Het is weer zover PEKEL ;-(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk dat het niet meer lang gaat duren voor een lading zout op straat wordt gegooid. Reed net over straat en moet zeggen dat de mist aan het aanvriezen was op het asfalt. Beetje glibberig. Ik ging maar wat rustiger rijden, de motor was mij iets te licht om mee te sturen ;)
 
Voorlopig is er nog geen pekel nodig op de weg:

vr za zo ma di
min.temp. 2 3 7 6 10
max.temp. 11 13 10 13 12

Beter *O*
 
B|

eerst ijskrabben, dan pekel & mist, en dan mensen met een deathwish, die in de dichte mist zonder lichten rijden |(


naja..., iig, er is gestrooid :X
 
B|

eerst ijskrabben, dan pekel & mist, en dan mensen met een deathwish, die in de dichte mist zonder lichten rijden |(


naja..., iig, er is gestrooid :X
:^

Maar schijnbaar niet genoeg of niet overal, want ik heb toch nog een motorrijder een dubbele kneedown midden op een kruispunt zien maken B|.
 
Laatst bewerkt:
Gisteren bij ons ook al!
En aangezien slicks met dit weer niet aan te raden zijn, mijn afstelling momenteel ruk is, kleppen nodig gesteld moeten worden, remblokjes meer metaal zijn dan remmateriaal, ben ik vanmorgen maar met de auto naar mijn werk gegaan...
Gelukkig heb ik flexibele werktijden...
Vrijdag en zaterdag geen pekel in Almelo gespot btw...
 
vanmorgen moeten krabben, en vast dat het zat B|
en hier was het iig pekel.

:^

Ben ruim 20 minuten bezig geweest om de voor- en zijruiten enigszins schoon te krijgen. Ga ik in de auto zitten, blijkt het ook nog eens binnen te zitten :X
 
Laatst bewerkt:
Voorlopig is er nog geen pekel nodig op de weg:

vr za zo ma di
min.temp. 2 3 7 6 10
max.temp. 11 13 10 13 12

Beter *O*


Vanmorge om 5.30 op de motor gestapt, na 500meter moest ik rechtsaf, en wat zag ik daar vanuit mijn linker ooghoek...................... -O-

Jawel.... hij kreeg eerder groen dan ik......... ;(

'k heb net me motor maar effe goed afgespoeld. Vannacht weer nachtvorst, dus morgen maar met het koekblik naar me werk B| '(

MAAAAAAAAAAAAAAAAAAR op txt las ik: Dit jaar geen witte kerst :} :] *O*
 
Ben blij met de pekel anders wordt het helemaal zo'n glibber partij op de fiets. Motor staat toch op stal dus daar ga ik zowieso niet mee rijden.
 
Ik zou gewoon het kuipruitje laten voor wat het is en er over heen kijken....

Of ben je een mietje en ga je net als ik met de auto ? :+
Jij kan tenminste met de auto, ik moet weer met het OV. :r

[me="Revz"]is student en kan gelukkig gratis met OV maar dan nog is het geen pretje.[/me] O-)
 
Laatst bewerkt:
Het was vanmorgen goed glad hier in Nijkerk, ik moest er uit voor een oproep en bij de 2e bocht die ik maakte op de fiets lag ik op mijn plaat. Collega die daar 30 sec voor mij voorbij kwam lag daar ook dus op zijn achterwerk. kwam de politie even later mijn sleutels nog brengen die daar dus uit mijn zak waren gevallen..... Iniedergeval heeft de Fazer nu officieel huisarrrest tot er 3 grote buien zijn gevallen die de pekel wegspoelen zodat ik de tank vol kan gooien voor de winterstalling. De XJ moet ik de tank van spoelen en de andere XJ ligt nog compleet uit elkaar, ik rij dus dit jaar niet meer :(
 
Jij kan tenminste met de auto, ik moet weer met het OV. :r

[me="Revz"]is student en kan gelukkig gratis met OV maar dan nog is het geen pretje.[/me] O-)

*Kenneth is ook student, maar doet vandaag nog een poging om met de motor op school te komen want ziet de nieuwe dienstregeling nog niet zo zitten*
 
Aangezien ik de keuze heb gemaakt de motor als vervoersmiddel te gaan gebruiken, en dus ook met dit weer heb ik de volgende vraag;
:?
Hoe kan ik mijn motor het beste tegen het pekel geweld beschermen???
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan