CB 750 Bobber Hardtail

Cooperboy als je intresse hebt om naar m'n honda bobber te kijken mail me maar
kunnen we een afspraak maken metalshaper@kpnplanet.nl
 
sorry , foto !
full
 
Wow! Mooi!!!
Die gozer bouwt ook echt vernieuwende dingen, ook van Jappen en alles. *O*
 
Laatst bewerkt:
dat is geen jap ventie, dat is een KR (als in Kenny Roberts weetjewel...KR5 wegraceblok...)

Dit zal wel geen Jap zijn (ken KR trouwens niet) Maar in een Duits magazine stond een reportage over hem van een verbouwde Jap, ik geloof gebaseerd op een Yamaha Wildstar ofzo als ik me niet vergis... Erg mooi spul!
 
Dit zal wel geen Jap zijn (ken KR trouwens niet) Maar in een Duits magazine stond een reportage over hem van een verbouwde Jap, ik geloof gebaseerd op een Yamaha Wildstar ofzo als ik me niet vergis... Erg mooi spul!
een KR is een wegrace blok, uit een Petronas KR of wat voor sponsor ze dan ook maar hebben...dikke 5 cilinder met 200+ pk...;)
 
Mooie fiets snel blok,en geen remmen voor lijkt me erg spannend als er flink geremd moet worden.Deze fiets zou wel eens een inspiratie bron kunnen zijn voor het volgende project . Hij staat in ieder geval al wel op m'n bureaublad
 
Laatst bewerkt:
Vandaag een benzine vulhals gemaakt deze is passend voor een puch benzinedop
Ik vond een normale benzinedop te groot en niet passen bij stijl van de de tank.





Vulhals%20003.jpg

Vulhals%20004.jpg

Vulhals%20006.jpg

Vulhals%20007.jpg

Vulhals%20010.jpg
 
Vandaag aan de olietank gewerkt de ketting doorvoer erin gemaakt .In eerste instantie wilde ik een superbreed achterwiel hebben en de ketting via een jackshift langs de olie-tank laten lopen.Maar dit past niet echt bij de stijl van de motor dus dan deze oplossing maar.



olietank%20003.jpg

olietank%20001.jpg





404 De pagina is niet gevonden
 
Voor de heren zelfbouwers een link naar tuck shrinking,duidelijke video van Kenny Pinkerton voor als je zelf tanks of spatborden wil gaan maken .



dte.net/57imperial/imperialwheel/Tuck Shrinking Demo DSL.wmv
 
Even een algemene vraag, is volgens mij al eens langsgekomen, maar wat is de minimale inhoud die de olietank moet hebben voor een CB750 SOHC?

Overigens een heel gaaf project !
 
Floris,

volgens die site een KTM blok. Is trouwens allemaal te koop, misschien iets voor onder jouw boom??
Had het net hier even voorgesteld, werd ik bijna in de boom opgehangen.
:} :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan