Mark TT het ijskonijn: the whole story

Op zaterdag 14 december 2002 17:41 schreef CyCle het volgende:DIE WAS JUM JUM JUM was/is die bezet ?? :)
Indien niet: ik was het eerst....toch? En BTW: het is niet dating-forum.nl al heb ik het er zelf naar gemaakt..... (zucht)
love.gif



love_onzinforum.gif
 
Op zaterdag 14 december 2002 17:45 schreef Voske het volgende:
heelaas dan maar
moeten we wachten :P

haha maar MARK TT HET WAS SUPER jammer van de korte duur hopelijk word het nog een keer herhjaald op dik ijs zodat we een mooi stukje racen op ijs kunnen bewonderen....
 
Ehmmm wil niet zeuren maaru....

Jij het eerst ???
ehhh nee sorry king.... Wie begon er over dat bloedmooie meisje ??? (ikku)
Maakt verders nie uit hoor...... lolz
Maar hebben we het hier over motoren of over vrouwen.....
Weet niet ik vind het allebij heftig....
Maar wat is er betrouwbaarder een kawa of een vrouw ?????

Naja... in iedergeval was ze niet alleen mooi maar ook heel lief en spontaan, zit zij ook op dit forum ???

Naja... hmzz ze maakt me gek hoor !!! (ik hou er over op :? )


Grtz... bart :P :P :P :P

:]
 
Mark......iets uitdokteren en nog gedaan ook :} :} :}
Held van de dag ben je zeker en we zien je graag nog eens terug op dik ijs :)
Tijd voor de ninja-meeting on ice :]
 
Ik dacht dat iBuzze de sterreporter was bij kleine ongevalletjes :+

Ja klopt. Maar iBuZze was zelf het slachtoffer van een klein (*ahum*) ongevalletje. Vandaar dat hij niet aanwezig kon zijn op de plaats waar de actie in volle gang was. Voor foto's zie topic Sterreporter iBuZze zelf in ongeval betrokken !.

Mark, je hebt ballen kerel. Koude ballen nu misschien maar wel ballen. Het verstand laat ik maar even in het midden :) :}
 
He, wat jammer dat ik dit allemaal moest missen!!!!
Maar ja, zo te zien was de lol van korte duur!
Jammer Mark, zonde van de ZXR ook......nog enige schade???? Ik hoop het niet.
 
Nou..... ben weer opgewarmd... Nadat ik op m'n reet gevallen was in het water bij het motor-dreggen Was m'n hele broek stijfbevroren. BRRRRRR.... Maar het was echt de moeite!

Oja..... Iedereen vroeg om VIDEO. Noou, ik heb video. Op tape, maar ik kan hem digitaliseren want ik heb een tv-kaart. Echter is een filmpie van 4 minuten dan al gauw 150Mb. Als iemand weet hoe ik dat kan verkleinen (dat weet ik namelijk niet) post het dan, mail het dan ( blauw777APESTAARTJEhomePUNTnl ) want dan kan ik een filmpie POSTEN!!! Een leuk proggie ben ik ook niet vies van. Heb wel een FTP.

Als we een paar foto's naar de kicxtart en motor sturen weet ik bijna zeker dat ze geplaatst zullen worden..... Echter vind ik wel dat Mark moet bepalen of dat gebeurt.

Mark: :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}

Om het af te leren hier nog een paar foto's:
full

10302

10303

10304

10305

10306

10307
 
Your the man Mark TT, wereldactie :} Ik had helaas een dagje Nordschleife, (was ook erg gezellig *D ) anders was ik er zeker bij geweest.

Enne Maus je hebt weer vrienden gemaakt ;)
 
zijn er eigenlijk ook foto's als ie effectief rijdt?? of hebben jullie stelletje ramptoeristen gewacht tot ie erin ging om te beginnen fotograferen? :P

Marc, Respect :}
 
Geweldige foto's Maxxzzz.... blij dat jij er nog op tijd was; ik was pas "online" toen alles al voorbij was, zo ongeveer, en toen je mailtje zag.

Enne, die meiden zijn inderdaad CLM (de donkere) en Mark's vriendin volgens mij (A. -no names on the web-)
Helaas voor alle hotel-de-botel heren: CLM is reeds BEZET !!! En niet door mij by the way.

Maar ik hoor wel dat jullie haar nog niet goed kennen want ze is echt HEEL ERG VERVELEND hoor!!! :+ :+ :+ :P :P

GEINTJE MAUS ge bent unne lieverd.

Grtzz HagaSan.
 
Oja..... Iedereen vroeg om VIDEO. Noou, ik heb video. Op tape, maar ik kan hem digitaliseren want ik heb een tv-kaart. Echter is een filmpie van 4 minuten dan al gauw 150Mb.

Kijk even op www.vcdhelp.com en zoek naar naar AVI2MPEG converter. Want AVI is te groot. Of zoek naar AVI2DIVX ofzo... dan wordt het een paar MB. Opnemen met een kleiner formaat (resolutie) scheelt ook veel ruimte. 4 minuten MPEG1 is 40mb op hoogste resolutie. Naar DIVX zou het kleiner kunnen. Suc6 :)
 
Op zaterdag 14 december 2002 18:37 schreef superfrog het volgende:(Afbeelding) BOEHOEHOE

Dan vanavond maar even (Afbeelding) om het te vergeten :)
Weer en lonely (Afbeelding)

Ach joh, een vrouw die 250km verderop woont is toch niet praktisch... hoewel ik wel weet uiteraard dat de Brabantse vrouwen absoluut het beste zijn!!!

Grtzz HagaSan, die wacht op de reacties van Mark, CLM etc.
 
Terug
Bovenaan Onderaan