Mark TT het ijskonijn: the whole story

Opzoek naar nostalgie kwam ik dit topic tegen. Na de berm brand door de titanium sliders, en publiek wat steeds groter werd kregen we allen deze brief thuis. Vast leuk voor degene die erbij waren :) [afbeelding] :]

Was gefilmd door iemand die op de brug stond dat ik de berm in brand stak door de vonken van mijn sliders, zo jammer dat die film kwijt is. '(
 
Was gefilmd door iemand die op de brug stond dat ik de berm in brand stak door de vonken van mijn sliders, zo jammer dat die film kwijt is. '(

Heb nog staan stampen om dat brandje uit te krijgen haha.
Toevallig gisteren nog een filmpje gedeeld van mij en wat maatjes op de baars.
Good old days.

 
Vroegah, feestjes in Utrecht, Highlands...

Spot de melkbek:
Img0850 kopie.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Kars
Ander feestje. Dat waren de MFFM.
Ook daar heb ik er een aantal van mee gedaan.
Het is in ieder geval lang geleden. We zijn geen studenten meer maar een werkende vader, die vriendin heeft een eigen motorzaak hier in de buurt en die vriend is uit het leven gestapt.
 
Kan me herinneren dat er bij "De Baars" iemand titanium plaatjes aanbood. (voor op de sliders). Volgens mij iemand met een Husky... motard. Maakte ook foto's daar. Ene Rico oid ???
Ik heb toen 2 plaatjes gekocht. Inmiddels liggen ze al 20 jaar in een la in de garage..... _O-
 
Kan me herinneren dat er bij "De Baars" iemand titanium plaatjes aanbood. (voor op de sliders). Volgens mij iemand met een Husky... motard. Maakte ook foto's daar. Ene Rico oid ???
Ik heb toen 2 plaatjes gekocht. Inmiddels liggen ze al 20 jaar in een la in de garage..... _O-
Rico uit Kaatsheuvel was dat.

 
Rico uit Kaatsheuvel was dat.


"De Baars" was een goed voorbeeld om te volgen :P . Wij zochten het vervolgens wat dichter bij huis op. Een industrieterrein in Venlo. "De Olifantjes", genaamd naar de 2 grote olifanten (beelden) die daar bij een pand stonden. Uiteindelijk om zeep geholpen door het "succes". Te veel mensen .... en een paar serieuze crashes.......
 
Laatst bewerkt:
"De Baars" was een goed voorbeeld om te volgen :P . Wij zochten het vervolgens wat dichter bij huis op. Een industrieterrein in Venlo. "De Olifantjes", genaamd naar de 2 grote olifanten (beelden) die daar bij een pand stonden. Uiteindelijk om zeep geholpen door het "succes". Te veel mensen .... en een paar serieuze crashes.......

Dat is hier precies hetzelfde. Teveel "succes". Op de baars is het onmogelijk om nog zo aan de kant te staan. We verhuisden destijds naar "de spinder" een paar kilometer verderop bij Tilburg. Daar kwamen zelfs politie helikopters boven cirkelen, iedereen kreeg een brief thuis en een samenscholingsverbod. Het enige waar je nog een beetje kan rijden is op flight forum bij Eindhoven maar ook daar is veel controle en de boetes zijn hoog.

Maar... ik ben over twee maanden veertig jaar oud. Het is wel goed zo. Twintig jaar geleden was dit allemaal heel leuk maar nu hoef ik niet meer zo nodig naar de baars met Rico of naar de efteling met Gulmaster.
 
Terug
Bovenaan Onderaan