VTR Sp1 & Sp2 deel 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
He peter, krijg ik ook nog een plaatsje? O-) :X

Deze van jou staat op de eerste pagina:

patrick.jpg


Die kleine plaatjes bovenaan op pag 1 daar kan ik niet bij, moet Raysnake doen.
 
net ff fork preload adjusters besteld zilver bij www.motal.nl en zwarte bouten set voor het ruitje die zilveren staan lelijk
 
moet snel eens naar een meeting , ken alle namen nu wel maar geen gezichten ja sp1ke wel..


heb onder mijn sp2 4 bougies is voor meisjes . pffffffffff wat een reactie's ik denk dat ik die maar op mijn ketekenplaathouder ga zitten ipv wat ik nu heb. *O*
 
Laatst bewerkt:
moet snel eens naar een meeting , ken alle namen nu wel maar geen gezichten ja sp1ke wel..


heb onder mijn sp2 4 bougies is voor meisjes . pffffffffff wat een reactie's ik denk dat ik die maar op mijn ketekenplaathouder ga zitten ipv wat ik nu heb. *O*

Dan ken je er al meer dan mij.
 
zeg nou zelf, waar lijkt die mooie lucht inlaat van de CBR600 rr (2007) op??:

honda_cbr600rr_2.jpg



























:Y Yeps, dat dacht ik ook!
 
Hee, da's precies zo'n lampie als ik voor m'n polyester gekocht heb! En ik neem een stickerset van Donnie over met veel Castrol, groen en rood! Word bruut!!!! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

(Afbeelding)

;)

Laten we deel 6 nu maar gaan gebruiken als data opslagplaats voor alle wist u datjes&linkjes naar belangrijke site's enz enz :Y

Scheelt een hoop ellende :}

We zijn al goed bezig :W

Nu alleen maar hopen dat Raysnake tijd heeft om alles te :X "updaten" :X


Duzzz heeft u handige en nuttige links/data mail dan naar: raysnake28@hotmail.com


:}
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan