Mark TT het ijskonijn: the whole story

:} voor Mark

Toen ik laatst met Pieter v G bij een biertje de Moto73 doorbladerde spoot zijn mondinhoud bij het zien van de ijstopic meters door de kamer. Hij was iig bijzonder verguld om te zien dat zijn oude racefiets nog voor nuttige doeleinden wordt ingezet!

Mark, volgende Lithoijense auto- en motorshow op spikes? (Ik was die gast met die MilleR)
 
Volgende keer weer? ;)
Zeker! Ik ben er zeker bij! En ik hoorde dat je misschien was om te praten om ook naar Spa te komen dit jaar? Ik ga zeker heen (heb de bevestiging al binnen) dus ik zou het supergaaf vinden als je ook meeging :) Ben ik niet de enige Hollander (BrianBHRacing gaat ook mee..).
 
je moet naar denemarken komen!!
Is maar 9 uur rijden en ik weet nog wel een meer met enorm dik ijs waar totaal geen schaatsers komen.

In de buurt van tikob ergens in een of ander bos zo\'n 50 km boven kopenhagen.

Meer is paar kilometer groot en enorm dik en glad ijs zonder sneeuw en wakken.

Tja, het is een eindje rijden, maar dan heb je wel wat.

Pfffff. Kom net uit Oostenrijk zetten met zo\'n 8 uur op de klok. Vind het toch een hele zit. Maar het is natuurlijk wel speciaal. Leuk voor als het hier niet vriest. Ik denk niet dat er dan veel MF\'ers zullen bijzijn, wat wel zo leuk is. Daarnaast wordt het hoog tijd dat er meer setjes gemaakt gaan worden zodat ik niet alleen aan het raggen ben. Met meer man meer leut zeg ik maar.

Het is hier nu minder koud nu dan in Oostenrijk, maar heb wel gehoord dat het hier ook stervenskoud is geweest. Ik zal morgen eens kijken waar het ijsracen opnieuw leven ingeblazen kan worden, want de Kawa heeft lang genoeg stil gestaan. Daarnaast is het skieen ook saai aan het worden, dus tijd voor echte actie. Nu nog een aanhanger regelen en we zijn weer (goed) op weg !! :P

I\'ll keep you posted when it happens and where....

Nu eerst effe acclimatiseren hier, zit net achter de pc.....gelukkig is MF weer geheel online en ben ik weer een gelukkig man ;)

Idd leuk stukje in Motor73, net gelijk gekocht toen ik over de grens kwam. Kicxstart wilde PER SE ook een stukje plaatsen....nou vooruit dan, beetje laat wel. Die gasten willen er volgende keer ook bijzijn. In Superbike staat het er nu ook al in !!
 
Laatst bewerkt:
:} voor Mark

Toen ik laatst met Pieter v G bij een biertje de Moto73 doorbladerde spoot zijn mondinhoud bij het zien van de ijstopic meters door de kamer. Hij was iig bijzonder verguld om te zien dat zijn oude racefiets nog voor nuttige doeleinden wordt ingezet!

Mark, volgende Lithoijense auto- en motorshow op spikes? (Ik was die gast met die MilleR)

He, you again !! Ja Pieter belde me in Oostenrijk. Ik had hem zeker moeten inlichten. Volgende keer gebeurd dit zeker !! Pieter z\'n ex-racer blijft zijn kleine kindje. Hij wil altijd nog even dat Kawa racegevoel proeven, ook al racet ie nu een brute R1 (ex-Heindijk superstock). Ja zo\'n Kawa blijf je toch trouw. Ik ook :P
 
Laatst bewerkt:
hoe haal ik alle motorbladen:
normale manier: motogp rijden ofzo
marks manier: door ijs heen zakken :)

ga je het dit jaar trouwens nog een keer proberen?
actie is echt :} :} :} :} :} :}
 
Ja, ik is wat laat met reageren, maar het kwar...eh...10 eurocent viel met enige vertraging... :P
Ik had de Moto73 al gelezen, meerdere malen de naam TT-ijskonijn gezien, maar ja, wiskunde is nooit m\'n sterkste punt geweest (als je 1+1 wiskunde kunt noemen :+ )

Ik ben in elk geval van m\'n stoel gerold...

Koz
 
Hoi oma :) Is iemand nog een heldhaftige motorstunt aan het plannen voor de winter? :9
 
B-R-I-L-J-A-N-T !!!!!

Ben sinds de zomer actief op dit forum en heb de hele zooi dus gemist, maar wat velen zeggen: "DIT SLAAT ALLES!"

[me]V-Ray was al benieuwd hoe je toch aan zo'n gekke avatar kwam.
[/me]


Jammer dat niet alle foto's nog aanwezig zijn, maar gelukkig kon ik het filmpje nog terugvinden.

Mark, hopelijk ga je dit nog een keer doen, al is het alleen maar "om het af te leren"! Huur trouwens maar een complete party-tent met SNERT-toko af, want zo te lezen is er zat publiek voor te vinden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan