Mark TT het ijskonijn: the whole story

mmmm..... mark ik voel me toch wel een beetje schuldig....

jou helemaal naar friesland laten komen om door het ijs te zakken...

ben nog steeds van mening dat we de motor bij de afsluitdijk
op het ijs hadden moet zetten maar ja achteraf gelul....

ik ga nog wel eens brainstormen over hoe we dat doen....
een auto met een lier heb ik nog niet...

ik denk dat jij het ook met mij eens bent dat de locatie ( afsluitdijk )
wel zeeeeerrrrr...geschikt is ..

ik breng maandag het het filmrolletje weg en zal zorgen dat je
de mooiste even van mij krijgt ( troostprijs )

ik bel revolution wel even dat die ze eve op het forum zet
rev zou toch nog eve wat voor me branden.... he rev.

goed de groeten en drink er nog maar een op.....

greetzzzz FE 8-)
 
ik bel revolution wel even dat die ze eve op het forum zet
rev zou toch nog eve wat voor me branden.... he rev.
Ligt klaar! Kom morgen maar ff ophalen. Je hebt me 06 dus als je het niet kunt vinden, bel me ff.

Enne, als je foto's hebt (wel digitaal, heb zelf geen scanner), zet ik ze wel ff online. :9
 
En anders gebruiken we dezelfde plankjes om hem naar benenden (en omhoog) te laten rollen?? Die plankjes waar we de kawa mee uit het ijs hebben gehaald??
 
Op dat filmpje lijkt het wel of hij het wak/dun ijs ziet aankomen en verstijfd door niet te durven sturen...........
Ook hier dubbel gelegen,mooie actie :}
 
Guys, niet om het een of ander, maar op weg terug naar huis zijn wij over de afsluitdijk gereden. Het viel mij op dat ik op wel heel erg veel plaatsen groepjes vogels zag zitten op plekken die volgens mij geheel open lagen. Ok, het ijs zal goed geweest zijn op het gedeelte waar geschaatst werd, maar daar wilde ik liever bij uit de buurt blijven met die dopjes in m'n banden.

Ik wil er niet aan denken wat er dan gebeurd zou zijn. Maar volgens mij is het IJsselmeer iets dieper dan 0,5 meter :z

Ok, Brabant was nikx, maar Friesland was toch nog erg verradelijk. Zo zie je maar. Het kan vriezen, het kan.....

PS, niemand hoeft zich schuldig te voelen. Ik neem de beslissingen (gelukkig) zelf. Zo ligt ook de verantwoordelijkheid geheel bij mijzelf. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het een aardig dagje vond, ondanks de tegenslag. Enne, ik denk dat ik morgen enkele spiertjes niet meer kan bewegen (voel ze nu al) :P

Tot snel weer.
 
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het een aardig dagje vond, ondanks de tegenslag.
IK OOK! O-)

Lekkere Choco
lekkerrr.gif
 
Oh wat een actie zeg, ging wel harder dan ik dacht. Ik heb ook spierpijn gekregen inmiddels, maar dan in mijn kaken ;) Dit zal mij nog lang heugen !! MEESTERLIJK, je bent het waard om op kazaa te staan denk ik :)

Gelukkig startte je fiets nog en ben jezelf nog redelijk heel ! :)
 
Hey Mark, ook even wat foto's naar Kicxstart, Moto73 en Motor sturen he! Kom je vast in te staan. :)
 
Ik vind dat ie de volgende MF meeting een lintje moet krijgen. MF man van het jaar!

Misschien iets om in te stellen? Net als Moto73 enzo? Een verkiezing wie het MF mannetje/vrouwtje van het jaar wordt!

Met dan een wisselbekertje ofzo hahah!
 
MARK.......

Past die uitlaat die je bij het ijracen erop had ook op een nieuwer model ZXR 750 uit 1993 ??? Zo ja weet je hoe ik hieraan kan kopen, en/of verkoop je eventueel de jouwe ?

Grtz... Bart


:]
 
Prachtig ik heb gebruld van het lachen :}

Shoppinglist voor de volgende poging :
- 3 paar lieslaarzen
- Jeep met winch
- 100 meter sleeplint
- Grote thermos erwtensoep

Mark je bent hartstikke maf maar GEWELDIG
 
Wow! }) Mark, alle respect!! :} :}
Helaas was 't ijs dus nog net effe te dun.
Het zal de laatste vorst van de winter nog niet geweest zijn hopelijk, dus nog alle tijd voor poging 2 :) .
Dan ga 'k er zeker bij zijn.
 
Mark TT, heb diep respect voor jou... :} :} :} :} :}


Maar..... dit is pure slapstick, heb ik een deuk gelegen, volgens mij kun je hier veel geld mee verdienen....
 
Terug
Bovenaan Onderaan