Het is weer zover PEKEL ;-(

Status
Niet open voor verdere reacties.
je moet je passagiers sitje insmeren met vasaline. leuk voor de dames achterop :] O-)


[me="SCST"]says: When the pekel falls, i take the train.[/me]
 
Laatst bewerkt:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er bijna intrapte... Tis dat er grappen over gemaakt werden.

Motor inwaxxen vind ik wel een goede. Tis jammer dat er nu al pekel gestrooid wordt. Zo glad is het volgens mij nog niet....
 
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er bijna intrapte... Tis dat er grappen over gemaakt werden.

Motor inwaxxen vind ik wel een goede. Tis jammer dat er nu al pekel gestrooid wordt. Zo glad is het volgens mij nog niet....

Nee maar er wordt nu al via de Media gewaarschuwt dat het de komende dagen glad kan worden. Op dit moment is het nog niet glad want het is nog dik + nul graden. savie?
 
Het is goed dat ze waarschuwen, maar jammer dat ze nu al zout strooien. Ik vind zout niet zo leuk.

Als er ijs op de weg ligt ga ik toch met de trein. Dus geen zout a.u.b.



Maar ik snap et :)
 
Laatst bewerkt:
Morgen ga ik naar de tankstation. Heel mijn motor schoon poetsen. In de wax zetten. Van dat spul in de tank flikkeren dat het daarbinnen nog goed blijft. Accu eruit. En in de warme schuur. Mag hij daar mooi een aantal maandjes uitrusten.

Iemand nog wat puntjes waar ik op moet letten ?

Wat voor spul is dat dan wat in de tank moet?
 
Benzine? :+

En tsja.. Je ontkomt er niet aan.

Bij de auto moet je oppassen dat je mooie velgen niet naar de klote gaan.... Is dit bij motoren ook het geval? Of gaat het hier alleen om de remmen\vering\kuipen\ketting\uitlaat?


Best een hoop nu ik zo'n opsomming maak... Kan maar beter weer een trein abonnement kopen B|
 
Laatst bewerkt:
Joa tijd voor het plastic scootertje die heeft geen last van pekel altans ik geef er geen reet om of die daar last van heeft.
 
Vanochtend is de eerste vorst gemeten, bij Volkel (doet me denken aan een kort liedje van BZB: "Volkel is kut...").

Ook vannacht wordt er weer preventief gestrooid, want vorst is mogelijk....

Succes met poetsen!
 
Het motorrijden is weer aan de echten *O* *O*

Het kaf wordt van het koren gescheiden *O* *O*

Natuurlijke selectie, de zwakkelingen moeten er eerst af *O*
 
Vind het eigenlijk wel fijn die pekel A omdat ik niet voor jan lul een pekelfiets heb :P
B omdat als het onder 0 is het vaak niet regent, en dat rijd een stukkie fijner *O* :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan