Mark TT het ijskonijn: the whole story

Mauske, relaxxxx...... wij doen het gewoon om de boel een beetje op te stangen. Wat jij nou precies wel en niet wil en bent en doet.. jouw eigen zaak en je kan het zeker wel zelf af ja. We know.. maar we moeten die jongens op het forum toch een beetje voeren ;) ;) of afremmen ..

Grtzz HagaSan.

Ik ook van jou Hagatje!
 
haha lol moussie... ;)
Leuk berichtje hoor... maar je hebt ook wel weer gelijk...
(waarom hebben vrouwen nu altijd gelijk?)
Maargoed... vond het ook een leuke dag en heb ondanks de schrik eventjes...
toch een hoop lol gehad... Hoe is het met die kleine witte haarbal ? Geen onderkoelingsverschijnselen ? Zal wel goed zijn gegaan.... Ik moest ook véél te vroeg me bed uit, kom uit Nieuwegein namelijk... Niet meer zoveel drinken dan op vrijdagavond meisje ;-) Allemaal een fijne zondag nog (voor wat er nog van over is)! En een dikke kus voor jou Moussie... :9
Dank voor je kus. Zondag weer n stukkie beter nu.
Met de kleine witte haarbal gaat t geloof ik wel goed. Hij was iig erg rustig op de terugweg. Maar ehm, ff ter overbodige info: tis niet mijn kleine witte haarbal he. Dat was Marks st.bernhard voor noodgevallen!
Enne ... vrijdagavond was gewoon te gezellig en daardoor n beetje uit de hand gelopen. Maar zelfs die karter heb me er niet van weer houden er zaterdag bij te zijn. Terwijl er menig andere zijn die eerst heel hard roepen en er uiteindelijk weer niks van waar maken (He MUNK!).
Vrouwen hebben overigens 'altijd' gelijk omdat wij naar zeggen volgens onderzoeken van de slimme mannen het 'sterkere geslacht' zouden zijn. Tis maar wat je gelooft he.
 
euhhh hier???


(wilde gok hoor....)

/edit: Mark, je video is klaar hoor. Volgend weekend (de hele week weer oefening vandaar niet eerder dus) stuur ik hem op...
 
Laatst bewerkt:
Zet jij je MSN eerst maar weer eens aan dan :)

kerstmutssmile.gif
 
Waarom zijn jullie meteen allemaal zo pessimistisch??? Kan daar erg slecht tegen! Heb 2 motto's in het leven: Je moet alles in je leven minimaal 1x geprobeerd hebben! En: Zeg nooit nooit!
 
Door superfrog op 14-12-2002 17:23




Quote:
Op zaterdag 14 december 2002 17:18 schreef ZXR 750 RR Master het volgende:
om al niet te spreken over de twee bloedmooie dames die mark op sleeptouw had...



Nou inderdaad zeg.... Ik zou het nog zeggen, maar ja....

/edit: zullen wel bezet zijn.....



maarja als ze niet vrijgezel zijn krijg je dit (Afbeelding)


achja, dan neem je een paar biertjes en krijg je dit
55.gif
 
Terug
Bovenaan Onderaan