteekt! _O- Dacht al, wat een uitslovert ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan