VTR Sp1 & Sp2 deel 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die andrea lult maar wat!!
Ze heeft in div. topics gepost, en steeds had ze een andere motor, vertrouw er niets van..... :N
Beetje vreemde gast....
Zoek maar eens op haar naam, op bijv. topic "thunderbike"
Dus trap er niet in!!!
 
zo, ga je even op vakantie en dan is er ineens een deeltje 6!! dat wordt ff bijlezen.

@pepe. Ik hoorde je nog voorbij rijden (over de noordweg) 10 daagjes terug (net voor me vakantie) Ik had natuurlijk niet verteld dat ik op nr 393 woon. was te laat benede om je nog te kunnen zien (wel horen ;) )
 
met de SP gaat t allemaal wat langzamer. Ik zoek nog steeds stickerset. castrol of orgineel. Ik wil er alleen zeker van zijn dat ze goede qualiteit zijn.

volgende week is alles binnen en dan moet ik nog eens ff wat monteren (undertailtje ect). SP-tje is bijna af!

op ebay.co.uk staat nog een mooie sp1!! zwart met goud en die heerlijke blueflames!
 
met de SP gaat t allemaal wat langzamer. Ik zoek nog steeds stickerset. castrol of orgineel. Ik wil er alleen zeker van zijn dat ze goede qualiteit zijn.

volgende week is alles binnen en dan moet ik nog eens ff wat monteren (undertailtje ect). SP-tje is bijna af!

op ebay.co.uk staat nog een mooie sp1!! zwart met goud en die heerlijke blueflames!
29 euro stickerset op marktplaats _O-
 
Die andrea lult maar wat!!
Ze heeft in div. topics gepost, en steeds had ze een andere motor, vertrouw er niets van..... :N
Beetje vreemde gast....
Zoek maar eens op haar naam, op bijv. topic "thunderbike"
Dus trap er niet in!!!

Andrea had een zwart ruitje voor de SP,nou mooi
hoor,hij moet nog reageren op mijn reactie,weg
met die gasten.
 
Staat er bij jullie bos dempers ook "not for road use" op? Staat dit er voor de gein op ofzo? of kan ik daar problemen mee krijgen?

Yep staat er bij mij ook op, betekend dat je geen E-keur hebt en er dus officieel niet mee op de straat mag rijden.

Zal dit dan ook op elke Harley staan _O-
 
29 euro stickerset op marktplaats _O-
alleen das een setje voor de zilverkleurige SP1 versie en niet de rode sp1 of de SP2... dat scheelt wel in prijs. Pas heb ik een setje kunnen overnemen voor 70euro (incl verzendkosten) voor een rode SP1, nieuw was deze set vanuit oostenrijk 79 euro (excl verzenden).... sp2 weet ik niet, maar er is al een en ander over stickersets gepost in deel 6! ;)
 
Ach ja smaken verschillen nu eenmaal en dat is maar goed ook.
Anders zou iedereen rondrijden met hotcam's _O-


No offece against hotcams guys :W

Ikke met Leo high mount race versie :}
Wacht maar jou krijg ik nog wel ;) bovendien, ik ben straks de enige nog die met laser hotcams in carbon uitvoering rijd :+ :X





..



hoe bedoel je UNIEK! ;)
 
Yep staat er bij mij ook op, betekend dat je geen E-keur hebt en er dus officieel niet mee op de straat mag rijden.

Zal dit dan ook op elke Harley staan _O-
Super openingspost raysnake, net nog even gekeken en is echt erg compleet aan het worden zo... nog ff en je hebt een website te pakken zo! ;)
 
zo, ga je even op vakantie en dan is er ineens een deeltje 6!! dat wordt ff bijlezen.

@pepe. Ik hoorde je nog voorbij rijden (over de noordweg) 10 daagjes terug (net voor me vakantie) Ik had natuurlijk niet verteld dat ik op nr 393 woon. was te laat benede om je nog te kunnen zien (wel horen ;) )
lekker dan hahaa
dus noordweg 393?
zal zaterdag eens kijke of ik de sp nog uitlaat.
 
alleen das een setje voor de zilverkleurige SP1 versie en niet de rode sp1 of de SP2... dat scheelt wel in prijs. Pas heb ik een setje kunnen overnemen voor 70euro (incl verzendkosten) voor een rode SP1, nieuw was deze set vanuit oostenrijk 79 euro (excl verzenden).... sp2 weet ik niet, maar er is al een en ander over stickersets gepost in deel 6! ;)
Stickers= www.redracingparts.com
 
full
 
die stickers voor €29 kan toch niet veel zijn. Ik heb ze voor €59 gekocht en die paste van geen meter!!! echt veul kleurverschil en gewoon totaal anders.

die redracingparts ga ik denk ik wel doen. €150 voor setje castrol. ik ga mijn sp dan misschien wel een beetje veranderen (groen voorspatbord ofzo)

@ pepe. Ik ben zaterdag wel thuis. Ik moet toch leren voor tentamens. Ik zorg dat ik de koffie klaar zet. Misschien zie ik je dan.
 
T heeft even geduurd maar ik laat maar weer ns wat van me horen.

Met eeuwige dank aan H@nsie :} heb ik vannacht na een zoektocht van 2 jaar eindelijk een race radiateur kunnen kopen op Ebay (was de eerste keer :) ). Hij ligt nog in Californie maar hij komt deze kant op heb ik begrepen.

Over n kleine week ga ik m'n werkplaats vergroten en van de winter bouw ik de SP1 weer op zodat ik er volgend jaar weer een paar wedstrijden mee kan rijden.

K heb nog n fototje van vroeger voor de 1ste pagina

full
 
T heeft even geduurd maar ik laat maar weer ns wat van me horen.

Met eeuwige dank aan H@nsie :} heb ik vannacht na een zoektocht van 2 jaar eindelijk een race radiateur kunnen kopen op Ebay (was de eerste keer :) ). Hij ligt nog in Californie maar hij komt deze kant op heb ik begrepen.

Over n kleine week ga ik m'n werkplaats vergroten en van de winter bouw ik de SP1 weer op zodat ik er volgend jaar weer een paar wedstrijden mee kan rijden.

K heb nog n fototje van vroeger voor de 1ste pagina

(Afbeelding)
Deeptone is back :} Heb je overigens ook binnenkort een fotootje van je werkplaats (vind ik ook altijd mooi om te zien, ik denk dat ik wel jaloers zal zijn) ;) :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan