Z1000 - Z750 - Z750S PLAZA deel 24

Status
Niet open voor verdere reacties.
Yups... 2.2 140pk/340nm diesel. :)

17 inch, 225 banden, uitlaten links en rechts, cruise-control, inklapbare spiegels, regensensor, lichtsensor, middenarmsteun, bediening op stuur, leder stuuur, sportstoelen, 6 versnellingen, etc etc etc... www.honda.nl En dat voor "slechts" 29995 euro ofzo. (ook lease en dikke bijtelling, maar dat is het wel waard). En ik kom goed voor de dag bij een van m'n grootste klanten. :P
das intressant...doe 700000km per jaar...dus nog iets meer dan 1 jaar...vindt m echt super die honda
 
Wat tegen Skodaaaaaaaaaaaa??? B|

Ikke toch ook lekker een Fabiaaaaaaaatje met 120 pk/300NM *O*

210 op de tellert auf der Autobahn 8-)
Niks mis met een Scoda als privé blik maar toch niet zerieus te nemen als bedrijfswagen ;)
Kan ik nog niet de helft van al mijn spullen in kwijt :N
Zelfs de Vito die ik nu rij is vaak al aan de te kleine kant.
Maar acht het gaat voor uit en we hebben aanhangers voor de laatste restjes :Y
 
Ik heb afgelopen Zondag eindelijk weer eens rondje passen gedaan.... tenminste voor zover ik kwam.
Het was lekker weertje ervoor, niet te veel verkeer meer op de passen.

Maar ik was/ben verkouden, en kwam ik daar op pijnlijke manier achter. Ik was dus met de andere MF-zwitser aan t rijden. De berg (Sustenapss) op ging lekker. Berg af ook wel, op zoek naar een restaurantje.
Plotseling kreeg ik toch steken in mijn kop, en een grote druk achter mn oog. Dacht dat ie eruit gedrukt werd. Moest m dicht doen.... en stoppen maar. Geprobeerd te klaren, alles kraakte in mn oren.
Met berg af dus toch een flinke druk toename en daar kon mijn dichtegestopte snotkop niet tegen...

Toen maar de tocht afgebroken en richting huis gereden over een kleiner pasje. -O-

Misschien komende Zondag nog een keertje, blijft nog mooi t/m weekend :]
 
nAvond aan ALLE Zetters en Zettas.

Hoe ist in den Lage landen? Zag net op BVN dat t in NL ook aardig weer is, dus rijden maar :Y

@MUIS Gave filmpjes! *O* Dacht eerst dat die gozert voor je zn middelvinger opstak :X Maar t is de Marshall die zn duim omhoogsteekt! _O- Dacht al, wat een uitslovert ;)
_O- _O- _O- _O- _O- _O- :W
 
Ik heb afgelopen Zondag eindelijk weer eens rondje passen gedaan.... tenminste voor zover ik kwam.
Het was lekker weertje ervoor, niet te veel verkeer meer op de passen.

Maar ik was/ben verkouden, en kwam ik daar op pijnlijke manier achter. Ik was dus met de andere MF-zwitser aan t rijden. De berg (Sustenapss) op ging lekker. Berg af ook wel, op zoek naar een restaurantje.
Plotseling kreeg ik toch steken in mijn kop, en een grote druk achter mn oog. Dacht dat ie eruit gedrukt werd. Moest m dicht doen.... en stoppen maar. Geprobeerd te klaren, alles kraakte in mn oren.
Met berg af dus toch een flinke druk toename en daar kon mijn dichtegestopte snotkop niet tegen...

Toen maar de tocht afgebroken en richting huis gereden over een kleiner pasje. -O-

Misschien komende Zondag nog een keertje, blijft nog mooi t/m weekend :]
tsja....je blijft een echte snotneus.....
































:+
 
Heeft hier iemand een goede tip tegen beslagen vizier (buitenkant) in/tijdens mist rijden?

Hier is t in deze periode smorgens vaak erg mistig, en tijdens t rijden komt er steeds zoveel condens op mn vizier aan de buitenkant dat ik iedere 200 meter met mijn handschoen moet afvegen want ik zie anders geen reet meer. Iemand hier ervaring mee :?
 
das intressant...doe 700000km per jaar...dus nog iets meer dan 1 jaar...vindt m echt super die honda

Zeker een keer in gaan zitten en rijden dan. De wagen zal iets minder ruimte hebben dan jouw skoda, maar is voor z'n klasse meer dan ruim en lux te noemen. Wel een beetje langzaam; 220 op de teller (213 op de gps) gisteren van de Intermot naar huis. Harder ging echt niet. Maar hij wordt tenminste goed ingereden, dus wie weet wordt ie straks vanzelf nog wat sneller.
 
ik nu nog een toyota.
maar er is een vw besteld voor me.
Heb ook een Toyota van de zaak gehad een HiAce vond die eerlijk gezegt praktiser dan de Vito.
Vito rijdt alleen weer beter.
Shit wat zitten we nu weer raar te lullen hier over blikken :(

Terug on topic...

Die 125pk van de nieuwe Z1000 is zeker achterwiel pk's O-)
 
de snelheden die ik hier zie staan voor het blik lach ik om.
met de bedrijfstrommel houdt het bij: voor de wind, hoogje af wel op bij de 140.












































maar mijn privé blik daar weet ik de top niet van. :N
ben nog niet verder gekomen als 235. })
 
Goedeavond allemaal!!!
Ik heb een vraagje.
Ik heb van Rizoma stuurtrillingsdempers gekocht,En heb bij mijn zetje
De stuurgewichten er af gehaald,maar hoe moet je die stuurtrillingsdempers van rizoma in godsnaam vastzetten?
|( |( |( |( |( |(
 
Heb ook een Toyota van de zaak gehad een HiAce vond die eerlijk gezegt praktiser dan de Vito.
Vito rijdt alleen weer beter.
Shit wat zitten we nu weer raar te lullen hier over blikken :(

Terug on topic...

Die 125pk van de nieuwe Z1000 is zeker achterwiel pk's O-)


Wat kan een Z750 eigenlijk doen met uitlaatsysteem en PCtje? Welke Z750 van hier heeft de meeste PKs op zn achterwiel? Bekent?
 
Heb ook een Toyota van de zaak gehad een HiAce vond die eerlijk gezegt praktiser dan de Vito.
Vito rijdt alleen weer beter.
Shit wat zitten we nu weer raar te lullen hier over blikken :(

Terug on topic...

Die 125pk van de nieuwe Z1000 is zeker achterwiel pk's O-)
je hebt gelijk. :Y






het zullen wel krukas pk's zijn. -O-
dan lijkt het weer wat meer op papier. ;)
 
Wat kan een Z750 eigenlijk doen met uitlaatsysteem en PCtje? Welke Z750 van hier heeft de meeste PKs op zn achterwiel? Bekent?
martin en rooie z zijn de enigste met een pc op de 750 zover ik weet.
op mijn zetje had 103,6 pktjes met andere pijp en luchtfilter.
dus met een pc moet er zeker meer winst te halen zijn.
 
Knutsel: Wil het lukken met t inrijden van je nieuwe Oranje?


@Muis: Kan ik je volgend niet inhuren als cameraman tijdens de Zwitsaltoer? :]
 
martin en rooie z zijn de enigste met een pc op de 750 zover ik weet.
op mijn zetje had 103,6 pktjes met andere pijp en luchtfilter.
dus met een pc moet er zeker meer winst te halen zijn.
dacht dat ze rond de 110 pk op het achterwiel zaten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan