Het is weer zover PEKEL ;-(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vind het eigenlijk wel fijn die pekel A omdat ik niet voor jan lul een pekelfiets heb :P
B omdat als het onder 0 is het vaak niet regent, en dat rijd een stukkie fijner *O* :+

Idd,onder nul regent het meestal niet,dan sneeuwt,hagelt of ijzeld het.
Rijd zeker een stuke fijner :+

Maar inderdaad,als het een mooie heldere dag is met wat vorst,kan het heerlijk zijn om nog een rondje te rijden :]
 
Kan iemand een indicatie geven hoelang pekel ongeveer blijft liggen op de weg? Ze strooien vannacht... morgen ligt het er dus nog... Vrijdag is alles een beetje weg, mits ze niet opnieuw hebben gestrooid of blijft deze zooi 2 weken liggen ofzo...???

Ik lette er voorheen nooit echt op... Op de auto had ik winterbanden dus het boeide me niet.
 
Laatst bewerkt:
Vanochtend -2C, voor mij liever koud, koud=geen regen.
Voor de kou trek ik gewoon regenpak over me motorpak nergens last van.
 
Heeft er iemand nog een pekelfiets staan van rond de 200 euro??

graag even mailen naar lucas.martijn@gmail.com.

kan er echt eentje gebruiken voor de wintermaanden.....
 
Vandaag op de radio gehoord dat ze vannacht gaan strooien...... :/


:Y klopt...

Zout strooien

Rijkswaterstaat gaat de komende nachten op diverse plaatsen zout strooien. "Desondanks kan het toch plaatselijk glad worden", aldus de organisaties. Ze adviseren de weersvoorspelling en verkeersinformatie extra goed in de gaten te houden.

Volgens weerkundige Harry Geurts van het KNMI is de kou waarschijnlijk iets van deze week. De nacht van maandag op dinsdag werd de eerste vorst van het jaar gemeten. In Volkel was het in de nacht van maandag op dinsdag al min 0,6 graden. "De komende dagen zet de kou door; hier en daar vriest het tot 3 graden", aldus Geurts.

bron: http://www.nu.nl/news/1811141/10/Politie_waarschuwt_voor_gladheid.html
 
waarom zeikt iedereen??? pekel, geen pekel, blijven rijden of auto kopen. wtf??? :D

zo is het maar net, Vandaag even op en neer naar Bremen vanuit Rotterdam. Was een heerlijk ritje, na Deventer alleen maar zon en geen pekel gezien.
(terug was minder met al die blikkken op een rij, van Amersfoort tot Rotterdam)
 
Pekel is irritant.... Als dr pekel ligt betekent het dat het koud is. Als dr pekel ligt betekent het dat ik m'n motor na de rit moet schoonmaken.

Als ik m'n motor na de rit moet schoonmaken in de kou wordt ik niet vrolijk. B|

Echter maakt een volle trein en daarna tram mij nog minder vrolijk. Dus ik kies morgen denk ik toch voor het schoonmaken. B|
 
Laatst bewerkt:
Hmm k*tpekel B|
Morgen toch maar even langs Motoport om wat wintermiddeltjes te halen om mn motortje winterklaar te maken. Want ook ik moet in de winter op mijn werk komen :X
 
Gelukkig strooien ze weer.... beter dan alle gladheid.

Moet er niet aan denken om met de auto een schuiver te maken.

Ohja, motor staat al op stal.... en onder de lakens.

Volgende jaar weer nieuwe ronde nieuwe kansen........... :]
 
Ga het morgenochtend wel zien, als het me te koud is pak ik wel de trein naar Utrecht, heb geen pekelfietsen meer, ben zuinig op al mijn brikjes
 
wat is curacao toch heerlijk
altijd 30+ *O*
genoeg ruimte voor te rijden *O*
mensen die hier motorrijden kunnen nog geen bocht in een pakje boter rijden *O*
motorloos -O-

15december terug naar nederland, pekel of geen pekel, rijden zal er geworden worden (net als poetsen |( )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan