Mark TT het ijskonijn: the whole story

Lache zijn ze he? Je kunt ook gewoon smilies in googles intypen bij google en ik kreeg deze site daarmee: http://sassiessite.endoria.net/smilies.htm

traantjes.gif
 
Goh, Nog geen filpjes?

Ben net terug van de Seat Meeting in Zoetermeer, waardoor ik wat eerder dan de rest vertrokken was na de lekkere bak warme choco, maar ben dus wel de eerste die jullie blij kan maken met een filmpje:

MarkTT op de Kawa

Have Fun!

Brian
 
Hmm, 40 Mb is toch ook te groot om te posten. Moet een klein filmpie worden en in stukkie gehakt. Dan hebben de mensen met een telefoon en 56k modem er tenminste ook aan. Voor mij is het geen probleem om 500Mb online te zetten maar er zijn ook zat die geen kabel hebben. Of kan iemand anders hem voor me editen? Dan zorg ik dat je hem gewoon kunt downloaden vanaf m'n FTP
 
Goh, Nog geen filpjes?

Ben net terug van de Seat Meeting in Zoetermeer, waardoor ik wat eerder dan de rest vertrokken was na de lekkere bak warme choco, maar ben dus wel de eerste die jullie blij kan maken met een filmpje:

MarkTT op de Kawa

Have Fun!

Brian

:} :} :} :}

net zo snel achter de PC als op de motor zo te zien!! ;)

Grtzz HagaSan.

Edit: Filmpje gezien...

Mark: pijn gedaan??? pff, rotsmakkerd die je maakt hoor!! bah..
Brian: snelle site/server joh!! klasse.
 
Laatst bewerkt:
Goh, Nog geen filpjes?

Ben net terug van de Seat Meeting in Zoetermeer, waardoor ik wat eerder dan de rest vertrokken was na de lekkere bak warme choco, maar ben dus wel de eerste die jullie blij kan maken met een filmpje:

MarkTT op de Kawa

Have Fun!

Brian

hahaha schitterend, wat een malloot is die mark toch ook hehehe ;)
grip viel wel tegen zo te zien. zwabberde aardig.

marktt, part time consultant, full time danger seeker! (en beroepsmalloot)
volgende keer ga ik zeker mee.
 
Nou Mark, je was geweldig hoor :} :} :} :} :} :}
Je verdiend een standbeeld daar in Makkum :} :} :}
Nog nooit iemand zoiets cools zien doen(letterlijk en figuurlijk) :} :} :} :}
Je reageerde ook echt sportief, menig persoon had lopen vloeken en tieren.
Hulde aan je motor ook :} :} :} :} :}
Gr Ad.
(kwam gisteravond thuis met spijt dat ik niet mee aan de kabels had geholpen
devilish.gif
)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mooi filmpje! :}

Is er ook een long version?

Smak zag er akelig uit '( .

Jullie zullen best wel effe geschrokken zijn denk ik.
 
Jullie zullen best wel effe geschrokken zijn denk ik.
ZO! Ik schrok me de rambam joh! Ben meteen als een jekko die kant opgerend om te kijken of we nog iets konden doen....

Als mensen een (40 min.) veel langer filmpje willen zien: mijn aanbod van post nr 1 staat nog steeds... Ik wil best het filmpje op VHS zetten en opsturen hoor!
 
MaXXzz,

Dit is door alle drukte het enige wat ik gefilmt heb. Ik hoop dus dat ik van anderen ook nog wat te zien krijg! Als iemand beelden heeft maar ze niet kan bewerken moeten we gewoon eens wat afspreken. Ik kan zowel analoog als digitaal bewerken.

Er moet dan alleen even gekeken worden waar het geplaatst wordt, want mijn gesponsorde ruimte is beperkt!

Brian
 
[me]Skoezie klimt weer op z'n stoel na een lachbui waarbij de tranen hem over de wangen liepen...
[/me]


In tijden niet zo gelachen. Zie hem eraf donderen! Geweldig :}
 
ZO! Ik schrok me de rambam joh! Ben meteen als een jekko die kant opgerend om te kijken of we nog iets konden doen....

Als mensen een (40 min.) veel langer filmpje willen zien: mijn aanbod van post nr 1 staat nog steeds... Ik wil best het filmpje op VHS zetten en opsturen hoor!

Bestelling Nr. 1.

De rest spreken we wel af via MSN *D
 
HE MARK zwaar klote, maar wel super tof...
Is dat van het filmpje het enige stuk dat je hebt gereden??? of ging er nog wat aan vooraf??? Hoe was het eigenlijk???

sjoerule.gif
sjoerule.gif
sjoerule.gif
sjoerule.gif
sjoerule.gif
 
Tering..... Mark :}

Ziet er geweldig uit zo met die spikes, jammer van de afloop. Net filmpje gezien en ziet er errug heftig uit.
 
MaXXzz,

Dit is door alle drukte het enige wat ik gefilmt heb. Ik hoop dus dat ik van anderen ook nog wat te zien krijg! Als iemand beelden heeft maar ze niet kan bewerken moeten we gewoon eens wat afspreken. Ik kan zowel analoog als digitaal bewerken.

Er moet dan alleen even gekeken worden waar het geplaatst wordt, want mijn gesponsorde ruimte is beperkt!

Brian

Kan je mij vertellen waarmee je dat filmpie hebt ge-edit op de computer? Ik zoek hier nog een leuk proggie voor. Wil het graag leren. Ja, dit is off-topic maar ik vraag het zodat ik mijn film kan editen en die hier ook kan plaatsen.
 
[me]Skoezie klimt weer op z'n stoel na een lachbui waarbij de tranen hem over de wangen liepen...
[/me]


In tijden niet zo gelachen. Zie hem eraf donderen! Geweldig :}

Skoezzzz, waar was jij???? Jij woont toch oook in de buurt!



ik denk trouwens dat Mark wel in het volgende deel van Judgement day komt!
 
[me]Skoezie klimt weer op z'n stoel na een lachbui waarbij de tranen hem over de wangen liepen...
[/me]
In tijden niet zo gelachen. Zie hem eraf donderen! Geweldig :}


[me]HagaSan hoopt dat Skoezie zijn opmerking niet hatelijk bedoelt[/me]

Tuurlijk is het een beetje vragen om moeilijkheden. Maar het ik vind het absoluut klasse van hem, heb het lef maar eens! Maar over leedvermaak heb ik een hele duidelijke mening.

Grtzz HagaSan.
 
MaXXzz,

Kijk hier maar eens: Pinnacle
Ik heb een Pinnacle Studio Deluxe kaart met een extern kastje om de camera of TV/video aan aan te sluiten. Wil je meer weten, mail me dan maar even op Brian@BHRacing.nl
 
Terug
Bovenaan Onderaan