Z1000 - Z750 - Z750S PLAZA deel 24

Status
Niet open voor verdere reacties.
martin en rooie z zijn de enigste met een pc op de 750 zover ik weet.
op mijn zetje had 103,6 pktjes met andere pijp en luchtfilter.
dus met een pc moet er zeker meer winst te halen zijn.

Hmmm als t me lukt er voor te sparen dan moet t er toch van komen, zon uitlaatssysteem en PC.
Ik had Arata nog gemailt of een compleet systeem op de Z750 past/kan, maar nog steeds niks gehoord van ze.
 
Hmmm als t me lukt er voor te sparen dan moet t er toch van komen, zon uitlaatssysteem en PC.
Ik had Arata nog gemailt of een compleet systeem op de Z750 past/kan, maar nog steeds niks gehoord van ze.
de benelux importeur zat in Imola en Magny Cours ....die zal vandaag of morgen thuis zijn....was zo'n 3 weken weg...ook nog 1 training vooraf gedaan in Magny-Cours voor de races in Imola.


je zult ongetwijfeld bericht van m krijgen....hoor je niks...laat het me weten
benader ik m
 
deze is ook gewaagd hoor.

mammoet wheely


:+


8-) Poser! Wel gewaagd met een kind achterop... dan moet je vertrouwen hebben ;)

Over wheelies en Poser gesproken: Zondag op weg naar huis kwam ik achter een vrouw met buell en een gozert met een R6 te zitten. Die gozert zat maar te gassen iedere keer als we moesten afremmen, heel overdreven. Toen we buiten de bebouwde kom kwamen trok ie m als een idoot op zn achterwiel, totdat.... oeps... ie m bijna kwijt was en bijna achteroversloeg |(
Ben ik m maar even voorbij gestoven met 160, leek me wat veiliger dan er achter te blijven :X
 
8-) Poser! Wel gewaagd met een kind achterop... dan moet je vertrouwen hebben ;)

Over wheelies en Poser gesproken: Zondag op weg naar huis kwam ik achter een vrouw met buell en een gozert met een R6 te zitten. Die gozert zat maar te gassen iedere keer als we moesten afremmen, heel overdreven. Toen we buiten de bebouwde kom kwamen trok ie m als een idoot op zn achterwiel, totdat.... oeps... ie m bijna kwijt was en bijna achteroversloeg |(
Ben ik m maar even voorbij gestoven met 160, leek me wat veiliger dan er achter te blijven :X
Max Biaggi :?

http://video.google.nl/videoplay?docid=-7233674656360644181&q=max+biaggi

:+
 
de benelux importeur zat in Imola en Magny Cours ....die zal vandaag of morgen thuis zijn....was zo'n 3 weken weg...ook nog 1 training vooraf gedaan in Magny-Cours voor de races in Imola.


je zult ongetwijfeld bericht van m krijgen....hoor je niks...laat het me weten
benader ik m

Ik had naar NL gemailt. allard@racinghuppeldepup oid. de NLse dealert dus. kon geen europese importeur vinden op de website :?
 
Ik had naar NL gemailt. allard@racinghuppeldepup oid. de NLse dealert dus. kon geen europese importeur vinden op de website :?
klopt...is dus ruim 3 weken weg....als je over 1 week niks hoor....mail me ff...staat in mijn profiel...bel ik m ff voor je
 
dat zeg ik....sneller :P


windje mee bergie af :9


another%20long%20road%20ahead_jpg.jpg
 
klopt...is dus ruim 3 weken weg....als je over 1 week niks hoor....mail me ff...staat in mijn profiel...bel ik m ff voor je

Ok.... gaat dus goed komen. Mail ik m dan over 2 weken nog een X anders mail ik jou wel. Moet zowieso sparen dus kan wel een weekje wachten ;)
 
Leer ik je dan wel ff, ga ik als Marshall voor je rijden :P

In de bergen verlies je zowieso een paar van je 140 achterwiel paarden, die blijven liever in t dal achter *D
pleur ik er wel n 180er achterop....slingert ie wat beter :]


aan die 140 hengsten heb je niet zo veel op die slingerwegen....ff te vlug op het gas en de kont schuift weg..... ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan