Het is weer zover PEKEL ;-(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben net terug van beekse bergen. Niet heel veel foto's kunnen maken.

full
 
Rijden er vandaag veel mensen met de motor?
Ik moet om 16 uur naar werk, en ben eigenlijk van plan om gewoon met de motor te gaan.

Het gaat om regio rotterdam
 
Oja, hahaha. Ik had in mijn hoofd wanneer de herfst eindigt. Even nader opgezocht en het is 21/12 om 17:28 dit jaar.
 
Rijden er vandaag veel mensen met de motor?
Ik moet om 16 uur naar werk, en ben eigenlijk van plan om gewoon met de motor te gaan.

Het gaat om regio rotterdam
Het is op de doorgaande wegen prima te doen. Vanmorgen lag er bij het aanremmen van stoplichten en rotondes nog wel eens een plak ijs maar dat zal nu wel weg zijn. Het is nu gewoon bij vlagen pestweer.
 
Het is op de doorgaande wegen prima te doen. Vanmorgen lag er bij het aanremmen van stoplichten en rotondes nog wel eens een plak ijs maar dat zal nu wel weg zijn. Het is nu gewoon bij vlagen pestweer.


Heenweg is inderdaad goed gekomen.
Wijk uit was klote en glijden, maar hoofdwegen waren goed te doen inderdaad.

Nu vannacht nog terug naar huis.... ;)
 
Zat te denken morgen een ritje te maken, volgens mij weinig pekel meer te zien!?
 
Gisteren nog wel wat witte sporen op het asfalt gezien. Maar het is nu al 7 graden. We kunnen weer plat de bocht door. *O*
 
Voor de zekerheid ook maar ff de motor ingespoten met busje siliconenspray van de Action tegen de laatste pekelrestjes. Maar het is weer lekker motorweer :]
 
Hier ligt meer zout nu dan vorige week toen het zo hard sneeuwde en vroor.. als er niks aan de hand is gaan ze strooien, en als het gaat sneeuwen, het al sneeuwt, of gaat vriezen, strooien ze niet.
 
:^

Maandag 25 kilometer over de A4, Rotterdam - Den Haag.
Op de zaak was mijn vizier enorm vies, en naar huis merkte ik dat er in mijn spiegels niets meer te zien was.
Alles onder een lekkere waas..

Dinsdag naar Tilburg, A4 prima, A59 prima, maar op de N261 had ik binnen een kwartier tot wel 50% minder zicht. |(

Vanochtend weer 25 km A4..
Je ziet de pekel als ware het sneeuw in het licht van de koplamp dwarrelen.

Niet nodig..
Ik heb niet eens koude handen in mijn geventileerde race handschoenen. :P
 
Laatst bewerkt:
Gisteren nog wel wat witte sporen op het asfalt gezien. Maar het is nu al 7 graden. We kunnen weer plat de bocht door. *O*

Dat ging ook met de sneeuw... alleen ging je nog wat platter dan je zou willen... :+

Niet nodig..
Ik heb niet eens koude handen in mijn geventileerde race handschoenen. :P

Rij ook al weer rond met mijn doorwaai zomer handschoenen....
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan