Mark TT het ijskonijn: the whole story

Kijk maar uit met zulke uitspraken :9
Straks wordt het nog superdruk op de 2e BLN :+

ben ik niet degene die die nacht aan het regelen is??? Plak er gewoon n inschrijvingsstop op! haha ... LOL! Of n grens in Nederland tot waar we gaan, bedoel brabantse lange nacht ... wil niet generaliseren maar friezen zijn volgens mij geen brabanders. Praten n beetje te anders daarvoor! ;)
 
Denk dat het inderdaad beter is ja ;) Hunkemoller??dacht eerder aan Cristine Leduc :9~ Toch? 8-)

SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSTTTT! Als ze dat in het noorden horen komen ze zeker te weten allemaal naar onze brabantse nacht. Dan kan zelfs die inschrijvingsstop me niet meer redden! :9
 
Op zondag 15 december 2002 23:50 schreef CandyLightningMaus het volgende:
wacht maar af en je zal t zien. tis overigens maar goed dat die noorderlingen niet naar onze brabantse lange nacht komen gaan. Dat hadden zeker niet overleefd met die hunkemoller collectie die geshowt moet gaan worden ;)

Ehm, januari of februari zei je toch he? O-)
 
Haha ik bescheurde me van het lachen toen ik het filmpje zag.
Zo heel stoer over het ijs crossen ja en ineenkeer maakt ie een prachtige duikeling!! :)
Moet je opsturen naar De Leukste Thuis!! :+
 
Brabandse nachten ??? Maak me gek ik ben ook een brabander hoor !!!
Ben geboren in Goirle dus ben zékers wel een ras-echte !

Waar kan je die inschrijfformulieren downloaden ???

*D
 
is dit nu een Kawawakkie :?
DSC01651.JPG
 
R E S P E C T :}
Eerst zul je wel flink gebaald hebben denk ik ;) Maar volgens mij moet er nu toch iets van trots onstaan bij ijskonijntje.
Enjoy the attention dude! :)


EDIT : beste heren van www.kneedatspeed.nl -> dit filmpje is toch wel waard om op jullie site te staan? plus foto van de maand? ;)

Als er een hogere kwaliteitsversie komt wil ik best wel een linkje maken. Is het inderdaad helemaal waard! :)
 
Mark... you're the MAN... :} :} :}

Dit zal je nog jaren blijven horen. Ontzettend gaaf filmpje en laat even
weten wanneer de volgende poging plaats gaat vinden. Dan zorgen we voor
meer camera's en hopen dat er geen reddingsploegen nodig zijn.

nogmaals.. :} :} :}
 
Ik sluit me aan bij alle lof uitingen ;) :}
Ik dacht eerst dat je het op een echt meer gedaan had, dan ben je echt verder van huis. gelukkig was het niet erg diep, al is het nog erg lullig natuurlijk dat het zo is afgelopen. Die crash zag er trouwens wel een beetje freaky uit zeg gelukkig heb je zelf geen ernstige verwondingen, behalve een gekneusde ego ;)
mzzl
 
Laatst bewerkt:
Zoals ik op het PB al zei, man jij hebt ballen!!! :}
Hoop dat de dooi gauw afgelopen is en je een nieuwe poging kunt gaan ondernemen. Dacht trouwens dat je er een andere uitlaat onder zou doen?
Gelukkig zijn jullie er beiden goed afgekomen. Probeer er de volgende keer bij te zijn. :P
 
met al die knielende smilies gaat het hierzo verdacht veel op een sekte lijken :+
maar hoe dan ook

:^ :} :} :}

volgende keer wachten tot het echt lang echt hard gevroren heeft, en heel het zooitje in midden nederland organiseren. gegarandeerd 500 man/vrouw publiek !!
 
damn echt zo'n brute actie, volgend winterseizoen doe ik met je mee als ik dan me 125cctje heb (ja ik zit vast aan de 25kw :P ) *D
 
De bedoeling was om eerst op het IJsselmeer te gaan rijden, direct langs de afsluitdijk. Het ijs was daar superdik. Maar ja, met een fiets van 190 kg de dijk af klunen :? Nu hadden wij van Hellracertje gehoord dat er een plek was waar minder mensen kwamen en waar het stukken minder diep is. Dat heeft uiteindelijk de doorslag gegeven om het hier te proberen. De locatie was meer dan perfect, de after-service ook :}

Het zag er aanvankelijk naar uit dat het ijs hier totaan de grond stond (een ijsklomp dus), maar iets verder op was dit dus niet meer het geval. En dat heb ik geweten ook :P

Lesje voor volgende keer. Het hele parcours checken op dikte en wegafzetters (pilonen) meenemen voor markering.

De banden zitten nog onder de fiets, dus van mij mag het opnieuw gaan vriezen ;)

Even over de lofuitingen. Hiervoor ben ik jullie zeer dankbaar. Ik vind het wel cool dat jullie zo'n aktie kunnen waarderen. Volgelingen kunnen zich aansluiten..... O-) ;) .

Wat misschien wel leuk is als er nog iemand meer met me gaat meerijden. Ik weet nu hoe ik die bandjes kan maken (en ze zijn heel gebleven :) ) Ik ben toch niet de enige leip op het MF? 8-)
 
ik moet eerst nog me motorrijbewijs halen, maar begin over 3 weken 1st met me auto (moet van ouders ;( ) daarna meteen motorrijbewijs halen, motor kopen en ragguh })
 
Misschien niet de enige leipe, maar voorlopig wel de leipste! Je bent niet voor niks verkozen tot M-Fman en M-F-actie van het jaar toch? :9
 
Wat misschien wel leuk is als er nog iemand meer met me gaat meerijden. Ik weet nu hoe ik die bandjes kan maken (en ze zijn heel gebleven :) ) Ik ben toch niet de enige leip op het MF? 8-)
Ik weet zeker dat je niet de enige leip bent hier :+ , maar zelf vraag ik met toch af hoe m'n verzekeringsmaatschappij zou reageren op termen als
-'door 't ijs gezakt'
-'straatnaam: Wilhelminakanaal'
-'carter gescheurd door plotselinge afkoeling t.g.v. door ijs zakken'
op 't schadeformulier.

Maar we waarderen jouw actie des te meer! Misschien ben ik wel leip dat ik 't niet doe? 'Normaal' is ook maar 'n relatief begrip toch? :+
 
Tsja, ik heb ook nog reuze veel geluk gehad dat mijn blok nog niet warm was. Alleen de uitlaat heeft een nogal wat drastische temperatuurswisseling gekend :P

Maar eh, het verhaal van de ezel en steen.......ik geloof niet dat ik een volgende keer weer in het water kom te staan. Daar zorg ik zelf wel voor. Het was een les. Een hele wijze die gelukkig goed is afgelopen. Maar zoals gezegd, ik deed het op een plek waar de risico's minder groot waren.

Tis echt geinig, op ijs rijden. Net alsof je op kiezels rijdt, maar dan MET grip. Zo voelt het aan. Naarmate de snelheid hoger werd ging het rijden soepeler. Het is echt een heel erg vreemde gewaarwording om een fiets over ijs te sturen. je gevoel zegt "het kan niet". Je verstand zegt " :] doen!!!!"

Nou, de pers begint ook al belangstelling te krijgen. Nu wil RTV Oost al een uitzending hieraan wijden.......krijg het nog druk :P (vanmiddag om 15.45 uur op het regionale nieuws in Hengelo 8-) )

Niet gedacht dat ijsrijden zo in de picture zou zijn. Mij ging het eigenlijk alleen maar om het proberen en fun hebben ;)
 
Nou, de pers begint ook al belangstelling te krijgen. Nu wil RTV Oost al een uitzending hieraan wijden.......krijg het nog druk :P (vanmiddag om 15.45 uur op het regionale nieuws in Hengelo 8-) )
Gaat iemand dit opnemen en ergens on-line zetten?
Ik kan RTV Oost niet ontvangen en ben heel benieuwd. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan