Choppers in Almere

Mighty_Mike

MF'er
28 mrt 2006
64
0
Almere
hey,

Ik vroeg me af, hoeveel en wat voor Choppers er in Almere rond rijden, en of daar ook nog aparte meetings voor zijn, want ik heb al even op het Flevoland forum gekeken maar dat zijn alleen maar "buikschuivers".

En als ik met mn EN500 daar naar toe zou gaan val ik volgens mij redelijk buiten de boot, dus misschien een idee als het nog niet bestaat, en aparte chopper meeting in almere ??

ik merk het wel mzzl
 
en ik heb dus net zo'n vraag maar dan voor de omgeving apeldoorn...
ik kon het ook al niet vinden...
althans niet ook maar eentje die niet omgeven is door buikschuivers...
 
Volgens mij zitten de cheesehunters in Almere. Maar dit is een club die volgens mij alleen op uitnodiging leden toe laat. Tis geen officiele MC o.i.d.
Je moet motor moet er ook anders uitzien dan stock geloof ik. :]
 
hey,

Ik vroeg me af, hoeveel en wat voor Choppers er in Almere rond rijden, en of daar ook nog aparte meetings voor zijn, want ik heb al even op het Flevoland forum gekeken maar dat zijn alleen maar "buikschuivers".

En als ik met mn EN500 daar naar toe zou gaan val ik volgens mij redelijk buiten de boot, dus misschien een idee als het nog niet bestaat, en aparte chopper meeting in almere ??

ik merk het wel mzzl

Nee hoor, echt niet alleen maar buikschuivers in MFFlevo.
(Maar wel veel ja, dat klopt.)

Je bent natuurlijk van harte welkom om mee te OH-en in het Flevo-topic:
MF Flevoland deel XXVIII

Voor puur Chopper-meetings moet je denk ik toch een iets groter gebied bepalen dan alleen Almere....
 
Nee hoor, echt niet alleen maar buikschuivers in MFFlevo.
(Maar wel veel ja, dat klopt.)

Je bent natuurlijk van harte welkom om mee te OH-en in het Flevo-topic:
MF Flevoland deel XXVIII

Voor puur Chopper-meetings moet je denk ik toch een iets groter gebied bepalen dan alleen Almere....


Tsjah ik was al bang dat het dan een groter gebied moest zijn, maar jah kan het teminsten proberen :D.

Maar goed ik zal me ook daar is op het forum wagen dan ;) .

Moet trouwens wel zeggen dat er verbasingwekkend weinig reacties zijn :? .
 
Moet trouwens wel zeggen dat er verbasingwekkend weinig reacties zijn :? .

[inkoppertje modus aan]
Mensen met choppers / chopperrijders staan erom bekend smaak te hebben.
En jij vraagt je vervolgens af hoe het toch komt dat er maar weinig chopperrijders (maar des te meer 'buikschuivers") reageren op je vraag?

Smaak & wonen in Almere? Contradictie in terminius!
inkoppertje modus uit


;)
 
[inkoppertje modus aan]
Mensen met choppers / chopperrijders staan erom bekend smaak te hebben.
En jij vraagt je vervolgens af hoe het toch komt dat er maar weinig chopperrijders (maar des te meer 'buikschuivers") reageren op je vraag?

Smaak & wonen in Almere? Contradictie in terminius!
inkoppertje modus uit


;)

touche, maar jah toch rij ik ook chopper en woon in ook in almere, wat is er mis met dit beeld :P
 
rijden er genoeg
full
 
Yo Mike,
De cheese hunters zijn een cluppie chopperrijders die eigenlijk alleen met mensen rijden die ze al jaren kennen of die ze op een party of zo ontmoeten. Ze rijden voornamelijk op HD's maar er zitten ook bv 2 hardtail xs650's een intruder en een shadow bij. Verdere chopper gerelateerdeclubs rijden er alleen Harley.
De openings party bij Rogues MC is natuurlijk een leuke manier om wat mensen te leren kennen in de omgeving. Ik ben er zeker te vinden.
 
Aloha!
Ik ben net als El Sik één van de Cheesehunters, hij in Lelystad en ik in Almere.
Wij rijden idd allemaal chopper, maar net wat hij zegt maakt het niet uit wat voor merk er gereden word.
Het gaat niet om de motor zelf, maar meer om de persoon die er op rijd!
Wij zijn idd geen MC, maar een TC en dat houd dus in dat we graag toeren en eventueel meetings bezoeken zonder bijbedoelingen.
Natuurlijk is er bij ons geen motor die nog compleet origineel is, maar dat hangt van de berijder af.
Die bepaalt tenslotte wat hij met zijn motorfiets doet.
Ik ben er gewoon één die standaard fietsen maar een beetje saai vind, omdat er daar al zoveel van rijden.
Ikzelf heb dus een Yamaha XS650 Hardtail (ja, zonder achtervering en dat is best goed te rijden met een bandje op een half bar, lol!) en die heb ik eigenhandig gebouwd.
Het is net waar je interesse ligt en het maakt mij niet uit wat je rijd, want zodra je op de motor stapt zijn we toch allemaal gelijk.
Een snelle motor vind ik net zo mooi, alleen zal je mij daar niet gauw op vinden, aangezien ik ook graag van de omgeving wil genieten.
Daarbij vind ik zo'n racie overall of pakkie niet mijn ding, ik hou niet van die felle kleuren.
Natuurlijk draag ik leer, maar dat is puur voor mijn eigen bescherming.
En mischien zie ik er gevaarlijk uit (NOT!) maar dat wil niet zeggen dat ik geen aardige jongen ben!
En met de Kawa mag je van mij gerust een keer mee toeren, dat maakt mij geen fluit uit hoor!

Latex!
 
Aloha!
Ik ben net als El Sik één van de Cheesehunters, hij in Lelystad en ik in Almere.
Wij rijden idd allemaal chopper, maar net wat hij zegt maakt het niet uit wat voor merk er gereden word.
Het gaat niet om de motor zelf, maar meer om de persoon die er op rijd!
Wij zijn idd geen MC, maar een TC en dat houd dus in dat we graag toeren en eventueel meetings bezoeken zonder bijbedoelingen.
Natuurlijk is er bij ons geen motor die nog compleet origineel is, maar dat hangt van de berijder af.
Die bepaalt tenslotte wat hij met zijn motorfiets doet.
Ik ben er gewoon één die standaard fietsen maar een beetje saai vind, omdat er daar al zoveel van rijden.
Ikzelf heb dus een Yamaha XS650 Hardtail (ja, zonder achtervering en dat is best goed te rijden met een bandje op een half bar, lol!) en die heb ik eigenhandig gebouwd.
Het is net waar je interesse ligt en het maakt mij niet uit wat je rijd, want zodra je op de motor stapt zijn we toch allemaal gelijk.
Een snelle motor vind ik net zo mooi, alleen zal je mij daar niet gauw op vinden, aangezien ik ook graag van de omgeving wil genieten.
Daarbij vind ik zo'n racie overall of pakkie niet mijn ding, ik hou niet van die felle kleuren.
Natuurlijk draag ik leer, maar dat is puur voor mijn eigen bescherming.
En mischien zie ik er gevaarlijk uit (NOT!) maar dat wil niet zeggen dat ik geen aardige jongen ben!
En met de Kawa mag je van mij gerust een keer mee toeren, dat maakt mij geen fluit uit hoor!

Latex!

XS650 hardtail, klinkt interessant! Heb je een plaatje?
 
JAAAAAAAAH! GELUKT!
Heb nog een paar foto's ergens, maar die zijn niet zo heel erg fraai.
Ik heb de bike in 2 verschillende gedaantes gehad.
Dit is de laatste versie, nadat ik er een hoop ellende mee heb gehad (drijfstanglager kaduuk, ontsteking kaduuk, gelijkrichter/spanningsregelaar ook kaduuk).
Dit gebeurde in verschillende fase's en de bike is tot nu toe nog steeds goed!
Doe hem niet meer weg, heb er al teveel geld en tijd aangespendeerd om hem zo te verkopen.
Maar ik heb nog 3 fietsen waar ik op kan rijden, dus dat is niet zo'n probleem.
Zijn overigens te koop, dus als iemand interesse heeft.

Ik heb nog een Suzuki GS 550 uit 1978 (wegenbelasting vrij dus! In cafe-racer look.)
Verder nog een Suzuki GS 650 GT uit 1982 (bijna wegenbelasting vrij)
En een Yamaha Virago 1100 met het amerikaanse type blok (115 PK ofzo) uit 1984.
Blok van de Virago is ooit op een hoop gelopen en er is i.pv. een 1000cc een 1100 ondergekomen.
Ben er mee naar Duitsland geweest en kan je vertellen dat de snelheid van zo'n ding niet normaal is!

Foto's plaats ik nog een keer, eerst ff mooie maken!

Latex!
 
Nope!
Ik heb er op nog geen één site mee gestaan, wel eens een foto naar Big Twin opgestuurd, maar nog nooit erin gezien.
Terwijl El Sik er dus wel in staat.
3 PAGINA'S NOTABENE!

Tja, je kan niet alles hebben.
Er rijd er btw nog één bij ons in de club met ook een xs harde staart.
 
Hey Willem. Heb vandaag ook een hardtailframe gekocht voor de shovel! Eens kijken of ik weer een boekie haal met deze creatie hahaha!
full


Say Mighty Mike, had jij "POW-MIA" achterop je hesje staan?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan